حلقه شنا بادی کودک طرح قورباغه

115515

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک طرح قورباغه یکی از محصولات تفریحی و آموزشی شرکت‌ بست وی بوده که با دارا بودن طراحی جذاب و رنگی شاد توانسته توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب نماید. این محصول شبیه به یک قورباغه طراحی شده که در دست آن یک اسباب بازی بادی به منظور افزایش سرگرمی کودک تعبیه شده است. این حلقه شنا دارای دو محفظه هوای مجزا بوده که متناسب با نیاز کودک می توان از هر دو محفظه استفاده نمود و یا تنها یکی از آن را به کار گرفت. به منظور استفاده از این محصول می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و از طریق دریچه های هوای تعبیه شده بر روی بدنه آن را راه اندازی نمایید. بدنه این حلقه بادی از وینیل رنگی در نظر گرفته شده است که بسیار مقاوم بوده و در برابر نور خورشید دچار پوسیدگی نخواهد شد. وینیل ها از جمله مواد مقاوم و در عین حال سبک وزن بوده که در ساخت محصولات بادی به کار گرفته می شود. به همین منظور اطن محصول نیز از وزن اندکی برخوردار بوده و تنها 300 گرم می باشد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را از طریق نمایندگی بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 120 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 وزن 0.3 کیلو گرم
 تحمل وزن 30 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

برای اینکه کودکان بتوانند بازی های جذاب و دوست داشتنی آبی را در کنار شما در استخر ها و حتی در سواحل دریا و آب هایی که عمق کمی دارند ، ما به شما استفاده کردن از حلقه شنا بادی کودک طرح قورباغه را پیشنهاد می کنیم . حلقه شنا بادی کودک طرح قورباغه این یکی از بهترین و ایمن ترین وسیله های بادی و لوازم شنا تفریحات آبی می باشد که شما می توانید آن را با قیمت های بسیار پایینی خریداری کرده و برای کودکان خود شرایطی عالی را محیا کنید تا به همراه دوستان خود و یا بزرگتر ها وارد آب شده و بازی کنند . حتی اگر شما بخواهید در استخر ها شنا کنید ، می توانید حلقه شنا بادی کودک طرح قورباغه را باد کرده و کودک خود را سوار آن کرده و وارد آب کنید تا فرزندتان در کنار شما تفریحات آبی را تجربه کند . 

با توجه به طراحی خاص این حلقه شنا بادی شورتی ، کودکان می توانند پاهای خود را از داخل حلقه ها و حفره هایی که در داخل و در مرکز این حلقه شنا بادی قرار دارد ، آویزان کنند ، در این حالت کودکان می توانند پا زده و خود را بر روی آب جابجا کنند . نکته اینجاست که حلقه شنا بادی با توجه به طراحی که دارد ، می تواند از خارج شدن کودکان جلوگیری کند . گاهی ممکن است که به این فکر کنید که برای کودکان خود قایق های بادی کودک را خریداری کنید ، ولی اگر کودک شما سن کمی داشته باشد ، ممکن است بر روی قایق بایستد و اینچنین تعادل کودک بهم بریزد . حتی در تشک های بادی روی آب نیز این موضوع صدق می کند ، ولی با خرید حلقه شنا بادی کودک طرح قورباغه می توانید ایمنی را برای آن ها فراهم کنید . 

دلیل آن نیز این است که پاهای کودکان آویزان بوده و آن ها نمی توانند از حلقه شنا بادی خارج شوند . طراحی این محصول نیز به دلیل اینکه عروسکی است ، مطمعنا کودکان نیز به آن علاقه مند خواهند شد و هر دفعه بیشتر از قبل دوست دارند که از این حلقه شنا بادی استفاده کنند . شکلی که این محصول دارد ، شبیه به قورباغه می باشد و در نام محصول نیز این عنوان ذکر شده است . شرکت اینتکس کاملا خلاقانه این محصول را شبیه به یک قورباغه طراحی کرده است تا کودکان در هنگام آب تنی و شناور ماندن بر روی آب ، می توانند با وسیله های عروسکی این محصول بازی کنند . دست و پاهای بادی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است که زیبایی آن را چندین برابر کرده است . 

یک قسمت شفاف در بخش جلویی این محصول وجود دارد که در داخل آن توپ های رنگی وجود دارد که می تواند کودک را سرگرم کند . پهن بودن این حلقه شنا بادی شورتی زیاد و گرد است ، برای همین می تواند تعادل خوبی را بر روی آب داشته باشد ، حتی اگر آب مواج شود ، باز هم شما می توانید از آن استفاده کنید . این وسیله برای استفاده یک نفره بوده و امکان استفاده دو کودک نیز وجود ندارد . حتی سایر تشک های بادی شورتی نیز یک نفره ساخته شده اند و شرکت اینتکس در میان محصولات خود ، اصلا مدل های دو نفره ندارد . طول و عرض این محصول 120 سانتی متر می باشد که یک ابعاد بزرگ محسوب شده و همانطور که اشاره شد ، پهن و عالی می باشد . ارتفاع حلقه شنا بادی کودک طرح قورباغه همچنین 30 سانتی متر می باشد . برای ساخت و تولید این حلقه شنا بادی از وینیل یا پی وی سی ساخته شده است که یک جنس فوق العاده بوده و ضد آب می باشد . ضد آب بودن این جنس آن را به یکی از پر استفاده ترین اجناس برای ساخت حلقه شنا بادی کودک کرده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...