مبل بادی کودک طرح توپ فوتبال

bestway 75010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح توپ فوتبال

مبل بادی کودک طرح توپ فوتبال یکی از محصولات جدید و بسیار زیبای کمپانی بست وی می باشد که در سال 2018 در بازار عرضه شد. این مبل مناسب استفاده کودکان بالای 6 سال می باشد و از نشیمنگاه بسیار راحتی بهره می برد. این کالا در ابعاد ( طول: 114 سانتی متر، عرض: 112 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) طراحی شده است. جنس این محصول از وینیل براق می باشد و دارای ضخامت 0.32 میلی متر است. از این مبل بادی می توان در منزل، اتاق نشینمن و اتاق کودک نیز استفاده کرد. طراحی بسیار زیبا و جذاب آن باعث شده تا این محصول طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. شما میتوانید  این کالا را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری نمایید یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

نقد و بررسی مبل بادی کودک طرح توپ فوتبال

مبل بادی کودک طرح توپ فوتبال

مبل بادی کودک طرح توپ فوتبال از سری محصولات زیبا و جذاب تولیدی توسط برند محبوب بست وی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و در همان ابتدای ورود به بازار مورد توجه بسیاری از کودکان قرار گرفت ، این ظاهر زیبا باعث این جریان و جلب توجه کودکان شد . رویه این مبل بادی از جنس وینیل با ضخامت 0.32 میلی متری می باشد که در دسته بندی محصولات بادی کودک از کیفیت مطلوبی برخوردار است . همچنین قسمت نشیمنگاه این محصول به صورت فرو رفته می باشد تا بهترین حالت را برای کودک شما فراهم کند و بدن شما را در بهترین حالت بر روی مبل قرار بگیرد.

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مبل بادی کودک بر مبنای استانداردهای جهانی می باشد که در طراحی آن تمامی استانداردهای مناسب رده ی سنی کودکان رعایت شده است . این مبل راحتی کودک به صورت گرد می باشد که در قسمت پشتی آن تکیه گاهی تعبیه شده است تا شما احساس راحتی را با این مبل بادی تجربه کنید . همچنین قسمت نشیمنگاه این مبل بادی به صورت فرو رفته می باشد تا علاوه بر تطابق آن با بدن شما و فراهم آوردن بهترین حالت قرارگیری بدن ، جریان هوا را نیز در میان بدن شما و مبل بادی به راه انداخته و مانع از تعریق بدن شما در استفاده ی طولانی مدت از آن شود .

جنس بدنه :

جنس بدنه این مبل بادی کودک از وینیل می باشد که جنس متداول استفاده شده در بسیاری از محصولات بادی است و دلیل این استفاده دارا بودن مقاومت جنس وینیل در برابر فشار و ضربه می باشد و این خصوصیات کلیدی برای شما استحکام و مقاومت بالا را در برابر فشار و ضربه فراهم می آورد . همچنین ضخامت لایه های استفاده شده در این مبل بادی 0.32 میلی متر می باشد که بر کیفیت های این مبل بادی افزوده است و خیال شما را از بابت کیفیت این مبل بادی راحت می کند . همچنین در قسمت نشیمنگاه این محصول از وینیل دولایه برای استحکام بیشتر و بیشتر کردن خصوصیت تحمل وزن استفاده شده است که از نکات برتری این مبل بادی نسبت به سایر مبل های بادی به حساب می آید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل بادی کودک طرح توپ فوتبال طابق با استانداردهای مبل های بادی تولیدی در سطح جهان می باشد و فضای خوبی را برای استفاده ی شما از این محصول فراهم می آورد . ابعاد این مبل بادی کودک به مشخصات ( طول : 114 سانتی متر ، عرض : 112 سانتی متر و ارتفاع : 66 سانتی متر ) می باشد که در زمینه ی مبل های بادی کودک بسیار مطلوب به نظر می آید . از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه شود وزن محصول می باشد زیرا محصولات بادی به صورت متداول در سفرهای شما عزیزان و یا در مکان هایی که نیاز به جا به جایی های متعدد این محصولات می باشد استفاده می شود به همین خاطر این محصول کاملا سبک و راحت طراحی شده است تا برتری خود را بار دیگر به رخ سایر مبل های بادی رغیب بکشد . وزن این محصول تنها 1.7 کیلوگرم می باشد که نشان از سبکی آن می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول 80 کیلوگرم می باشد که برای سنین کودکان بسیار مطلوب به نظر می آید و این حتی این محصول را به استفاده برای بزرگسالان نیز تبدیل کرده است .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه انداز این مبل بادی به سادگی هر چه تمام تر و توسط ابتدایی ترین پمپ های بادی دستی و یا اتوماتیک نیز امکان پذیر می باشد . برای باد کردن این محصول کافیست دهانه ی پمپ باد را بر روی محفظه ی بادی مبل بادی فیکس کرده و به باد کردن این مبل بادی بپردازید ، حال پس از اتمام کار مبل آماده ی استفاده می باشد و می توانید بر روی آن نشسته و از روز زیبای خود لذت ببرید . برای نگهداری از محصولات بادی باید آن ها از اجسام تیز و برنده به دور نگه دارید زیرا این اجسام در برابر محصولات بادی کاملا بی دفاع می باشند ، نکته ی دوم باد کردن این محصولات به صورت کاملا استاندارد می بادش و از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن محصول خودداری نمایید زیرا از طول عمر استفاده ی محصول به شدت می کاهد . نکته ی سوم استفاده از محصولات بادی عدم پریدن بر روی آن ها می باشد زیرا در طولانی مدت صدماتی را به مبل بادی می زند که جبران ناپذیر است . به همراه این محصول برچسب تعمییرا نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید به استفاده از آن پرداخته و در جهت رفع مشکل قدم بردارید و روز زیبای خود را بدون دغدغه سپری کنید .

جمع بندی :

مبل بادی کودک طرح توپ فوتبال محصولی زیبا و جذاب برای استفاده ی کودکان می باشد که از جنس وینیل با ضخامت 0.32 میلی متری می باشد که نشان از کیفیت بی نظیر این محصول دارد . به همراه این محصول گارانتی 48 ساعته ی سلامت فیزیکی فروشگاه اینترنتی اینتکس وجود دارد که خیال شما را از هر جهت راحت می کند و می توانید خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . 

نوعخانگی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 114 سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره نوجوان و کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه ساده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...