مبل بادی یک نفره سفید رنگ با نشیمنگاه مواج

intex 68592

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره سفید رنگ با نشیمنگاه مواج

مبل بادی یک نفره سفید رنگ با نشیمنگاه مواج یکی دیگر از سری مبل های بادی تک نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که اخیرا روانه بازار شده است. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای طراحی بسیار شیک و ساده ای می باشد. جنس بدنه آن از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بیار بالایی در برابر فشار داشته و قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلو گرم را دارا می باشد. این مبل بادی دارای طول: 84 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع 86 سانتی متر می باشد. همچنین وزن آن نیز 2.1 کیلو گرم بوده که به آسانی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. همچنین به سبب حجم بسته بندی کمی که دارد می توان آن را با خود به هر گونه مسافرتی برد و دیگر نگران اشغال فضا نبود. از این محصول می توان در منزل، محل کار، خانه های دانشجویی و اتاق خواب استفاده نمود و بر روی به تماشای تلویزیون یا مطالعه پرداخت. قسمت نشیمنگاه این مبل به صورت مواج طراحی شده و دارای خاصیت ضد تعریق نیز می باشد تا هنگامی که شما بر روی آن می نشینید بدنتان عرق نکند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره سفید رنگ با نشیمنگاه مواج

مبل بادی یک نفره سفید رنگ با نشیمنگاه مواج یک مبل بادی جمع و جور می باشد که برای خانه ها یا فضا هایی مناسب می باشد که دارای فضای کمی می باشد . این مبل بادی در سال جاری و رنگبندی های متنوعی توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این مبل بادی زیبا نماییم و شما را در خرید مبل بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل بادی یک نفره سفید رنگ با نشیمنگاه مواج همراه ما باشید تا شما را با این محصول زیبا آشنا نماییم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مبل بادی دارای ساختار دولایه می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند فشار وارده بر روی خود را مهار نماید . این مبل بادی در رنگبندی های متعددی همچون سفید ، زرشکی و سبز روانه بازارهای جهانی شده است که هر کدام از این رنگ ها دارای جذابیت های منحصربفرد خود می باشد و هواداران خاص خود را دارد . سطح نشیمنگاه این مبل بادی دارای رویه مواج می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد زیرا به خوبی جریان هوا را در میان سطح بدن و رویه مبل به گردش در می آورد . همچنین این مبل بادی دارای تکیه گاهی نسبتا بلند می باشد که به خوبی با بدن شما حالت گرفته و مانع از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت می شود .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در این مبل بادی از وینیل یک دست سفید می باشد که از جنس های رایج استفاده شده در مبل های بادی است و از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . همچنین رویه این محصول ضد آب می باشد و از همین رو می توانید از این مبل بادی زیبا در محیط های باز نیز استفاده نمایید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل بادی یک نفره سفید رنگ با نشیمنگاه مواج به مشخصات ( طول : 84 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 86 سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای بالای آن دارد . وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 2.1 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان نیز به حساب بیاید . همچین تحمل وزن این مبل بادی 120 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و از همین رو خیال شما را از بابت تحمل وزن و طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند .

جمع بندی :

این مبل بادی یکی از زیبا ترین و برترین مبل های بادی می باشدکه توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . رویه این مبل بادی از وینیل می باشد که از  کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخودار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . رویه ضد تعریق و ضد آب این محصول بر محبوبیت آن افزوده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . مبل بادی یک نفره سفید رنگ با نشیمنگاه مواج با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری دریافت کرده و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 84 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
ساختار رویهمواج
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...