مبل بادی مرد عنکبوتی بست وی

bestway 98008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
170,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی مرد عنکبوتی بست وی

مبل بادی طرح مرد عنکبوتی محصولی از شرکت بست وی می باشد که برای کودکان عرضه شده است، این محصول در رده محصولات ارزان بازار قرار گرفته و کیفیت مرغوبی را در مقایسه با قیمت آن ارائه می دهد. مبل بادی مرد عنکبوتی از تم رنگی قرمز بهره می برد و ضخامت لایه های آن برای استفاده در منزل کاملا مناسب است اما در خارج از منزل مراقب اشیاء تیز باشید.  این کالا از وزن و ابعاد مناسبی نیز برخوردار بوده و می توان به سادگی آن را حمل کرد.

نقد و بررسی مبل بادی مرد عنکبوتی بست وی

مبل بادی مرد عنکبوتی بست وی

مبل بادی مرد عنکبوتی بست وی از سری مبل های بادی تولید شده برای سنین کودکان و خردسالان توسط شرکت بست وی بوده که در طراحی و ارگونومی های جدیدی وارد بازار شده اند. این مبل بادی با طراحی جذاب و کودک پسندانه و همچنین بدنه ای نرم و راحت می تواند گزینه خوبی برای فرزندان شما باشد. محصولی که می تواند در هر مکانی حمل شده و مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی صورت گرفته در این مبل بادی کودک همانند سایر مبل های بادی بوده که به خوبی مصرف کننده را در خود جای می دهد. نشیمنگاهی نرم و راحت که هنگام نشستن احساس راحتی و لذت بخش را به کودکان می دهد. همچنین تکیه گاه دست و کمر قرار گرفته بر روی این کالا نیز به صورت یک سره و متصل به هم بوده و به شکل سرخود به نشیمنگاه وصل می باشد. این تکیه گاه که رویه ای طراحی شده داشته می تواند در راحتی استفاده از آن بسیار موثر باشد. البته نشیمنگاه و تکیه گاه هر کدام از دریچه های باد مجزا برای راه اندازی بهره مند هستند. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این مبل بادی می توان به جمع شدن و تا شدن بدنه تا حدود بسیار زیاد اشاره کرد که این موضوع سبب می شود تا جایگیری بسیار کمی را هنگام حمل و نقل داشته باشد. 

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این مبل کودک ابعادی معادل (طول: 76 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر) بوده که برای استفاده کودکان و حتی خردسالان بسیار مناسب خواهد بود. ارتفاع قسمت نشیمنگاه حدود 20 سانتی متر بوده که این ارتفاع تا بالای سطح تکیه گاه به حدود 50 سانتی متر می رسد. اما طبق این ابعاد تحمل وزن این محصول برابر 90 کیلوگرم بوده که با توجه به جنس بدنه خود تحمل وزن ایده آل برای این کالا محسوب می شود. از همین رو مقاومتی نزدیک به مبل های بادی بزرگسالان دارد.

جنس بدنه

جنس بدنه که در مبل های بادی از اهمیت بالایی برخوردار بوده، در این کالا نیز به خوبی رعایت شده است. بدنه ای که ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام چرم بوده و در برخی نقاط آن از PVC شفاف برای زیبایی بیشتر استفاده شده است. این جنس بدنه در هر صورت در برابر اشیای تیز یا پرش مقاوم نبوده اما می تواند در شرایط جوی مختلف و همچنین بر روی آب با دمای متفاوت استفاده شود. ویژگی دیگری که این نوع جنس بدنه داشته انعطاف بالای آن در زمان جمع کردن می باشد.

نحوه راه اندازی مبل بادی

راه اندازی این گونه محصولات بادی بسیار ساده بوده و زمان کمی را از مصرف کننده می گیرد. به همین دلیل به راحتی قابل استفاده در هر مکانی می باشد. اما برای راه اندازی کافیست آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرده و سپس نازل پمپ باد متناسب با دریچه های باد این مبل را وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که حالت بسیار سفت و محکم را به خود نگیرد زیرا به درز های بدنه به مرور زمان آسیب وارد خواهد کرد. برای خالی کردن باد نیز می توان به صورت دستی به راحتی این کار را انجام داد.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین راه های مراقبت و نگهداری از این محصول دور نمودن هر گونه اشیای تیز از بدنه و خودداری از انجام عمل پرش و جامپینگ بر روی مبل است. همچنین باد اشیای داغ را طبق معمول از این کالا دور نمود. علاوه بر این نحوه راه اندازی و استفاده از این محصول نیز می تواند در مراقبت از این کالا موثر باشد. البته این مبل بادی کودک در ورت آسیب دیدن نیز قابلیت تعمیر را خواهد داشت.

جمع بندی

مبل بادی کودک مرد عنکبوتی بست وی از سری مبل های بادی طرح دار و شیک کودکان بوده که به دلیل قیمت و وزن بسیار مناسب و همچنین راحتی بالا از فروش خوبی برخوردار بود است. این نوع مبل بادی در طرح ها و ارگونومی های دیگری تولید شده که این گزینه نیز می تواند هدیه خوبی هم برای فرزندانتان باشد. این محصول توسط شرکت اینتکس عرضه می شود.

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 76 سانتی متر
عرض 76 سانتی متر
نوع مبل یک نفره کودک
 جنس رویه PVC
 جنس وینیل
 جنس کفوینیل با رویه PVC
 پمپ
 نوع پمپ -
ابعاد بسته بندی28×27×4 سانتی متر
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 660 گرم
 دارای سطح گرد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...