مبل بادی راحتی طرح توپ تنیس

75022 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی راحتی طرح توپ تنیس

مبل بادی یک نفره کودک و نوجوان با طراحی فانتزی تنیس که از یک رنگ زرد ساخته شده است. این محصول بدنه ای از جنس PVC با روکش طرح چرم داشته و دارای ابعاد (قطر: 114 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) می باشد. این ابعاد تحمل وزنی معادل 120 کیلوگرم را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. این مبل بادی با داشتن وزنی مناسب قابل حمل در هر مکانی می باشد.

مبل بادی راحتی کودک طرح تنیس  مناسب برای کودکان و نوجوانان تا سنین 16 سال ، همراه با پمپ باد و برچسب ، تحمل وزن تا 100 کیلوگرم ، در تهران اینتکس مرکز خرید و فروش مبل بادی در ایران. این مبل بادی با طراحی شیک و منحصر به فرد خود یکی از بهترین گزینه برای کودکانی است که به ورزش علاقه داشته و می خواهند محصولی از این قبیل را به کودکتان هدیه دهند. جنس آن فوق العاده خوب است و با طراحی توپ تنیسی آن می تواند در ورزشگاه ها مورد استفاده قرار گیرد. در کنار اینها این مبل بادی فوق العاده راحت است و رضایت کودک را به همراه خواهد داشت. برای خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید.

نقد و بررسی مبل بادی راحتی طرح توپ تنیس

مبل بادی راحتی طرح توپ تنیس

مبل بادی راحتی طرح توپ تنیس محصولی برای سنین کودکان با طرح جذاب و کودک پسند که برای استفاده در هر مکانی بخصوص در فضای داخل منزل طراحی و ساخته شده است. این محصول در میان مبل های بادی طرح دار مخصوص کودکان قرار گرفته که از ویژگی های خوبی همچون سبک و کم حجم بودن بهره مند است. مبل های بادی ای که می تواند گزینه خوبی برای استفاده در اتاق های خواب کودک و حتی در مهد های کودک نیز باشد. کالایی که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت اینگونه مبل های بادی همانند مبل های بادی بزرگسالان بوده که به راحتی یک نفر را در خود جای می دهد. تنها تفاوتی که اینگونه از مبل های بادی با سایر مبل ها داشته نوع طراحی تکیه گاه های مربوط به دست و کمر می باشد. در واقع تکیه گاه های کمر و دست این مبل حالت به هم متصل شده داشته و نشیمنگاه آن نیز به صورت گود پیاده سازی شده تا مصرف کننده به خوبی در این مبل بنشیند. این طراحی سبب شده تا علاوه بر راحتی فرزندان شما در آن، فضای کمی را نیز اشغال کند. از دیگر ویژگی های این مبل، طراحی زیبا به همراه رنگ شاد در قسمت رویه بدنه خود می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی توپ تنیس معادل (قطر: 114 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده کودکان بالای 3 سال خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و به خوبی در هر مکان کوچک و بزرگی قابل استفاده خواهد بود. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده برای این محصول نیز تا بالاترین نقطه آن یعنی تکیه گاه می باشد. اما طبق این ابعاد تحمل وزن این محصول تا 120 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار بالا برای این کالا خواهد بود.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این مبل کودک نیز همانند سایر مبل ها ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که در برابر برخورد آب و همچنین قرار گیری در بسیاری از شرایط جوی مقاوم خواهد بود. این بدنه رویه ای بسیار لطیف داشته که کودکان هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی را تجربه خواهند کرد. البته جنس بدنه این مبل بادی در برابر عواملی مانند اشیای تیز حساس بوده که امر طبیعی برای اینگونه محصولات می باشد. ویژگی بسیار خوبی که جنس بدنه این محصول داشته امکان تعمیر چند باره را برای این کالا به ارمغان می آورد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی اینگونه مبل های بادی بسیار آسوده بوده و تنها کافیست آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و در انتها اقدام به باد کردن آن توسط پمپ باد دستی نمود. البته این مبل بادی می تواند برای راه اندازی سریع تر توسط پمپ باد برقی نیز راه اندازی شود. بهترین راه های مراقبت و نگهداری از این محصول دور نمودن اشیای تیز از بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ می باشد. 

جمع بندی

مبل بادی راحتی طرح توپ تنیس از سبک ترین و کم حجم ترین مبل های بادی کودکان تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای کودکان در هر مکانی استفاده می شود. محصولی که توسط کوچکترین پمپ های باد نیز راه اندازی شده و قابل استفاده در مسافرت ها نیز خواهد بود. این مبل بادی توسط شرکت اینتکس عرضه می شود.

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 قطر 114 سانتی متر
ارتفاع 71 سانتی متر
نوع مبل یک نفره کودک و نوجوان
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
وزن2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین زیر 16 سال
 دارای سطح نشیمنگاه ساده
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...