قایق بادی ارزان از کجا بخرم ؟

قایق بادی ارزان از کجا بخرم ؟ با فزایش قیمت های تمامی کالا ها مخصوصا محصولات خارجی شاید در کمتر فروشگاهی بتوانید محصولاتی ارزان قیمت تر پیدا کنید ، در میان محصولات متنوع قایق های بادی نیز با افزایش قیمت روبرو شده اند حال باید به دنبال فروشگاهی بگریم که قیمت های محصولات خود را ارزان تر از سایر فروشگاه ها بفروشد .

قایق های بادی یکی از دوست داشتنی ترین محصولات بادی هستند که جنبه تفریحی دارند و بسیاری از مردم برای تفریحات آبی خود با خرید قایق های بادی صاحب یک قایق شخصی می شوند تا زمان های طولانی تری را بدون اینکه برای کرایه کردن قایق های عمومی صرف کنند استفاده کنند . قایق های بادی به دلیل ساختاری که دارند کاملا پرتابل هستند یعنی می توان به راحتی آن ها را جابجا کرد .


علت جابجایی راحت قایق های بادی نیز همانطور که اشاره شد به دلیل بدنه بادی آن هاست چرا که بیشتر حجم قایق های بادی را بدنه آن ها که بادی است تشکیل داده و در صورت خالی کردن آن می توانید محصول را در ابعاد بسیار کوچکی جمع آوری کرده و آن را جابجا کنید . لازم به ذکر است که قایق های بادی حرفه ای نیز با استحکام بسیار بالا تولید شده اند که حتی از آن ها برای دیگر کار ها مانند گشت زنی ، ماهیگیری و … نیز استفاده می شود .

امروزه از قایق های بادی ارزان قیمت برای تفریحات آبی در سواحل دریا ، رودخانه و دریاچه ها استفاده می شود ، اما در این میان قایق های بادی حرفه ای نیز طراحی شده اند که قابلیت نصب موتور را دارند که این نوع از قایق ها از نظر قیمت گران تر از قایق های بادی ساده و پارویی می باشد . عموما قایق های بادی دارای پارو های همراه هستند که می توان با استفاده از آن ها قایق را بر روی آب هدایت کرد .

حال شاید این سوال پیش بیاید که در ایران قایق بادی ارزان از کجا بخرم ؟ مراکز فروش قایق بادی ارزان قیمت کجاست ؟ ارزان ترین قایق بادی کدام است ؟ از آن جا که قایق های معمولی که عمدتا از بدنه فایبرگلاسی و یا چوبی ساخته شده اند قیمت بسیار بالایی داشته و از همه مهم تر قابلیت حمل آسان را ندارند به همین دلیل شاید این نوع قایق ها برای شمایی که از سواحل دریاها دور هستید و یا جای مناسبی برای نگهداری از قایق خود ندارید از خرید آن ها صرف نظر کنید .

همانطور که اشاره شد قایق های بادی به دو دسته معمولی و حرفه ای تقسیم می شوند که دسته معمولی قایق های بادی از قیمت ارزان تری برخوردار هستند . از نمونه قایق های حرفه ای بادی می توان به قایق هایی چون جیمینی ، کایاک ( چلنجر ) ، مارینر و بست وی اشاره کرد ، البته این برند های گفته شده دارای قایق های بادی ساده و پارویی نیز هستند که می توانید آن ها را خریداری کنید .

قایق های حرفه ای به دلیل اینکه قابلیت نصب موتور را بر روی خود دارند سرعت بیشتری داشته و در نتیجه در هنگام استفاده ممکن است با برخود به موج ها کف قایق بادی ضربه های بعضا شدیدی را تحمل کند به همین دلیل تولید کنندگان قسمت کف قایق بادی حرفه ای را با بدنه ای جداگانه که معمولا از جنس فایبرگلاس ، کامپوزیت و یا آلومینیوم می باشد می پوشانند .


