مبل بادی تک رنگ کودک

intex 68538

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی تک رنگ کودک

مبل بادی تک رنگ کودک از سری مبل های بادی سبک و ساده سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که تمام قسمت های آن تولید شده از یک رنگ بوده و از رنگبندی نیز بهره مند است. این کالا می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در منزل ، فضای باز ، مسافرت ها و یا همچنین برای هدیه دادن باشد. علاوه بر این از ویژگی های خوب این مبل می توان به ضد اّ بودن و استفاده از آن بر روی آب های کم عمق و آرام اشاره کرد. راه اندازی این کالا نیز بسیار آسوده بوده و تنها کافیست از قسمت پمپ های بادی پمپ مورد تناسب این محصول را تهیه نمایید.

نقد و بررسی مبل بادی تک رنگ کودک

مبل های بادی رنگی و براق برای استفاده در رده سنی کودکان محصولات جذاب و هیجان انگیزی هتند که با وجود آنها می توانید کودکتان را خوشحال کنید از این رو می توانند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشند، این دسته از محصولات کیفیت بسیار  بالایی برای استفاده در خارج از منزل ندارند اما ویژگی های منحصر به فرد و قیمت مناسبی که دارد می تواند شما را مجاب به خرید کالا هایی شگفت انگیزی از این قبیل کند، شرکت اینتکس، بست وی و اینتایم محصولات زیبایی را برای کودکان طراحی کرده اند و محصولی که امروز قصد بررسی تخصصی آن را داریم از دسته کالا های شرکت اینتکس بوده که بزرگ ترین تولید کننده محصولات بادی در سطح جهان تلقی می شود. در دامه با ما همراه باشید تا با همه مشخصه های مبل بادی تک رنگ کودک با کد intex 68538 آشنا شوید.

طراحی

در بخش ظاهری محصولات بادی اغلب از شکل فانتزی و زیبایی برخوردار هستند، این مبل نیز از این قائده مستثی نیست  ظاهر بسیار دلنشینی از نظر کودکان داشته و استفاده از آن هم برای کودکان پسر و هم برای کودکان دختر مناسب است. قیمت نشیمنگاه آن یک فرو رفتنگی برای راحتی بیشتر داشته که این قسمت با مکش باد قسمت زیرین باعث ثبات بیشتر حین استفاده نیز می شود، این بخش از مبل حالت مکعبی با گوشه های گرد داشته به علاوه پشتی و دسته های آن نیز به حالت یک تکه بوده و ظاهر دلنشینی به آن بخشیده است. در حالت کلی می توان گفت که این مبل بادی از نظر ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی بوده و برای استفاده تمامی کودکان کمتر از شش سال مناسب است.

ابعاد و وزن

مشخصات فیزیکی محصولات بادی معمولا از اهمیت بالایی برخوردار می باشد از این رو شرکت های سازنده به آن توجه بسیاری می کنند. این محصول با ابعاد بسیار کوچکی که حین خالی بودن باد آن دارد و حمل بسیر ساده ای که دارد ویژگی های خوبی به همراه داشته و به سادگی می توانید آن را حمل راه اندازی و استفاده کنید. طول این مبل پس از باد شدن برابر با 71 سانتی متر و عرض آن برابر با 66 سانتی متر می باشد و ارتفاع رسمی اعلام شده از سوی اینتکس نیز 47 سانتی متر بوده که با احتساب پشتی آن بر روی جعبه درج شده است.

جنس و کیفیت 

برای محصولات بادی در رده سنی کودکان معمولا از لایه های براق PVC استفاده می شود این لایه ها دیرتر کثیف می شوند و تمیز کردن آن ها نیز به سادگی میسر می باشد، و از نظر مقاومت و کیفیت نیز تفاوت چندانی با مبل های با رویه مخملی ندارد. قسمت زیرین با لایه ای جداگانه به بدنه یک تکه بالایی متصل شده است و جنس متفاوتی ضخیم تری در مقایسه با سایر قسمت ها برخوردار می باشد. با توجه به این توضیحات در صورت مراقبت از آن در برابر اشیاء تیز و موارد مشابه می تواند سالها قابل استفاده باشد، در ضمن در صورت سوراخ شدن هر قسمت از بدنه نیز می توانید با استفاده از بسته تعمیرات آن را همانند روز اول قابل استفاده کنید.

کارایی و ویژگی ها

یک مبل بادی برای استفاده کودکان علاوه بر راحتی می بایست جنبه های تفریحی نیز داشته باشد، این مبل اینگونه ساخته شده است و برای بازی های کودکان با یکدیگر مناسب می باشد، مبل بادی تک رنگ بس وی برای استفاده در مسافرت و برای استفاده در منزل، به ویژه در اتاق کودک کاملا مناسب و ایده آل می باشد. 

روش نصب

این مبل بادی کودک از دو محفظه باد جداگانه ساخته شده است و می توانید آن را با تمامی پمپ های موجود در فروشگاه باد کنید. برای راه اندازی این محصول ابتدا می بایست محفظه پایینی آن را با استفاده از کوچکترین تبدیل موجود بر روی پمپ یا پمپ های سوزنی با خروجی هوای پیش فرض باد کنید سپس همین کار را با محفظه باد بالایی انجام دهید، دقت داشته باشید که باد بیش از حد به بدنه آن وارد نکنید تا موجب صدمات ممکن نشود. 

نتیجه گیری

مبل بادی تک رنگ به عنوان محصولی که از سوی شرکت معتبری چون اینتکس تولید شده است می تواند تمامی نیاز های کودک شما را بر طرف کند. این محصول قیمت ارزانی دارد و در دسته محصولات مقرون به صرفه قرار میگیرطد که اکثر افراد توانایی خرید آن را به عنوان هدیه ای برای کودکشان دارند.

نوعخانگی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 71 سانتی متر
 عرض 66 سانتی متر
 ارتفاع 47 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 800 گرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابل استفاده در سفر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...