ساخت بین بگ 

ساخت بین بگ به عنوان یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین مبل های مدرن در بازار به حساب می تواند ویژگی های متعدد بسیاری داشته باشد که در نگاه اول شما را مجذوب خود کند. مورد اول طراحی متفاوت آن است که بدون شک در نگاه اول نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد.  بین بگ ها در مدل های متنوعی تولید شده اند اما محبوب ترین مدل آن بدنه ای توپی دارد که یک قسمت آن شامل نشیمنگاه و قسمت دیگری از آن نیز جزئی از پشتی آن می شود . تمامی قسمت های بین بگ از لایه های یک دست و از یک نوع جنس ساخته شده اند که می تواند فشار وارده را به یک نوع تقسیم کند . در بدنه بین بگ ها مهم نیست که از کدام قسمت استفاده می کنید . چرا که تمامی این قسمت ها از لایه های یکسانی بهره می برند و نشیمنگاه و یا پشتی آن را می توان به صورت یکدست جابجا کرد .

برای مثال با کمی فشار به قسمت پشتی می توان آن را به نشیمنگاه تبدیل کرد و از تمامی قسمت های بدنه نیز به همین صورت استفاده کرد . بین بگ ها در دو نوع توپی و پشتی دار ساخته شده اند . نوع توپی بین بگ ها می تواند همانطور که در بند پیشین به آن اشاره کردیم حالت های مختلفی داشته باشد . اما نوع پشتی دار آن در یک حالت می باشد . و محصولی که خریداری می کنید با آنچه در انتها همراه شماست تفاوتی ندارد . اما می بایست پس از مدتی استفاده به دلیل ساختار بین بگ ها آن را شارژ کنید.  بین بگ ها به شیوه مختلفی ساخته می شوند و هر کدام مزیت های خاص خود را دارند . برخی از نظر کیفیتی بهتر هستند اما برخی دیگر می توانند از نظر قیمتی کاملا مقرون به صرفه باشند . برخی از مدل های بین بگ همواره در دفتر تهران اینتکس آماده تحویل به مشتری و برخی دیگر نیز به صورت آماده در انبار موجود است . در صورتی که مدل مورد نظر و دلخواه شما در محصولات آماده فروشگاه اینتکس و محصولات بادی نباشد می بایست آن را سفارش دهید . برای سفارش در ابتدا لازم است تا رنگ و نوع پارچه را انتخاب کنید . رنگ پارچه می تواند از میان رنگ های آماده در دفتر انتخاب شود و یا اینکه به صورت لفظی و تلفنی به اطلاع همکاران ما برسد . 

در مرحله بعدی نوع جنس پاچه باید مشخص شود . پارچه دارای سه مدل مخملی ساده و طرح پوست ماری می باشد که بسته به سلیقه شما می تواند انتخاب شود.  مواد داخلی بین بگ ها را نیز می تواند از دو مدل سبک و سنگین انتخاب کنید . مدل سنگین تر افت کمتری طی گذر زمان خواهد داشت . پس از انجام این موارد سفارش شما به سازنده آن ارجاع می شود. سازنده پس از تهیه پارچه در صورت عدم موجودی اقدام به دوختن آن می کند . خیاط های ماهری این کار را به خوبی انجام می دهند . پس از این کار مواد داخلی با استفاده از یونولیت پر می شود . برخی از سازندگاه بین بگ لایه های داخلی را با یونولیت و ابری ترکیب می کنند تا افت کمتری در گذر زمان در عین سبکی داشته باشد و آنها را در کیسه های مخصوصی قرار می دهند تا در صورت افت بتوانید آنها را به سادگی به شرکت ارجاع داده تا شارژ شود یا آن را تعویض کنید.  این موارد همگی در کنار یکدیگر تشکیل بین بگ را خواهند داد و شمایی که قصد ساخت بین بگ را دارید به سادگی می توانید در کمترین زمان بین بگ خود را ایجاد کنید . شما می توانید ساخت بین بگ خود را حتی در خانه نیز انجام دهید و تنها بخش های مختلف آن را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و پس از آن به صورتی که در ادامه خواهیم گفت ، بین بگ خود را کامل کرده و از آن استفاده کنید . توجه داشته باشید که شما می توانید جنس پارچه و رنگ آن را به دلخواه خود انتخاب کنید . پارچه هایی که عمدتا برای ساخت بین بگ ها کاربرد دارند و تهیه آن ها بسیار آسان تر است ، پارچه های چرمی به خصوص پارچه های چرم مصنوعی ، پارچه های مخملی یا جیر هستند که کاربرد بسیا زیادی در ساخت بین بگ دارند و شما نیز می توانید آن ها را سفارش دهید . فروشگاه تهران اینتکس نیز این نوع پارچه های مخصوص ساخت بین بگ را موجود دارد که همانطورکه اشاره شد ، شما می توانید نسبت به ثبت و خرید آن ها اقدام کنید . 

