مبل بادی کودک طرح میوه

bestway 75066

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح میوه

مبل بادی کودک طرح میوه یکی از تولیدات جدید شرکت بست وی می باشد که این کالا را در سه طرح مختلف روانه بازار کرده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این سری از محصولات در سه طرح توت فرنگی ، اناناس و بادمجان تولید شده است که هر سه طرح نیز زیبایی های خاص مخصوص به خود را داشته و در رنگ های مرتبط با ان میوه و نقش و نگار های مخصوص به ان طراحی و تولید شده است. در قسمت بالایی هر سه محصول شما می توانید دستگیره های حمل و نقل این کالا را هم مشاهده کنید که با رنگ سبز و به زیبایی هر چه تمام تر تولید شده اند. هم چنین هر سه محصول از یک ارگونومی مشابه بهره مند می باشند که تکیه گاه ان ها به صورت شیار دار بوده و بخش نشیمنگاه هر سه مدل نیز به صورت دایره ای شکل و فرو رفته می باشد که سبب شده تا محصولاتی نرم و راحت را شاده باشیم و از تعریق کودک شما هم جلوگیری کند. هم چنین وزن کم این محصولات هم سبب شده تا بتوانید با خیالی راحت ان را حمل نمایید. راه اندازی این مبل بادی همبه ساده ترین شکل ممکن صورت می گیرد که می توانید ان را با استفاده از یک پمپ باد ساده باد کرده و از ان استفاده کنید.

مبل بادی کودک طرح میوه

این روز ها خانواده ها برای کودکان خود به دنبال خرید محصولات جذاب و شاد می گردند که کودک هم بتواند استفاده های لازم را از ان محصول برده و هم ازکیفیت بالای ساخت و تولید ان لذت ببرد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که مبل بادی کودک طرح میوه یکی از محصولات جدید و زیبایی است که با خصوصیات منحصر به فرد و با سه طرح مختلف تولید و روانه بازار شده است که در این مقاله سعی داریم تا تمام خصوصیات این محصول را به صورت کامل برای شما بازگو نماییم...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید به بحث طراحی و نوع ساخت این محصول بپردازیم زیرا محصولات مرتبط با سنین کودکان مهم ترین نکته اش همین نوع ساختار و طراحی می باشد. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این کالا دارای بخش نشیمنگاه گرد می باشد و تکیه گاه ان هم به گونه ای طراحی شده است که هر چه به سمت بالا می رویم عرض ان کم تر شده و دستگیره ان نمایان می شود. در همین رابطه ابتدا باید عنوان کنیم که این مبل بادی دارای سه طرح مختلف می باشد که طرح های انان از میوه های اناناس ، توت فرنگی و هم چنین بادمجان شکل گرفته است. این سه مدل رنگ های مرتبط با خود را هم دارا می باشند که باعث شده تا جلوه این محصول بیشتر شده و طبیعی تر شود. هم چنین در بخش بالایی تکیه گاه این کالا ها نیز بخش دستگیره های این محصولات شبیه به شاخ و برگ این میوه ها طراحی شده استکه هر سه مدل نیز سبز رنگ می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این مبل ها دارا بودن سطح نشیمنگاه و تکیه گاه شیاردار این محصولات می باشد که به زیباترین شکل ممکن طراحی و تولید گردیده اند و قطعا کودک شما بر روی این محصولات نرمی و راحتی را تجربه خواهد کرد.

جنس بدنه

زیبایی های این محصول قطعا باعث می شود تا مشتریان ترغیب به خرید این محصول شوند و همین عامل نیز باعث شده تا افراد زیادی این محصول را در سبد خرید خود جای دهند. نکته مهم دیگری که شاید در فروش بالای این محصول تاثیر بیشتری بگذارد بحث جنس بدنه این محصول است. این کالا رویه ، بخش های کناری و همین طور کف ساخته شده از نوع PVC را دارا می باشد که تنها بخش کف این محصول به صورت دو لایه بوده و ضخامت بالا و تحمل وزن خوبی را هم به این محصول هدیه داده است.

ابعاد و وزن

این کالا تنها 2 کیلو گرم وزن دارد که همین مورد باعث شده تا یک مبل بادی پرتابل را شاهد باشیم که به سرعت می توانید ان را حمل و نقل و جا به جا کنید. بسته بندی کوچک اینمحصول هم از دیگر ویژگی های خوب این مبل بادی به شمار می رود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول در طول 114 سانتی متر ، عرض 112 سانتی متر و همین طور ارتفاع 76 سانتی متر طراحی و تولید شده است. هم چنین تحمل وزناین محصول هم 70 کیلو گرم می باشد که قطعا برای کودکان و نوجوانان مقدار بالا و قابل توجهی خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

نکته مهم دیگر در تکمیل تمام موارد عنوان شده بحث نحوه راه اندازی این محصول است که شما می توانید به سادگی این کار را انجام داده و سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن فرایند را پیاده سازی کنید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که شما می بایست یک عدد پمپ باد به صورت جداگانه خریداری کنید تا بتوانید با استفاده از ان به سادگی این محصول را باد کنید. باد کردن این محصول هم کار ساده ای بوده و از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول امکان پذیر می باشد. هم چنین مراقبت از این کالا هم کاری ساده و اسان می باشد که تنها باید به کودک خود بیاموزید که از وارد کردن و نزدیک کردن اشیا داغ و هم چنین اشیا نوک تیز به بدنه اصلی این محصول خودداری کند. هم چنین از ضربه زدن و پریدن بر روی این کالا هم خودداری کنید. مهم ترین موارد در مراقبت از این محصول همین نکات می باشد.

جمع بندی

مبل بادی کودک طرح میوه یک کالای زیبا و جدید با سه طرح مختلف می باشد که دارای ساختار برجسته و طرح دار بوده و سطح نشیمنگاه و تکیه گاه شیار دار را هم دارا می باشد. هم چنین از این محصول می توانید بر روی اب هم استفاده کنید که در کنار قیمت ارزانی که دارد از خصوصیات خوب این مبل بادی بوده و می توانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
طول 114 سانتی متر
عزض 112 سانتی متر
ازتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
وزن2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه شیاردار
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...