این سه نوع جنسی که برای کف قایق های بادی استفاده می شود در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و از همه مهم تر در برابر رطوبت و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند ، ویژگی مهم دیگر آن نیز سبک بودن این اجناس است چرا که هر چه قایق سبک تر باشد بهتر بر روی آب باقی می مانند .

قایق بادی ارزان قیمت معمولی که فاقد موتور هستند دارای دو یا یک پارو بر روی خود هستند و اغلب از آن ها در آب های بدون جریان و آرام استفاده می شود ، اما با این حال تنها استفاده از آن ها محدود به دریا ها نمی باشد چرا که قایق های بادی کایاک نیز برای آب های خروشانی چون رودخانه ها نیز طراحی شده اند که در مقایسه با قایق های فایبرگلاسی ارزان تر می باشند . لازم به ذکر است که قایق های بادی ارزان قیمتی که در رابطه با آن ها صحبت می کنیم قایق های کاملا استاندارد و ایمنی هستند که قیمت آن ها از دیگر قایق های حرفه ای و قایق های تفریحی فایبرگلاسی که بعضا قیمت آن ها تا ۳۰ میلیارد تومن می رسد پایین تر است . 


قایق های بادی ارزان استاندارد از ایمنی صددرصدی برخوردار هستند ، شاید این سوال برای برخی از خریداران قایق های بادی ارزان قیمت پیش بیاید که در هنگام استفاده از قایق اگر محصول آسیب دید و یا سوراخ شد غرق شدن قایق حتمی است اما لازم است بدانید که تمامی قایق های بادی استاندارد دارای بدنه ای چند لایه با چندین محفظه هستند .

منظور از ساختار چند محفظه ای این است که ساختار داخلی قایق های بادی دارای چند محفظه باد شونده هستند که در صورت سوراخ شدن یکی از آن ها دیگر محفظه ها عملکرد خود را از دست نداده و به همین دلیل قایق غرق نمی شود . پس دیگر نگران آسیب دیدن قایق بادی نباشید چرا که می توانید با خالی شدن کل باد قایق خود را به خشکی برسانید .

قایق های بادی همچنین در ابعاد بسیار مختلفی تولید شده اند و با توجه به ابعادی که دارند می توانند تعدادی را بر روی خود نگه دارند ، هر قایق بادی دارای حداکثر تحمل وزن و ظرفیت می باشد که قبل از خرید بایستی به آن توجه داشته باشید . و اما سوال این است که قایق بادی ارزان از کجا بخرم ؟

فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین مرکز فروش قایق بادی در ایران است که تنوع بسیار زیادی از این محصولات را در فروشگاه خود دارد تا خریداران بتوانند به نسبت نیاز و سلیقه خود قایق بادی محبوبشان را خریداری کنند . تمامی محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسد از نظر قیمت بسیار ارزان تر از سایر فروشگاه ها می باشد چرا که تهران اینتکس با واردات مستقیم این محصولات و با حذف واسطه ها قایق های خود را با قیمت بسیار ارزان تری به فروش می رساند .


همچنین فروشگاه تهران اینتکس محصولات خود را با سود کمتر به فروش می رساند و هدف اصلی آن سوددهی در فروش بالا می باشد که این طرح به نفع خریداران گرامی بوده تا قایق های بادی خود را با قیمت ارزان تری خریداری کنند . خریداران گرامی می توانند با مشاهده تصاویر این محصولات به همراه مشخصات آن ها خرید مطمعنی را انجام دهند .

در این میان قایق های بادی ارزان قیمتی نیز برای فروش گذاشته شده است که می توانید با صرف هزینه بسیار کمتر صاحب یک قایق بادی شوید . در فروشگاه و در بخش محصولات بادی دست دوم می توانید قایق های بادی کارکرده و دسته دوم را با ضمانت سلامت خریداری کنید ، مطمعنا خرید قایق بادی دست دوم از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود .

در ضمن فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش این محصولات را به مانند فروش موتور قایق بادی ، تعمیرات قایق بادی و …. را نیز انجام می دهد تا بتوانید با خیال راحت قایق بادی خود را خریداری کنید .