مبل شنی بزرگسال سبز مستطیل

bin-3931

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال سبز

مبل شنی بزرگسال سبز از سری مبل های شنی با کیفیت همراه با ظاهری متفاوت می باشد که مناسب برای مکان هایی می باشد که با کمبود جا رو به رو نیستند . این مبل شنی بر خلاف ظاهر بزرگی که دارد دارای وزنی 5 کیلو گرمی و سبک می باشد که به راحتی هر چه تمام تر قابل جا به جایی می باشد و مناسب برای استفاده در سالن های پذیرایی و یا اتاق های خواب می باشد . جنس رویه این محصول از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین در بخش داخلی این مبل شنی از فوم یا همان یونولیت مخصوص ساخت مبل های شنی استفاده شده است و از نرمی و انعطاف پذیری ایده لی نیز برخوردار می باشد . ساختار اولیه این مبل شنی به صورت گرد می باشد که پس از چند بار نشستن در بخش نشیمنگاه این محصول می توانید آن را به حالت دلخواه خود در بیاورید . همچنین ساختار داخلی این محصول با استفاده از زیپ بزرگی که در بخش زیرین این مبل شنی تعبیه شده است قابل تعویض می باشد . مبل شنی بزرگسال سبز با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

مبل شنی بزرگسال سبز

مبل شنی یک نفره بزرگسال سبز یکی دیگر از مبل های شنی با کیفیت و مقاوم می باشد که از ابعاد بزرگتری نسبت به سایر مبل های شنی برخوردار است و مناسب برای افرادی می باشد که در محیطی که می خواهند از این محصول استفاده کنند با کمبود فضا رو به رو نیستند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی بزرگسال سبز همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به بررسی ابعاد ظاهری این محصول نماییم . ظاهر این مبل شنی به صورت کاملا یک رنگ و ساده می باشد که در ابعادی بزرگتر از سایر مبل های شنی روانه بازارهای جهانی شده است و در مدت زمان کوتاهی توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . این مبل شنی به گونه ای می باشد که می توانید از آن به عنوان محیطی برای دراز کشیدن نیز استفاده نمایید و بسیار مناب برای استفاده در اتاق های خواب و پذیرایی می باشد . در بخش زیرین این مبل شنی یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و در مواقع لازم می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی محصول نمایید و این امر تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر محصول خواهد داشت . همچنین این مدل از مبل شنی در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم اما می توانید سایر رنگ ها را در نمایندگی فروش مبل شنی مشاهده نمایید .

جنس بدنه :

جنس رویه استفاده شده در ساخت این مبل شنی از نوع پارچه پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است و به خوبی می تواند در برابر ضربه و فشار های وارده طبیعی از خود مقاومت نشان دهد . همچنین در بخش داخلی این مبل شنی از فوم مخصوص ساخت مبل های شنی استفاده شده است که از حالت پذیری فوق العاده ای برخوردار می باشد . یکی از مهمترین ویژگی های رویه پلی استر استفاده شده در ساخت این مبل شنی قابل شستشو بودن آن می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این مبل شنی معادل (طول : 100 سانتی متر ، عرض : 100 سانتی متر ، ارتفاع : 75 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین بزرگسالان خواهد بود. ابعادی که شامل تمامی قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. اما بحث تحمل وزن برای چنین مبل هایی زیاد معنی نداشته اما برای نشستن روی هر نوع مبلی نمی توان فشار ناشی از تحمل وزن بسیار بالا را به آنها وارد کرد. قابلیت تحمل وزن این محصول 100 کیلو گرم می باشد که بسیار ایده آل می باشد . وزن این مبل برابر 5 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای حمل در هر مکانی می باشد.

