حلقه شنا بادی طرح قورباغه

115517

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
340,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح قورباغه محصولی متفاوت با رنگ و طرحی جذاب می باشد که به تازگی و توسط شرکت بست وی طراحی شده که مناسب کودکان خردسال و به منظور تفریحات آبی می باشد. بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته شده است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و در عین حال از وزن اندکی برخوردار می باشد. به همین منظور در برابر ساییدگی و پوسیدگی مستحکم بوده و دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. برای استفاده از آن می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و به سرعت آن را راه اندازی نموده و در اختیار کودک خود قرار دهید. همچنین در صورت عدم استفاده می توانید با استفاده از دریچه هوا، به طور کامل هوای داخل آن را تخلیه نموده و آن را در کوچک ترین ابعاد ممکن جمع نمایید. با توجه به اینکه وینیل از وزن اندکی برخوردار بوده، این محصول تنها دارای 300 گرم وزن بوده که برای کودکان قابل حمل می باشد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 120 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 وزن 0.3 کیلو گرم
 تحمل وزن 30 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

حلقه شنا بادی طرح قورباغه از سری محصولات فانتزی شرکت بست وی بوده که به منظور تفریح کودکان خردسال طراحی شده است . این محصول دارای رنگی زیبا بوده که قادر است کودک شما را در محیطی شاد و مفرح قرار دهد. همچنین بدنه آن بسیار نرم بوده تا کودک شما در حین استفاده دچار درد و خستگی نشود . این حلقه شنا بادی قابل استفاده در استخر ها بوده و به دلیل دارا بودن وزن و حجم مناسب به سادگی قابل حمل می باشد و می توان آن را در مسافرت نیز به همراه داشت . در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید حلقه شنا بادی کودک همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که می دانید اولین نکته ای که در حین خریداری محصولات مورد نیاز کودکان می بایت مورد توجه قرار گیرد ، شکل ظاهری و نوع طراحی محصول مورد نظر می باشد . زیرا محصولات مورد نیاز کودکان می بایست متناسب با روحیه کودکانه و سلیقه آن ها تهیه شوند . به همین منظور شرکت بست وی این محصول را به صورت گرد و به رنگ سبز و به شکل قورباغه طراحی نموده تا بتواند به راحتی نظر کودکان را به خود جلب و آن ها را به استفاده از این محصول و یادگیری شنا ترغیب نماید . برای استفاده از این محصول می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه ، آن را راه اندازی نموده و در اختیار کودک خود قرار دهید . همچنین درصورت عدم استفاده می توانیبد با استفاده از همین دریچه هوا ، هوای داخل آن را به طور کامل تخلیه نموده و آن را در کوچک رین ابعاد ممکن جمع نمایید .

جنس بدنه

یکی از مهم ترین مواردی که در حین تهیه محصولات بادی می بایست به آن توجه نمود ، جنس و کیفیت محصول مورد نظر می باشد. زیرا محصولی با کیفیت و دارای بدنه ای مقاوم را می توان مدت های طولانی مورد استفاده قرار داد. به همین منظور شرکت بست وی بدنه این محصول را از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته تا علاوه بر افزایش زیبایی محصول ، مقاومت آن را تا حد قابل توجهی افزایش داده و موجب استحکام آن در برابر پوسیدگی در مقابل نور خورشید شده است . به همین منظور کودک شما می تواند با خیالی آسوده آن را در فضای باز نیز مورد استفاده قرار دهد .

ابعاد و وزن و تحمل وزن

همانطور که می دانید داشتن فضای کافی در محصولات تفریحی یکی از مهم ترین مواردی می باشد که می بایست مورد بررسی قرار گیرد . به همین منظور شرکت بست وی برای این حلقه شنا قطری معادل 120 سانتی متر و ارتفاع 30 سانتی متر درنظر گرفته است تا علاوه بر دارا بودن ابعاد مناسب به منظور استفاده کودکان ، بتوان آن را در استخر های کوچک نیز مورد اسیتفاده قرار داد . همچنین به منظور سهولت در امر جابه جایی توسط کودک و با توجه به وینیل استفا ه شده در تولید این محصول دارای وزن اندکی بوده و تنها 300 گرم می باشد که قادر است وزنی بالغ بر 30 کیلو گرم را تحمل نماید که برای استفاده کودکان بسیار ایده آل به نظر می رسد .

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

علاوه بر کییفیت درنظر گرفته شده برای محصول مورد نظر ، نحوه مراقبت و استفاده ما نیز تاثیر بسزایی بر طول عمر آن خواهد داشت . به منظور افزایش طول عمر این محصول و مراقبت از آن تنها کافیست که از قرار دادن آن در مقابل حرارت های بالا خودداری نموده و از برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه آن ممانعت نمایید . در صورت بروز اسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و یا با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصین این شرکت بسپارید .

جمع بندی

حلقه شنا بادی طرح قورباغه یکی از محبوب ترین حلقه های شنا در میان کودکان بوده که در مدت زمان اندکی توانسته به فروش فوق العاده ای دست یابد . این محصول دارای بدنه ای مقاوم و در عین حال نرم و راحت بوده که در حین استفاده ایمنی کودک را حفظ نموده و نیز مانع از هرگونه احساس درد و خستگی خواهد شد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...