قایق بادی 3 نفره RX 5000 بست وی

bestway 61105

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره مدل RX 5000 بزرگترین نوع قایق های بادی تفریحی سری RX بوده که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش مقاوم برزنتی می باشد. محصولی با کیفیت مناسب برای استفاده در انواع آب های آرام مانند دریاچه ها و رودخانه ها که از طراحی بسیار خوبی نیز برای افزایش تعادل بر روی آب بهره مند است. این محصول دارای اهرم نگهدارنده پارو و همچنین طزناب نجات است که از مهمترین و کاربردی ترین ویژگی های تعبیه شده در این قایق است. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن کف بادی با حالت مواج بوده که یک نشیمنگاه بسیار راحت را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. اگر به دنبال یک قایق بادی مقرون به صرفه با کیفیت مناسب برای تفریحات آبی هستید این قایق یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد. در کنار این کالا یک پمپ باد دستی برای راه اندازی محصول قرار داده شده است.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 225 کیلو گرم
 طول 262 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 15.5 کیلوگرم
 دارای کف بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی 3 نفره RX 5000 بست وی

قایق بادی 3 نفره RX 5000 بست وی یک قایق فوق العاده با کیفیت و جذاب است که شرکت بست وی با کیفیت عالی ان را تولید و روانه بازار کرده است. این کالا ساختاری بسیار دقیق و شکیل داشته و تقریبا شبیه به اکثر قایق های موجود در بازار می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این محصول پرداخته و ان را به صورت کامل برای شما شرح دهیم.........

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با ارگونومی ساخت این محصول باید به این نکته اشاره نمود که ساختار کلی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و لبه های گردی دارد که باعث شده تا از یکنواختی و سادگی خارج شود. بدنه اصلی این محصول به صورت دو لایه طراحی شده که از دو رنگ مجزا بهره می برد. بر روی رویه اصلی این کالا چندین شی تعبیه شده است که هر یک از ان ها به رنگ مشکی بوده و هر یک کاربرد جداگانه ای دارد. طناب نجات سفید رنگی بر روی این محصول نقش بسته است که این طناب به وسیله همان محافظ ها بر روی بدنه کیپ شده اند. هم چنین در دو سمت این محصول دو عدد دستگیره و محافظ پارو نیز قرار دارد که به سادگی می توانید پارو را در داخل ان ها قرار داده و از این محصول استفاده کنید. در رابطه با رنگ بندی این محصول هم باید عنوان کرد که رویه اصلی به صورت خاکستری بوده و بر روی ان چندین شکل با رنگ های سفید و هم چنین زرد نیز قرار دارد که به زیبایی این محصول هر یک افزوده اند. علاوه بر این ها بخش داخلی و کف این قایق هم از رنگ نوک مدادی ساخته شده است. هم چنین کف این محصول به صورت شیار دار پیاده سازی شده که از کیفیت قابل قبولی بهره می برد.

جنس بدنه

یکی دیگر از خصوصیات مهم این محصول جنس بدنه ان است که از کیفیت بالایی برخوردار است. در همین خصوص باید عنوان کرد که رویه اصلی این کالا و هم چنین بخش های کناری ان نیز همگی از نوع PVC برزنتی ساخته شده اند. هم چنین کف این محصول هم از نوع PVC دو لایه بادی ساخته شده که بسیار با کیفیت بوده و به سادگی اسیب نخواهد دید.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید عنوان کرد که این محصول دارای طول 262 سانتی متر ، عرض 147 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 36 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها وزن بسته بندی کلی این محصول هم 15.5 کیلو گرم است. در کنار این موارد باید به تحمل وزن این قایق هم اشاره نمود که می تواند تا 225 کیلو گرم وزن را در داخل خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی این محصول باید گفت که شما کاری بسیار ساده و اسان را خواهید داشت و به سادگی هر چه تمام تر و در مدت زمان بسیار کمی می توانید این کالا را به صورت کامل راه اندازی کنید. در همین خصوص باید گفت که در داخل بسته بندی این محصول یک عدد پمپ باد دستی کوچک قرار گرفته است که با استفاده از ان می توانید به سادگی این محصول را باد کنید. برای همین منظور شما تنها کافی است محفظه های باد تعبیه شده بر روی این قایق را پیدا کرده و به سادگی ان را باد کنید. هم چنین پس از باد کردن نیز این محفظه ها را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. در رابطه با مراقبت و نگهداری از این محصول هم باید به چند نکته توجه ویژه داشته باشید. اولین مسئله این است که از این قایق در مناطقی که شاخ و برگ درختان وجود دارد و وسایل نوک تیز زیادی در ان منطقه به چشم می خورد استفاده نکنید تا اسیب نبیند. هم چنین از پریدن و جامپینگ برروی کناره ها و هم چنین داخل این قایق به شدت خودداری کنید. با رعایت این نکات این محصول اسیب نخواهد دید.

جمع بندی

قایق بادی 3 نفره RX 5000 بست وی یک قایق زیبا ، با کیفیت و با دوام می باشد که دارای کف بادی بوده و هم چنین طناب نجات و اهرم نگهدارنده پارو را هم بر روی خود دارد که از مزایای خوب این کالا به شمار می رود. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...