البته شاید در جستجو های خود در هنگام خرید بین بگ ها با بین بگ هایی نیز برخورد داشه باشید که بدنه آن ها از اجناس و پارچه هایی همچون کتان ، جین یا لی ، فوم ، پارچه ترک نانو یا پلی استر نیز ساخته شده باشند ، بایستی در نظر داشته باشید که این نوع از بین بگ ها شرکتی بوده و اغلب توسط برند های خارجی ساخته شده اند ، به همین دلیل نیز شما بایستی آن ها به صورت کامل خریداری کرده و نمی توانید آن ها را برای اینکه خودتان بین بگ را بسازید ، خریداری کنید . البته شما می توانید برای ساخت بین بگ خودتان خیاطی را انجام دهید و یا برای تولید رویه بین بگ ها ، رویه را به خیاطی بسپارید تا آن را انجام دهد . در فروشگاه تهران اینتکس الگو های برش زنی برای ساخت بدنه بین بگ ها وجود دارد که می توانید از آن ها کمک بگیرید ، راحت ترین و آسان ترین راه برای ساخت رویه بین بگ ، استفاده از رویه های گرد و دایره ای شکل است ، همچنین اگر دوست داشته باشید می توانید مدل های دیگری را انتخاب کنید که در این میان می توان به ساخت بین بگ مخروطی شکل یا همان گلابی شکل اقدام کنید . توجه داشته باشید که انتخاب سایز بین بگ کاملا سلیقه ای بوده و شما می توانید به دلخواه خود بین بگ هایی را انتخاب و آن ها را بسازید که ابعاد بزرگتری را داشته باشد .

ساخت بین بگ بزرگ یک سری مزایا و معایبی را به همراه دارد که بهتر است به آن ها توجه داشته باشید . یک بین بگ بزرگ می تواند فضای بیشتری را برای استفاده ، ایجاد کند ، به طوریکه حتی می توان بر روی بین بگ های بزرگ دراز کشیده و به صورت نیمه دراز کش استراحت کرد . همچنین در برخی دیگر که بسیار بزرگ هستند ، دو نفر نیز می تواند به صورت همزمان از بین بگ استفاده کند . ولی توجه داشته باشید که برای ساخت بین بگ بزرگ ، شما نیاز به مواد بیشتری برای ساخت خواهید داشت و بالطبع از پارچه بیشتری استفاده خواهید نمود و برای پرکردنمبل شنی نیاز به محتوای شنی بیشتری را خواهید داشت . توجه داشته باشید که برای ساخت بین بگ می توان از آستری نیز استفاده کرد که بسیار کاربردی بوده و می تواند ویژگی های بسیار زیاد تری را به مبل شنی ببخشد . از جمله ویژگی های بسیار خوبی که یک آستری می تواند به بین بگ ببخشد ، امکان جدا کردن رویه از محتوای شنی می باشد که بدون اینکه محتوای شنی پخش شود ، می توانید این کار را انجام دهید . شما می توانید برای راحتی بیشتر در شستشوی بین بگ از آستری ها استفاده کنید . توجه داشته باشید که عمدتا بین بگ هایی که دارای رویه پارچه ای و اغلب پارچه های مخملی و نخی قابلیت شستشو داشته و در صورت نیاز شما می توانید به سادگی رویه را بشویید و آن را تمیز کنید . برای همین منظور شما می توانید از آستری استفاده کنید تا این قابلیت به راحتی برای شما وجود داشته باشد .

آستری ها نیز معمولا از جنس نخی یا مخملی با ضخامت بالا می باشند . ظاهر آستری بسیار مهم نیست زیرا لایه میانی بین بگ را تشکیل می دهد و اصلا قابل مشاهده نیست . نکته دیگری که در بین بگ ها مطرح است ، این است که وجود آستری می تواند دوام و کیفیت بین بگ را افزایش دهد ، بنابراین برای ساخت بین بگ با استفاده از آستری می توان دوام مبل شنی را افزایش داد ، به طوریکه انگار بین بگ از دو بدنه تشکیل شده است و به خوبی می تواند در برابر وزن های بسیار بالا ، فشار های وارده ، برخورد و ... مقاوم باشد و آسیبی نبیند . حال شما نیز می توانید برای ساخت بین بگ از این آستری ها استفاده کرده و بین بگ خود را بسیار با کیفیت تر تولید کنید . توجه داشته باشید که برخی از بین بگ ها دارای طراحی شبیه به صندلی هستند و دارای تکیه گاه می باشند ، این نوع از بین بگ ها ساخت نسبتا دشوار تری را دارند و عمدتا به صورت شرکتی نیز تولید می شوند ، بنابراین بهتر است که برخی از بین بگ ها را به صورت آماده خریداری کنید و توجه داشته باشید که ساخت بین بگ های ساده را می توانید انجام دهید و چه بسا ممکن است هزینه ساخت بین بگ با قیمت بین بگ های آماده در یک رنج و نزدیک به هم باشد ، به همین دلیل خرید بین بگ می تواند بسیار عقلانی و البته مقرون به صرفه باشد ، به خصوص که فروشگاه اینترنتی اینتکس امکان خرید سفارشی بین بگ را فراهم کرده است و شما می توانید به راحتی رنگ و مدل دلخواه بین بگ را انتخاب کرده و آن را سفارش دهید تا برای شما تولید و ارسال شود .