مبل بادی یک نفره طوسی با پشتی مجزا

intex 68587

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره طوسی با پشتی مجزا

مبل بادی با پشتی بادی مجزا یکی از راحت ترین و جدید ترین مبل های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس برای سنین بزرگسالان و جوانان بوده که از طراحی بدنه بسیار مناسب و ارگونومیک بهره می برد. این محصول ساخته شده از جنس وینیل با رویه کاملا جیر بوده که با توجه به داشتن نشیمنگاه مواج قابلیت ضد تعریق بودن را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. استفاده از این محصول نه تنها برای افراد عادی بلکه برای بیماران مختلف نیز مفید و مناسب خواهد بود. کالایی که دارای ویژگی های بسیار خوبی همچون داشتن یک تکیه گاه یا پشتی بادی مجزا برای پر کردن قسمت کمر مصرف کنندگان و تعبیه کردن محلی در لبه مبل برای قرار دادن انواع بطری نوشیدنی کوچک می باشد. این محصول قابل راه اندازی و باد کردن به وسیله تمامی پمپ های باد محصولات بادی خواهد بود.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره طوسی با پشتی مجزا

مبل بادی یک نفره طوسی با پشتی مجزا

مبل بادی یک نفره با پشتی مجزا از سری مبل های بادی جدید تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که از کیفیت و طراحی بسیار خوبی برخوردار است. این مبل تولید شده در دو رنگ بوده که رنگ دیگر آن سبز می باتشد. محصولی که بدنه ای ارگونومیک داشته به همین دلیل علاوه بر افراد عادی می تواند برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز مفید باشد. مبل های بادی بسیاری توسط شرکت اینتکس تولید شده اند که شباهت هایی نیز به این مدل جدید دارند این مبل دارای ویژگی های متفاوتی بوده که باعث شده آن را به یکی بهترین ها تبدیل کند. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این کالا به صورت مربعی شکل بوده ولی کمی طول و عرض آن با هم متفاوتند. این مبل بادی دارای دو نشیمنگاه و دو تیکه گاه بوده که یکی سرخود و دیگری مجزا می باشند. تکیه گاه و نشیمنگاه مجزا به صورت جداگانه راه اندازی شده و از رویه ای مواج بهره مند هستند. رویه ای که سبب می شود تا هنگام نشستن در آن هوا رد و بدل شده و از تعریق زیاد جلوگیری لازم را داشته باشد. خود تکیه گاه سرخود مبل از تکیه گاه مجزا ارتفاع کمتری دارد بناربراین تکیه گاه جدایی که برای این مبل در نظر گرفته شده می تواند باعث افزایش طول این قسمت از بدنه شود. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این محصول می توان به تعبیه کردن محلی برای قرار دادن بطری های کوچک نوشیدنی در قسمت لبه مبل اشاره نمود.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع وینیل با رویه تمام جیر می باشد. وینیل ماده ای مشابه به پلاستیک PVC بوده که از کیفیت و مقاومت بالای تری از خود PVC برخوردار است. رویه تمام جیر یا همان مخمل نیز سبب می شود تا نشستن بر روی این مبل راحت و دلپذیر باشد. همچنین رویه جیر می تواند در جلوگیری از تعریق زیاد موثر باشد. تنها قسمت زیر مبل بوده که از روکش طرح چرم برای آن استفاده شده است. از قابلیت های خوب این جنس بدنه می توان به انعطاف بالای آن به منظور جمع شدن در حجم کوچکتر اشاره نمود. این قابلیت می تواند در حمل و جای دادن این مبل در هر محل مورد نظر کمک زیادی بکند.

ابعاد، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل جدید اینتکس (طول: 107 سانتی متر ، عرض: 97 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان می باشد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. هنگام استفاده نکردن از نشیمنگاه و تکیه گاه مجزای این مبل باعث می شود تا ابعاد درون نشیمنگاه بیشتر شده و گودی بیشتری را ایجاد کند. اما تحمل وزن این کالا برابر 140 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای این محصول خواهد بود. همچنین وزن بسته بندی آن نیز 2.5 کیلوگرم می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این مبل بادی همانند همنوعان خود بسیار آسوده بوده و تنها کافیست آن را بر روی سطحی مطمئن و صاف پهن کرده و در انتها با توجه به اندازه دریچه باد متصل روی بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کنید. باد زدن این مبل را تا زمانی ادامه دهید که شکل کامل را به خود گرفته و در نتیجه حالت بسیار سفت به خود نگیرد زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهند دید. علاوه بر این جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی روی مبل نیز می تواند در مراقبت و حفاظت بهتر این مبل بادی موثر باشد. برای خالی کردن باد محصول هم می توانید به صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند این کار را انجام داد.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره طوسی اینتکس با تکیه گاه مجزا از سری مبل های بادی پر طرفدار و جدید شرکت اینتکس برای سنین مختلف بوده از قابلیت هایی همچون داشتن نشیمنگاه و تکیه گاه بادی مجزا و همچنین ضد تعریق بودن بهره مند است. کالایی که می تواند به عنوان یک وسیله مناسب جهت تغییر دکوراسیون منزل نیز کاربرد داشته باشد. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست از سوی شرکت اینتکس می باشد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 107 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه وینیل مخمل
 جنس بخش کناری وینیل مخمل
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه بادی مجزا
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 ابعاد بسته بندی: 28 در 30 در 11 سانتی متر
 ضد تعریق و قابل استفاده برای بیماران
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...