ست کامل خواب کمپینگ

bestway 67445

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
95,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست کامل خواب کمپینگ یکی از محصولات جدید شرکت بست وی بوده که لوازم مورد نیاز شما برای استراحت را در یک مجموعه جمع اوری کرده و روانه بازار کرده است. این ست دارای یک جفت گوش گیر برای جلوگیری از شنیدن صدای بلند در هنگام خواب ، یک عدد چشم بند برای جلوگیری از اذیت شدن در مقابل تابش مستقیم نور افتاب و یک عدد بالش گردنی برای استراحت و قرار دادن سر و گردن شما می باشد. این مجموعه مناسب برای استفاده در سفر ها و یا داخل خانه می باشد. جنس رویه تمامی محصولات از نوع جیر بوده که مقاومت فوق العاده ای دارند و به راحتی اسیب نمی بینند. به دلیل داشتن وزن بسیار کم به راحتی می توانید این محصول را با خود حمل و جا به جا کنید. هم چنین این محصولات دارای خاصیت ضد تعریق می باشند که نگران عرق کردن در حین استفاده از ان ها نیستید. اگر به استراحت خود اهمیت زیادی می دهید پیشنهاد می کنیم این ست زیبا را از دست نداده و هم اکنون ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید.

ست کامل خواب کمپینگ

قطعا خوابیدن در شرایط اسان و راحت برای شما هم بسیار مهم است. در همین خصوص شرکت بست وی به تازگی ست کامل خواب کمپینگ را به بازار عرضه کرده است تا نیاز افراد را در این خصوص به راحتی برطرف کند. در کنار این موارد باید به کیفیت بالای ساخت این محصول هم اشاره کرد که این کالا به صورت فوق العاده شکیل و دیدنی تولید شده است. در ادامه این مطلب سعی داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار داده و جزئیات کامل ان را برای شما بازگو کنیم..........................

طراحی و ارگونومی ساخت

در خصوص طراحی و ارگونومی ساخت این محصول باید در سه بخش به صورت جداگانه بحث کنیم. در ابتدا باید راجب بالش گردنی این محصول صحبت کرد که به صورت فوق العاده شکیل و با کیفیت تولید گردیده است. این محصول به گونه ای ساخته شده که ارگونومی گردن فرد را به صورت کاملا دقیق حفظ کرده و فرد استفاده کننده از این محصول می تواند به درستی گردن خود را در داخل این محصول قرار داده و سر را هم به تکیه گاه این کالا تکیه دهد. هم چنین این محصول به صورت ضخیم طراحی گردیده است که نرمی و لطافت قابل قبولی هم دارد.لبه های این محصول هم به صورت گرد طراحی شده است که به نرمی بیشتر این محصول کمک شایانی کرده است. علاوه بر این ها در کنار این بالش یک عدد چشم بند هم وجود دارد که مکمل این محصول است. این چشم بند باعث می شود که شما در هنگام استراحت با زدن ان بر روی چشم خودتان از خستگی چشم ها جلوگیری کرده و باعث می شود تا خوابی راحت با چشمان بسته را تجربه کنید. علاوه بر این ها این محصول دارای یک جفت گوش گیر هم می باشد که به صورت کامل در داخل گوش قرار گرفته و باعث می شود تا صداها در هنگام خواب شما را اذیت نکرده و به راحتی به استراحت بپردازید. همان طور که مشاهده می کنید این ست تمام نیاز شما در داخل سفر برای یک خواب راحت را فراهم کرده است.

جنس بدنه

در خصوص جنس بدنه این محصول هم باید گفت که بدنه اصلی و بخش های کناری بالش گردنی این محصول به صورت یکدست ساخته شده از جیر می باشد که فوق العاده با کیفیت بوده و استحکام بالایی دارد. هم چنین چشم بند این محصول و گوش بند ان هم کیفیت فوق العاده بالایی دارد که به راحتی می توانید به ان اطمینان کرده و این محصول را خریداری کنید.

ابعاد و وزن

در خصوص ابعاد و وزن این محصول باید به این نکته اشاره کرد که طول این کالا 37 سانتی متر و عرض ان نیز 24 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 10 سانتی متر است. این ابعاد مختص بالش گردنی این کالاست. هم چنین وزن کامل این ست خواب 300 گرم است که فوق العاده سبک بوده و به راحتی می توانید ان را حمل و نقل کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول فوق العاده ساده می باشد. برای این کار شما باید به سادگی از طریق دریچه باد این محصول ان را در مدت زمان بسیار کمی باد کرده و سپس اقدام به استفاده از ان کنید. هم چنین گوش گیر و چشم بند این محصول هم نیاز به راه اندازی ندارد و تنها کافی است ابتدا گوش گیر را تک تک در داخل هر یک از گوش ها قرار داده و سپس چشم بند را هم بر روی هر دو چشم خود قرار داده و از ان استفاده نمایید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید به چند نکته مهم توجه کرد. ابتدا سعی کنید بالش گردنی این محصول را از وسایل نوک تیز دور کنید. هم چنین سعی کنید از پاره شدن چشم بند و بند ان نیز جلوگیری کنید تا اسیب نبیند. با رعایت این نکات این محصول هیچ گونه اسیبی نخواهد دید.

جمع بندی

ست کامل خواب کمپینگ یک ست کامل برای استراحت شما می باشد که از ان در داخل منزل و یا حتی در داخل ماشین و مسافرت های خود می توانید استفاده کرده و لحظات ارامی را برای خود خلق سازید. این مجموعه کامل وزن کمی دارد و حمل ان نیز بسیار ساده و اسان است. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 وزن 300 گرم
 طول 37 سانتی متر
 عرض 24 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 جنس رویه جیر
 جنس بخش کناری جیر
 جنس کف جیر
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب تمام سنین
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...