قایق بادی 3 نفره پارویی هیدرو فورس بست وی

Bestway 61110

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 3 نفره پارویی هیدرو فورس بست وی از بزرگترین قایق های بادی طراحی شده برند بست وی می باشد که ظرفیتی 3 نفره داشته و به بهترین شکل می تواند تا 270 کیلوگرم وزن را تحمل کند و اگر وزن هر فرد را 90 کیلوگرم نیز در نظر بگیریم به خوبی قایق بادی می تواند وزن هر سه نفر را تحمل کند. این قایق بادی دارای طول 3 متری و عرض 126 سانتی متری می باشد . با توجه به ابعاد بزرگ قایق بادی ، حجم بسته بندی آن بسیار کوچک بوده و شما می توانید محصول را به راحتی جابجا کنید و با خود به مسافرت ها ببرید . به همین جهت است که قایق های بادی پرتابل بوده و بسیار پر طرفدار هستند . وزن کلی قایق بادی 3 نفره پارویی هیدرو فورس بست وی تنها 11 کیلوگرم است . این قایق بادی به همراه دو پارو می باشد که شما می توانید پارو های بیشتری را از فروشگاه اینتکس به صورت مجزا نیز تهیه کنید . این قایق دارای 4 اهرم نگهدارنده پارو بوده که شما می توانید تا 2 جفت پارو را به صورت همزمان استفاده کنید . برای راه اندازی قایق بادی 3 نفره پارویی هیدرو فورس بست وی شما می توانید از پمپ باد دستی که در کنار محصول قرار داده شده است استفاده نمایید . بدنه این قایق بادی از پی وی سی ساخته شده است . 

  • قایق بادی 3 نفره پارویی هیدرو فورس بست وی
  • طول : 307 سانتی متر
  • عرض : 126 سانتی متر
  • تحمل وزن : 270 کیلوگرم
  • وزن : 11 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای یک جفت پارو
  • دارای پمپ باد
  • دارای طناب مهار
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 61110

قایق بادی 3 نفره پارویی هیدرو فورس بست وی قایقی با ویژگی ها و امکانات بسیار خوب است که شما می توانید با استفاده از آن به راحتی بر روی اب شناور بمانید و به کمک پاروهایی که در کنار قایق بادی 3 نفره پارویی هیدرو فورس بست وی قرار دارد ، قایق را به حرکت در آورده و تفریحات آبی بسیار دوست داشتنی را داشته باشید . این قایق در واقع یک قایق تفریحی می باشد که شما می توانید حتی با استفاده از آن ماهیگیری کرده و لحظه های خوشی را برای خود رقم بزنید . این محصول ساخته شده توسط برند بزرگ بست وی می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و یکی از موارد پیشنهادی فروشگاه اینترنتی اینتکس به شما مشتریان خواهد بود . البته در ادامه می توانید با مطالعه نقد و بررسی قایق بادی 3 نفره پارویی هیدرو فورس بست وی بیشتر با آن آشنا شوید . 

قایق بادی 3 نفره پارویی هیدرو فورس بست وی همانطور که در نامش مشخص شده است ، برای استفاده سه نفره طراحی شده است و می تواند سه فرد بالغ را به راحتی بر روی خود نگه داشته و بتواند بر روی آب حرکت کند . از ویژگی های بسیار خوب قایق های بادی می توانیم به شناوری بسیار خوب آن ها اشاره کنیم . قایق های بادی قابل استفاده در بیشتر آب ها حتی آب های آزاد می باشند و شما می توانید از آن در دریا نیز استفاده کنید . ولی بهتر است که به بخش های عمیق تر آب نروید . ولی با این حال به خوبی می توانید از آن در سواحل دریا ، دریاچه ها ، رودخانه های آرام و ... استفاده کنید . این قایق ابعاد بزرگی را دارد ولی شما می توانید آن را حتی در مدل های بزرگتر و یا کوچک تر نیز خریداری کنید ، چرا که اینتکس آن را در چند مدل با ظرفیت های مختلف تولید کرده است تا بتوانید به راحتی از آن ها استفاده کنید . 

این قایق بادی دارای لبه های بادی بسیار بزرگ و قطور است که از پی وی سی ضخیم ساخته شده است و به همین دلیل به خوبی می تواند در برابر ضربه ها و فشار های وارده مقاوم باشد . به همین دلیل است که شرکت بست وی برای ساخت این محصول از پی وی سی طرح چرم و با ضخامت بسیار بالا استفاده کرده است تا اگر قایق بادی فشرده شود نیز آسیبی به آن وارد نگردد . از سوی دیگر این قایق بادی از قسمت کف نیز به صورت بادی طراحی شده است ، بست وی برای اینکه شما بتوانید به راحتی از قایق بادی استفاده کنید ، کف قایق را به صورت برجسته در نظر گرفته است تا انعطاف پذیر تر از حالت عادی شده تا شما بتوانید در بهترین شرایط از قایق بادی استفاده کنید . 

قایق بادی 3 نفره پارویی هیدرو فورس بست وی در ابعاد 307 در 126 سانتی متر تولید شده است که یک ابعاد بزرگ و خوب برای قایق بادی در هنگام راه اندازی می باشد و به خوبی می تواند فضا را برای استفاده شما راحت تر کند . بنابراین هر سه نفر به راحتی می توانند از قایق بادی استفاده کنند . این قایق برای استفاده دو نفره نیز بسیار عالی است و می تواند فضای زیادی را برای شما داشته باشد تا بتوانید لوازم و وسایل خود را نیز به داخل قایق بادی و در کنار خود نگه دارید . یکی از نکاتی که باید در خرید قایق بادی توجه داشته باشید ، این است که تحمل وزن قایق بادی را بدانید ، زیرا هر یک از این محصولات بادی دارای آستانه تحمل وزن می باشند .

بست وی آستانه تحمل وزن قایق بادی 3 نفره پارویی هیدرو فورس بست وی را 270 کیلوگرم در نظر گرفته است که یک تحمل وزن بسیار عالی و مناسب بوده و شما می توانید به خوبی از این ویژگی بسیار خوب استفاده کنید . اگر به طور میانگین وزن هر فرد بالغ را 80 کیلوگرم نیز در نظر بگیریم ، باز هم این قایق می تواند وزن های بیشتری را تحمل کند . و اما وزن خود قایق بادی نیز 11 کیلوگرم می باشد که می توانید آن را با ماشین به راحتی حمل کرده و با خود حتی به مسافرت ببرید ، یکی از ویژگی های بسیار خوب قایق های بادی قابلیت جابجایی آسان آن ها می باشد ، زیرا این محصولات به صورت بادی طراحی می شوند . به همین دلیل حتی شما می توانید قایق بادی را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...