قایق بادی 2 نفره کاسپین هیدرو فورس بست وی

Bestway 65046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 2 نفره کاسپین هیدرو فورس بست وی ، از جمله قایق های بادی طراحی شده در سال 2022 برند بزرگ bestway می باشد که با تغییراتی نسبت به قایق های کاسپین قدیمی خود این قایق های بادی کاسپین پرو را با عنوان هیدرو فورس ایجاد کرده است تا دوست داران قایق های بادی حرفه ای و تندرو بتوانند با خرید قایق بادی دو نفره کاسپین هیدرو فورس بست وی ، امکان نصب موتور را بر روی قایق خود داشته باشند . این قایق بادی برای استفاده 2 نفره بوده و قابلیت تحمل وزن 258 کیلوگرم را داراست ، این تحمل وزن کاملا استاندارد برای دو نفر بوده و حتی می توانند لوازم و وسایل خود را نیز به همراه داشته باشند . این قایق بادی 25.5 کیلوگرم وزن دارد و از نمونه قایق های بادی پرتابل بوده که می توانید به آسانی آن را جابجا کنید و در صورت نیاز آن را با استفاده از پمپ باد دستی که همراه محصول موجود است ، قایق را راه اندازی کنید . این قایق بادی از پی وی سی ضخیم ساخته شده و کف آن نیز تقویت شده است تا در صورت برخورد با موج ها و ضربه های وارده بتواند به خوبی در برابر آسیب دیدگی ها مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . شما می توانید قایق بادی 2 نفره کاسپین هیدرو فورس بست وی را در ظرفیت های مختلف دو نفره ، سه نفره و ... از فروشگاه intex با ضمانت خریداری کنید . 

  • قایق بادی 2 نفره کاسپین هیدرو فورس بست وی
  • طول : 230 سانتی متر
  • عرض : 130 سانتی متر
  • ارتفاع : 33 سانتی متر
  • تحمل وزن : 258 کیلوگرم
  • وزن : 25.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی ضخیم
  • ظرفیت : 2 نفره
  • قابلیت نصب موتور قایق
  • کف تقویت شده 
  • دارای پمپ باد
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 65046

قایق بادی 2 نفره کاسپین هیدرو فورس بست وی از جدید ترین قایق های بادی طراحی شده در بازار است که فروشگاه اینترنتی اینتکس به دلیل اینکه از تولیدات برند بسیار معروف بست وی می باشد آن را موجود کرده است تا دوست داران قایق های بادی بتوانند این قایق بسیار حرفه ای و خوب را که ظرفیتی دو نفره دارد ، خریداری کرده و از آن استفاده کنند . هر قایق بادی ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را داشته و می توان گفت که قایق بادی 2 نفره کاسپین هیدرو فورس بست وی به دلیل نوع طراحی بسیار خوبی که دارد ویژگی های آن نیز بسیار زیاد بوده و باعث شده است تا به یکی از پر فروش ترین مدل ها تبدیل شود . در ادامه با نقد و بررسی بیشتر قایق بادی کاسپین هیدرو فورس بست وی ، بیشتر با محصول آشنا خواهید شد . 

قایق بادی 2 نفره کاسپین هیدرو فورس بست وی یکی از قایق هایی است که علاوه بر طراحی پارویی که دارد ، امکان نصب موتور قایق را نیز فراهم کرده است ، به دلیل اینکه بخش پشتی قایق بادی کاملا صاف بوده و دیواره های کناری آن کاری با انتهای قایق نداشته و شما می توانید با استفاده از کیت های نصب موتور و البته تهیه موتور قایق ، آن را به قایق بادی وصل کرده و آن را به یک قایق بادی موتوری تبدیل کنید که دیگر نیازی به پارو زدن نداشته و می توانید با سرعت بسیار زیاد قایق بادی خود را حرکت دهید و اینچنین بر روی آب تفریح داشته باشید . قایق بادی 2 نفره کاسپین هیدرو فورس بست وی یکی از قایق هایی است که در انواع آب ها می توانید از آن استفاده کنید ، حتی در دریا ها و دریاچه ها . ولی بهتر است که از در رودخانه های خروشان از آن استفاده نکنید . 

ماهیت قایق بادی 2 نفره کاسپین هیدرو فورس بست وی نیز به مانند بسیاری از قایق های بادی دیگر پارویی است و به همین دلیل شرکت بست وی برای قایق بادی 2 نفره کاسپین هیدرو فورس بست وی نیز دو عدد پارو در نظر گرفته است که در تصویر آن را مشاهده می کنید . در کناره های قایق بادی اهرمی برای نگه داشتن پارو ها وجود دارد که شما می توانید در زمانهایی که نیازی به پارو زدن ندارید ، آن پارو ها را در دیواره کناری قایق وصل کنید ، از سوی دیگر شما می توانید از اهرم های دیگر برای تسلط بیشتر در هنگام پارو زدن استفاده نمایید . 

طول قایق بادی 2 نفره کاسپین هیدرو فورس بست وی 230 سانتی متر می باشد و عرض شناور یا همان قایق بادی 130 سانتی متر است ، این ابعاد یک فضای خوبی را برای استفاده هر دو فرد بزرگسال ایجاد خواهد کرد . توجه داشته باشید که در قسمت داخلی قایق بادی دو بخش به عنوان صندلی برای شما وجود دارد که شما می توانید به راحتی در آن قسمت قرار گرفته و همچنین در زیرپاهای خود و در کناره ها ، وسایل و ابزار های همراه خود را نیز در داخل قایق بادی قرار دهید . این قایق اگرچه برای استفاده دو نفره ساخته شده است ولی به خوبی می تواند تا 258 کیلوگرم را تحمل کند و به همین خاطر است که قایق بادی 2 نفره کاسپین هیدرو فورس بست وی یکی از حرفه ای ترین و مقاوم ترین قایق های بادی می باشد . 

وزن قایق بادی 2 نفره کاسپین هیدرو فورس بست وی به دلیل اینکه برای ساخت آن از کف تقویت شده آلومینیومی استفاده شده است ، نسبتا بالاتر از سایر قایق های بادی بوده و به 25.5 کیلوگرم می رسد ، ولی اگر برای شما کیفیت و دوام بالای قایق بادی مهم است ، بدون شک قایق بادی 2 نفره کاسپین هیدرو فورس بست وی بهترین گزینه برای شما خواهد بود که سالیان سال برای شما کار خواهد کرد . این قایق بادی از بدنه پی وی سی ساخته شده است و برای تقویت بیشتر روکشی از جنس برزنتی دارد ، از سوی دیگر کف آن تقویت شده و می تواند در برخورد با موج ها و کف ساحل و ... آسیبی نبیند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...