جمع بندی :

مبل شنی بزرگسال سبز از سری مبل های شنی با کیفیت و مقاومت می باشد که در بخش های قبلی با سایر رنگبندی های آن آشنا شده اید و در این بخش برای شما یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را تجربه نمایید . مبل شنی بزرگسال سبز با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی طلاعات و مشاهده تصاوی می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال سبز

مبل شنی بزرگسال سبز از نمونه مبل های شنی با ابعاد بزرگ می باشد که در مقایسه با دیگر مبل های شنی بزرگسال یک نفره می توان به بزرگی آن پی برد ، این محصول یکی از نرم ترین و راحتی ترین بستر های نشیمن است که می توانید آن را خریداری کنید ، این محصول را می توانید به آسانی جابجا کنید چرا که وزن سبکی دارد . در این بخش قصد داریم تا شما را با ویژگی های مبل شنی بزرگسال سبز آشنا کنیم تا بتوانید با کسب اطلاعات کامل تر و کافی اقدام به خرید مبل شنی محبوب خود کنید .

مبل شنی فوق که تصویرش را نیز به طور واضح در بالا مشاهده می کنید به صورت گرد طراحی شده که قسمت نشیمنگاه آن گود تر است ، این گودی به گونه ای طراحی شده است که پشتی یا تکیه گاهی نیز در محصول ایجاد شود تا فرد بتواند به خوبی بر روی مبل بنشیند ، در حالت نشسته کمر و اندام های شما در راستای بسیار درستی قرار گرفته و در نتیجه می توانید ساعت ها به نشستن و تماشای تلویزیون ، مطالعه و ... بپردازید . این محصول از سه قسمت اصلی تشکیل شده است که می توان به پوسته ، آستری و محتوای داخلی یا همان محتوای شنی اشاره کرد . در ادامه در رابطه با این اجناس توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم کرد . بر روی پوسته محصول زیپی طراحی شده است که می توانید به راحتی پوسته را از آستری جدا کرده و آن را بشویید .

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد مبل شنی بزرگسال سبز از سه بخش پوسته ، آستری و محتوای داخلی تشکیل شده است که هر یک از آن ها جنس متفاوتی دارد ، پوسته یا همان رویه این محصول که به رنگ سبز می باشد از پارچه پلی استر ساخته شده است به همین دلیل در برابر آب نیز مقاوم است و راه نفوذ را برای آب و رطوبت بسته است ، همین موضوع نیز باعث شده است تا در صورت نیاز بتوانید پوسته را از آستری جدا کنید و آن را بشویید ، برای شست و شو محدودیتی از نظر استفاده از مواد شوینده نمی باشد اما مواد شوینده اسیدی با دوز بالا می تواند به بدنه آسیب برساند و یا موجب کمرنگ شدن آن شود . شما عزیزان حتی می توانید پوسته را با استفاده از لباسشویی نیز بشویید . در داخل آستری نیز محتوای شنی قرار گرفته شده است ، این محتوای شنی که یونولیت های خرد شده می باشند خاصیت اسفنجی بسیار خوبی دارند به همین دلیل نیز انعطاف پذیری مبل بسیار بهتر شده است .

یونولیت هایی که در این مبل شنی استفاده شده اند کاملا خالص و با ساختار درونی مقاوم هستند به همین دلیل به سختی فشرده می شوند ، از ویژگی هایی که یونولیت های خرد شده دارد این است که وزن مبل تا حد بسیار زیادی کم تر شده است تا به دنبال آن حمل و جابجایی مبل در درون خانه به آسانی انجام شود . وزن کلی این محصول 5 کیلوگرم اندازه گیری شده است که در مقایسه با ابعاد بزرگ آن بسیار ناچیز است .

این مبل شنی در رنگ بندی های دیگر نیز طراحی شده اند که می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس مبل شنی محبوبتان را با رنگ مورد علاقه خود سفارش دهید تا در کمترین زمان محصول دلخواه خود را تحویل بگیرید . این محصول همچنین دارای ضمانت 2 ساله می باشد که خیال شما را از بابت کیفیت محصول راحت می کند .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ بدنه سبز
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...