قایق بادی 3 نفره پارویی Voyager 500 بست وی

Bestway 65001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 3 نفره پارویی Voyager 500 بست وی قایقی با سطح ایمنی بسیار بالا و مناسب برای تفریحات آبی دوست داران قایق می باشد که می توانید آن را به سادگی حمل کرده و در هر جایی که دوست دارید ، قایق بادی را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . این قایق بادی با توجه به ابعاد بزرگ و ظرفیت 3 نفره ای که دارد تنها 15.5 کیلوگرم می باشد که به سادگی می توانید قایق بادی خود را در حجم بسیار کوچکی بسته بندی کرده و آن را جابجا کنید . این قایق بادی طول 348 سانتی متری و عرض 141 سانتی متری دارد . مهم ترین فاکتوری که بایستی در هنگام خرید قایق بادی به آن توجه داشته باشید ، تحمل وزن آن ها خواهد بود ، این قایق بادی با توجه به تحمل وزن 260 کیلوگرمی که دارد مناسب برای استفاده سه نفره بوده و هر سه نفر می توانند با آرامش خاطر از قایق بادی 3 نفره پارویی Voyager 500 بست وی استفاده کنند . این قایق در اصل به صورت پارویی بوده و بست وی در کنار آن دو عدد پارو قرار داده است ، ولی شما می توانید پارو های بیشتری را به صورت جداگانه از فروشگاه intex خریداری کنید تا نفرات بیشتری پارو بزنند و سرعت قایق بادی افزایش پیدا کند . جنس بدنه قایق بادی از جنس پی وی سی ضخیم و چند لایه می باشد .

  • قایق بادی 3 نفره پارویی Voyager 500 بست وی
  • طول : 348 سانتی متر
  • عرض : 141 سانتی متر
  • تحمل وزن : 260 کیلوگرم
  • وزن : 15.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای دو عدد پارو
  • دارای 4 اهرم نگهدارنده پارو
  • دارای طناب مهار
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 65001

قایق بادی 3 نفره پارویی Voyager 500 بست وی قایقی با امکانات بسیار خوب و یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین مدل های ساخته شده و موجود در فروشگاه intex می باشد که با رنگ و طراحی جدید تولید شده است . بست وی در جدید ترین قایق های بادی خود مدل وویاگر را تولید کرده است که رنگ آن نیز ترکیبی از کرمی و سبز می باشد که ظاهری جذاب را به قایق بادی بخشیده است . این قایق بادی به خوبی می تواند بر روی آب حتی آب دریا شناور بماند و در برابر موج ها نیز مقاوم باشد . از این قایق بادی می توان در تمامی آب ها استفاده کرد ، ولی برای ایمنی بیشتر توصیه نمی شود که در عمق بالای دریا و یا رودخانه های خروشان از آن استفاده کنید . ولی حفظ تعادل بسیار خوب این قایق و شناوری عالی آن می تواند تفریح دلچسبی را برای شما به همراه داشته باشد . 

قبل از خرید قایق بادی پارویی خود ، باید به این نکته توجه داشته باشید که این محصولات بادی در چند مدل و سایز تولید شده اند که می توان آن ها را در ظرفیت های مختلف ببینیم . قایق های بادی برای استفاده یک نفره تا 5 نفره ساخته می شوند و حتی مدل های بزرگتری نیز طراحی شده اند که می توانید حتی آن ها را نیز خریداری کرده و استفاده کنید . اما قایق بادی فوق که در رابطه با آن صحبت می کنیم ، دارای ظرفیت 3 نفره بوده و می تواند برای آن دسته از افرادی که دوست دارند به صورت دو یا سه نفره از قایق استفاده کنند بسیار مناسب خواهد بود . البته این قایق بسیار جادار است و شما می توانید علاوه بر سوار شدن بر روی قایق بادی ، وسایل خود را نیز به همراه داشته باشید . 

ولی اگر دوست دارید که وسایل بیشتری را با خود به داخل قایق بادی ببرید ، می توانید از قایق بادی 3 نفره پارویی Voyager 500 بست وی به صورت دو نفره استفاده کنید تا فضای بیشتری برای شما ایجاد شود تا بتوانید لوازم و وسایل های خود را نیز با خود به داخل قایق بادی ببرید . این قایق بادی می تواند به خوبی 260 کیلوگرم را تحمل کند ، اگر وزن هر فرد بالغ را 80 کیلوگرم در نظر بگیریم ، در صورت استفاده سه نفره ، وزن هر سه نفر به 240 کیلوگرم می رسد و باز هم می تواند وزن وسایل دیگر را نیز تحمل کند . این ویژگی بسیار خوب به دلیل بزرگ بودن و جادار بودن قایق بادی و همچنین داشتن لبه های بادی ضخیم می باشد . 

طول قایق بادی 3 نفره پارویی Voyager 500 بست وی 348 سانتی متر بوده و عرض آن نیز 141 سانتی متر می باشد . این ابعاد کاملا دقیق بوده و شرکت آن را مشخص کرده است . وزن قایق بادی 3 نفره پارویی Voyager 500 بست وی همچنین 15.5 کیلوگرم می باشد که بیشتر برای حمل به وسیله ماشین کاربرد داشته و به دلیل اینکه در هنگام بسته بندی حجم بسیار کمتری را به خود خواهد گرفت ، شما راحت تر می توانید قایق بادی را برداشت و با خود به مسافرت ببرید . این قایق ها البته بیشتر برای افرادی طراحی شده است که در شهر های ساحلی نبوده و دوست دارند در سفر به این شهر ها ، قایق های بادی خود را نیز به همراه داشته باشند تا مشغول بازی و تفریح شوند . 

قایق بادی 3 نفره پارویی Voyager 500 بست وی به صورت پارویی بوده و به همین دلیل دو پارو بسیار سبک برای قایق در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید به سادگی قایق را به حرکت در آورید . این پارو ها پلاستیکی بوده و به خوبی در برابر ضربه ها و فشار ها مقاوم است . در بدنه این قایق 4 اهرم نگهدارنده پارو وجود دارد که شما می توانید از آن برای بهتر پارو زدن استفاده کنید . البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که شما می توانید از پارو های بیشتری برای به حرکت در آوردن قایق بادی 3 نفره پارویی Voyager 500 بست وی استفاده کنید . این قایق از پی وی سی ساخته شده است و دور تا دور آن طناب مهار وجود دارد . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...