قایق بادی اکسکروشن 5 2019

intex 68325 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسکروشن 5 یکی از محبوب ترین قایق های بادی شرکت آمریکایی اینتکس می باشد، که ظرفیت 5 نفر و 455 کیلوگرم را داشته و سالهاست که نمونه های آن تولید و در سرتاسر دنیا به فروش می رسد. این قایق بادی کاملا مقرون به صرفه بوده و با توجه به قیمتی که دارد مشخصه های بسیار خوبی دارد و اقلام درون بسته بندی آن نیز کامل بوده و همراه این کالا مواردی همچون پارو، ساک حمل ، ساک لوازم شخصی و ... قرار دارد. مدل 2017 این قایق بادی از رنگ آبی بهره می برد و طراحی آن فوق العاده زیباست، بر روی بخش میانی آن نیز سه عدد کوسن برای استفاده 5 نفره تعبیه شده است. برای پارو زدن نیز 4 حلقه برای کنترل 4 پارو به صورت همزمان بر روی بدنه قرار دارند که سبب  پیشرفت چشم گیری این کالا نسبت به انواع قدیمی آن های شده است.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 455 کیلو گرم
 طول 366 سانتی متر
 عرض 168 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 26.4 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای کیسه حمل وسیل های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

سری قایق های بادی اینتکس همواره تنوعی بیشتر از سایر شرکت های بادی داشته اند و در کاتالوگ کالایی این شرکت تنها ضعف موجود سری جیمینی می باشد که توسط بست وی تولید و عرضه می شود.  اکسکروشن در میان قایق های بادی اینتکس سریبسیار خوب و با کیفیتی می باشد که قیمت منطقی نیز دارد و به اندازه سری مارینر گران نبوده و به اندازه سری پسیستر نیز بی کیفیت نیست. سری اکسکروشن در مدل های چند نفره تولید شده اند که پرچمدار آن اکسکروشن 5 به حساب می آید.، این قایق بادی در سالهایی گذشته رضایت بسیاری از کاربران را به همراه داشته است اکنون با طراحی وو کیفیتی بهتر به بازار آمده است که در ادامه قصد داریم توضیحات کامل مربوط به آن را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی

بزرگ ترین تفاوت این محصول در مقایسه با مدل های پیشین طراحی این محصول است. در حالت کلی اجزاء بدنه جایجا نشده اند و تنها رنگ بندی قایق تغییر کرده است. بخش اصلی آبی رنگ می باشد. در حالت کلی می توان گفت که ظاهر و رنگ بندی قایق جذاب تر و اسپورت تر شده که بیشتر مورد پسند جوانان قرار می گیرد. خطوط روی بدنه نیز به رنگ طوسی بوده و با بدنه تضاد دارد. از دیدگاه دیگری طراحی این قایق بادی را می توان عکس طراحی قایق بادی پیشین دانست. قسمت کف قایق بادی نیز به رنگ طوسی بوده و دیواره های داخلی ان مشکی رنگ است. 

ابعاد و وزن

ابعاد قایق های بادی در تمامی مدل ها با یکدیگر تفاوت دارد و به همین دلیل نیز برچسب ظرفیت های مختلف بر روی آن چسبانده می شود. قایق بادی اکسکروشن اگر بزرگ ترین قایق بادی نباشد یکی از بزرگ ترین قایق های بادی تولید شده تا به امروز است. طول قایق 366 سانتی متر و طول مفید و فضای داخلی آن نیز بیش از 3 متر است، عرض قایق نیز طبق اعلام رسمی اینتکس حدود 168 سانتی متر بوده و فضای مفید آن حدود 130 سانتی متر است. این ابعاد و فضا برای استفاده 5 و یا حتی 6 نفر به صورت همزمان کاملا مناسب بوده و می تواند تجربه بسیار خوبی را در دریا، رودخانه و یا دریاچه و سد برایتان به ارمغان آورد. 

جنس و کیفیت بدنه

بدنه این قایق بادی از جدید ترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده و کیفیت به مراتب بالاتری از قایق قدیمی اکسکروشن 5 دارد. رویه آن و کناره های آن از لایه های ضخیم پی وی سی برزنتی ساخته شده اند. اما کف قایق برای بهره مندی از مقاومت بیشتر، لایه های بیشتری داشته و 4 لایه می باشد تا در برابر فشار های استفاده 5 یا 6 نفر به صورت همزمان نهایت مقاومت را داشته باشد. برای تولید یک محصول خوب تنها مواد  اولیه در ساختار اهمیت نداشته و نوع پرس و محفظه های بادی نیز مهم است. در این قایق بادی از پرس های حرارتی مخصوص شرکت اینتکس برای اتصال قسمت های مختلف و آپارات کردن قایق استفاده شده است و دو محفظه باد در دیواره ها و یک محفظه باد نیز در کف قایق وجود دارد تا در صورت سوراخ شدن یا صدمه دیدن هر کدام از آنها، محفظه های باد دیگر وزن سرنشینان را تحمل کرده و امنیت آنها را حفظ می کند. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این قایق بادی در ابتدا لازم است تا محلی که عاری از هر گونه شئ تیز باشد را بیابید، ابتدا قایق را بر روی این قسمت پهن کرده و با استفاده از تبدیل بزرگ پمپ باد، دریچه محفظه باد داخلی را باد کنید. در ادامه محفظه باد بیرونی و کف قایق را نیز با استفاده از تبدیل کوچک پمپ باد کنید. در انتها برای سفت تر شدن دریچه های دابل لاک را از بخش بیرونی باز کنید که باد را از خود خارج نمی کنند سپس بار دیگر با تبدیل متوسط پمپ باد، اقدام به باد کردن قایق کنید. انجام تمامی این امور حدود 5 دقیقه زمان می برد. در آخر با اسمبل کردن پارو می توانید قایق را به آن انداخته و از آن استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...