مبل کودک بادی طرح گل

intex 68574

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل کودک بادی طرح گل

مبل بادی کودک یک نفره طرح گل با ابعاد (طول: 102 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر) و تحمل وزن 70 کیلوگرمی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. این محصول با ارگونومی راحت و شیکی ساخته شده و برای کوکان زیر 10 سال بسیار مناسب است. این مبل به دلیل سبک بودن در هر مکانی قابل حمل و راه اندازی می باشد.

مبل بادی یک نفره نوجوان اینتکس، با طرح گل، فوق العاده زیبا برای استفاده در منزل و اتاق خواب، با کیفیت مناسب و طول عمر بسیار بالا، وزن بسیار کم برای حمل ساده، قابل استفاده برای مطالعه، تماشای تلویزیون و استراحت های مقطعی، دارای دو رنگ سبز و صورتی تیره، ساخته شده از الیاف PVC درجه یک، تحت لیسانس آمریکا، با ابعاد بسته بندی کوچک جهت حمل ساده و استفاده در مسافرت.

نقد و بررسی مبل کودک بادی طرح گل

شرکت اینتکس یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات بادی بوده و محصولات این شرکت در رده ی اول و در حال رقابت با شرکت هایی همچون کلمن و بست وی می باشد . محصولات شرکت اینتکس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می توان به آن اعتماد نمود و یک خرید لذت بخش داشت . مبل بادی طرح گل اینتکس نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این مبل به صورت گرد بوده و برای ساخت آن از جدید ترین استاندارد ها استفاده شده است . قسمت نشیمنگاه کمی به داخل مبل کشیده شده است تا در هنگامی که شما بر روی آن مینشینید کمی پایین تر رفته و احساس لذت بخشی به شما دست بدهد . قسمت تکیه گاه نیز به گونه ای طراحی شده است تا در هنگام استفاده های طولانی مدت ، کمر شما دچار آسیب نشود . بدنه ی این مبل کاملا سفید بوده و رنگ گل محصول نیز در دو رنگ آبی و قرمز عرضه شده است تا نسبت به سلیقه خودتان رنگ مورد نظر را اسنتخاب کنید . 

جنس بدنه

بدنه ی محصولات اینتکس معمولا از جنس پی وی سی می باشند زیرا پی وی سی علاوه بر اینکه دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشد دارای قابلیت انعطاف پذیری نیز می باشد و میتوان به راحتی از آن استفاده نمود . قسمت کف این محصول از پی وی سی دولایه بوده و بدنه ی محصول نیز از پی وی سی مستحکم ساخته شده است تا تحمل وزن بالایی داشته باشد . دیواره های داخلی استفاده شده در این محصول نیز استحکام مبل را در برابر فشار و وزن زیاد بالا برده است و کودکان و نوجوانان شما می توانند با خیالی آسوده از آن استفاده کنند . 

ابعاد و تحمل وزن

مبل بادی یک نفره طرح گل دارای 102 سانتی متر طول ، 99 سانتی متر عرض و 64 سانتی متر ارتفع می باشد که مناسب برای استفاده یک نفر می باشد . از تمامی فضای این مبل استفاده بهینه شده است و قسمت اضافی بر روی تشک مشاهده نمی کنید و به همین دلیل می توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید . تحمل وزن این محصول نیز 70 کیلوگرم می باشد که برای استفاده کودکان و یا نوجوانان شما بسیار مناسب می باشد . البته با کم کردن مقداری از باد آن می توانید تحمل وزن آن را افزایش دهید و با خیال راحت از آن استفاده کنید . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای راه اندازی این مبل بادی کافیست آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به این قسمت وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. البته به همراه این محصول پمپ باد دستی کوچکی قرار دداده شده است که می توانید از آن برای باد کردن استفاده کنید .  باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که این مبل شکل کامل را به خود گرفته و زیاد حالت سفت را به خود نگیرد. زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان به درز های بدنه آسیب جدی وارد خواهد کرد. البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن مبل ، می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید .

جمع بندی

مبل بادی یک نفره اینتکس محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا در برابر وزن زیاد بوده و مناسب برای کودکان و یا نوجوانان شما می باشد . همراه داشتن پمپ باد دستی و همچنین بدنه ی دولایه از مزیت های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرابر کنید . 

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
 طول 102 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
نوع مبلیک نفره کودک و نوجوان
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین زیر 10 سال
 دارای سطح گرد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...