قایق بادی 2 نفره Voyager 500 بست وی

Bestway 65051

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 2 نفره Voyager 500 بست وی قایقی طراحی شده به صورت نیمه حرفه ای و بسیار با کیفیت از سوی برند بزرگ بست وی که بهترین و محبوب ترین قایق های بادی را تولید می کند . فروشگاه intex با در نظر داشتن محبوبیت بسیار بالای قایق های بادی بست وی در سری مدل های ویاگر در مدل های قدیمی ، قایق بادی 2 نفره Voyager 500 بست وی جدید این برند را که در سال 2022 تولید شده و از نظر ابعادی و رنگ و البته طراحی تفاوت هایی دارد را موجود کرده است تا شما دوست داران قایق بادی تفریحی پرتابل و قابل حمل و با دوام این قایق بادی را خریداری کرده و از خرید قایق بادی خود اطمینان داشته باشید . این قایق بادی ظرفیت 2 نفره داشته و می تواند تا 170 کیلوگرم را تحمل کند. قسمت هایی برای نشستن بر روی قایق طراحی شده است و همچنین بست وی برای این قایق پارو هایی را در نظر گرفته است که می توانید با استفاده از آن ها قایق خود را بر روی آب به حرکت در آورید . این قایق از بدنه ای لاستیکی از جنس پی وی سی ضخیم تولید شده است که دلیل کیفیت قایق نیز استفاده از این جنس است . وزن کلی قایق بادی 2 نفره Voyager 500 بست وی 7.6 کیلوگرم بوده و برای استفاده از محصول شما می توانید از پمپ های باد دستی که آن ها نیز قابلیت حمل آسان دارند و نیازی به برق ندارند استفاده کنید . 

  • قایق بادی 2 نفره Voyager 500 بست وی
  • طول : 243 سانتی متر
  • عرض : 102 سانتی متر
  • تحمل وزن : 170 کیلوگرم
  • وزن : 7.6 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای طناب مهار
  • دارای نشیمنگاه
  • دارای دو عدد پارو
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 65051

قایق بادی 2 نفره Voyager 500 بست وی قایقی جدید و با طراحی زیبا می باشد که به تازگی شرکت بست وی آن را تولید کرده است ، بنابراین می توان آن را یکی از مدل های جدید این برند محبوب و شناخته شده دانست . فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز به دلیل اینکه قایق های بادی شرکت بست وی بسیار معروف و محبوب هستند و کیفیت ساخت بسیار بالایی را دارند ، سعی کرده است تا مدل های پر فروش این شرکت را به مانند قایق بادی 2 نفره Voyager 500 بست وی موجود کند تا مشتریان عزیز داخل ایران فروشگاه اینتکس بتوانند از این قایق های مسافرتی و بسیار سبک که طراحی بادی دارند استفاده کنند . این قایق ابعادی نسبتا بزرگ داشته و ظرفیت آن 2 نفره می باشد ، به همین منظور برای افرادی که قصد خرید قایق بادی 2 نفره دارند بسیار مناسب است . البته در ادامه با توضیحات و نقد و بررسی بیشتری که در رابطه با قایق بادی 2 نفره بست وی خواهیم داشت ، بهتر می توانید با این محصول آشنا شوید . 

قایق بادی 2 نفره Voyager 500 بست وی یک قایق بادی کشیده می باشد که تقریبا طراحی بیضی شکل دارد ، این قایق بادی از ترکیب رنگ های کرمی و سبز تیره ساخته شده است که ظاهری بسیار خاص و زیبا را به قایق بادی بخشیده است . مدل های هیدروفورس شرکت بست وی همواره در رنگبندی های خاص ارائه شده اند که شما می توانید این محصول را که به مدل وویاگر معروف است را در این رنگ و در چندین سایز و ابعاد خریداری کنید که ظرفیت های بیشتر و یا کمتری را دارد .  قایق بادی 2 نفره Voyager 500 بست وی در واقع طولی 243 سانتی متری دارد و عرض آن نیز 102 سانتی متر می باشد ، به همین دلیل می توان گفت که ابعاد بزرگی داشته و می تواند برای استفاده هر دو فرد بزرگسال مناسب باشد . 

یکی از موارد مهمی که باید در خرید قایق بادی توجه داشته باشید این است که تحمل وزن قایق بادی چقدر است ، گاهی ممکن است که قایق های بادی دو نفره که هر دو آن ظرفیتی دو نفره دارد ، وزن های متفاوتی را تحمل کنند ، بنابراین حتما در هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید . به عنوان مثال فروشگاه بست وی که تولید کننده این محصول است ، تحمل وزن قایق بادی 2 نفره Voyager 500 بست وی را 170 کیلوگرم در نظر گرفته است . اگر به طور میانگین وزن هر فرد را 60 تا 80 کیلوگرم نیز در نظر بگیریم ، هر دو نفر به راحتی می توانند از قایق بادی استفاده کنند و حتی وسایل و لوازم همراه خود را نیز به داخل قایق بادی ببرند . 

بزرگ بودن لبه های قایق بادی باعث شده تا شناوری محصول بسیار بهتر شود و از ورود آب به داخل قایق بادی جلوگیری کند . این لبه های بادی بسیار مقاوم هستند و شما می توانید با رعایت ایمنی و حفظ تعادل حتی در لبه های قایق بادی نیز بنشینیید . بخش کف قایق بادی همچنین به صورت بادی طراحی شده است و این طراحی به صورت برجسته است و شبیه به تشک های بادی با رویه مواج ساخته شده تا بتوانید در هنگام استفاده از قایق بادی احساس راحتی داشته باشید و بتوانید به راحتی در کف قایق نشسته و تفریح کنید . برای ساخت قسمت های مختلف قایق بادی 2 نفره Voyager 500 بست وی از پی وی سی ساخته شده است که طراحی چرمی داشته و ضخامت بسیار بالای آن باعث شده است تا کیفیت بالایی را از قایق بادی 2 نفره Voyager 500 بست وی شاهد باشیم . 

قایق بادی 2 نفره Voyager 500 بست وی به صورت پارویی طراحی شده است و به همین منظور شرکت بست وی برای قایق دو پارو در نظر گرفته است که وزن بسیار سبکی داشته و از پلاستیک سخت اما سبک ساخته شده و به خوبی می تواند در برابر ضربه و ... مقاوم باشد ، همچنین سبک بودن آن پارو زدن را برای شما بسیار راحت تر و ساده تر خواهد کرد . برای اینکه بهتر بتوانید از پارو استفاده کنید ، اهرم هایی برای نگهداشتن پارو ها طراحی شده است که در لبه بالایی قایق قرار گرفته شده است . برای اینکه بهتر بتوانید قایق های بادی را جابجا کرده و یا به داخل آن بروید و حتی قایق را به جایی متصل کنید ، دو تا دور قایق بادی 2 نفره Voyager 500 بست وی طناب مهار نصب شده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...