حلقه شنا اسپیرال بزرگسال

bestway 36093

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا اسپیرال بزرگسال یکی از محصولات شرکت اینتکس بوده که سالهاست به تولید انبوه رسیده است اما در سال 2017 با تغییر ظاهری همراه شده است و رنگ آن از قرمز به آبی تغییر پیدا کرده است. شرکت اینتکس بزرگترین شرکت تولید کننده محصولات بادی در دنیا می باشد که به دلیل استفاده از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی ، به این محبوبیت بالا دست یافته است . بخش های اصلی بدنه از دو قسمت سفید و آبی رنگ بهره می برد که فوق العاده زیبا بوده که هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل استفاده است . قطر حلقه شنا اسپیرال کمی بیشتر از یک متر بوده و برای سنین بالای 10 سال مناسب است که با قیمت بسیار خوب و پایینی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای مصارف تفریحی در استخر و پارک های آبی باشد . این محصول با توجه به ابعاد بزرگی که دارد ، می تواند برای تمامی سنین مناسب باشد ، البته برای سنین کودکان مدل های کوچکتری در نظر گرفته شده است که بهتر است بر اساس سن ، مدل مد نظر خود را خریداری کنید . با مطالعه بخش نقد و بررسی بیشتر با این محصول آشنا شوید .

 نوع تفریحی
 قطر 102 سانتی متر
 نوع والف والف ایمن
 وزن 575 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب بزرگسالان
دارای جعبه رنگی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

حلقه شنا اسپیرال بزرگسال محصولی متفاوت و بسیار دوست داشتنی برای بازی ها و تفریحات آبی بزرگسالان طراحی شده است که ساخت آن توسط شرکت بزرگ بست وی صورت گرفته است . بست وی برندی آمریکایی است که محصولات خود را با بهترین کیفیت ارائه کرده است . چرا که از اجناس خوبی برای ساخت محصولات خود استفاده می کند . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل محصول راهنمای خرید حلقه شنا اسپیرال بزرگسال شما عزیزان باشیم و توضیحات کاملی را در رابطه با ویژگی های محصول ارائه کنیم ، پس با ما همراه باشید .

طراحی و تولید حلقه شنا اسپیرال بزرگسال

حلقه شنا اسپیرال بزرگسال به صورت حلقوی شکل طراحی شده است که می توان گفت شبیه به تیوپ نیز می باشد ، با این تفاوت که حلقه های شنا بادی برای بازی ها و تفریحات آبی طراحی شده اند و به همین دلیل نیز شرکت بست وی در کناره های این حلقه شنا بادی ، دو دستگیره در نظر گرفته شده است که می توانید در هنگام استفاده ، با گرفتن آن تعادل خود را به خوبی حفظ کنید . این دستگیره ها کارایی بسیار خوبی برای حفظ تعادل داشته و این ویژگی بسیار خوب می تواند به شما کمک کند تا در آب های مواج تری مانند سواحل دریا نیز از حلقه شنا اسپیرال بزرگسال استفاده کنید . این محصول به صورت تک رنگ طراحی شده است و برای تمامی سنین قابل استفاده می باشد .

جنس حلقه شنا اسپیرال بزرگسال

بدنه ی حلقه شنا اسپیرال بزرگسال از پی وی سی می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی در تولید محصولات بادی ، قابلیت انعطاف پذیری بالای آن و همچنین مقاومت بالا در برابر فشار می باشد . بخش رویه ی این محصول از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد . همچنین بخش کناری و زیرین حلقه شنا نیز از پی وی سی طرح چرم و رنگی ساخته شده است که ضخامت بالای لایه های استفاده شده ، دوام بسیار خوبی را به محصول بخشیده است . 

راه اندازی حلقه شنا اسپیرال بزرگسال

راه اندازی این محصول کار دشواری نمی باشد و می توان به راحتی آن را راه اندازی کرد . پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود می بایست بر روی سطحی صاف قرار دهید و برای سریع تر کردن روند راه اندازی از پمپ های باد استفاده کنید . پمپ های باد مخصوص محصولات بادی و حلقه های شنا را می توانید از فروشگاه تهران اینتکس در هنگام خرید حلقه شنا ، تهیه کنید . پس از باد کردن محصول بادی ، حتما از محکم بسته شدن دریچه باد مطلع شوید . برای راه اندازی توصیه می شود از پمپ های باد کمپرسور استفاده نکنید ، زیرا قدرت آن می تواند به محصول آسیب وارد کند .

توصیه های مهم نگهداری حلقه شنا اسپیرال بزرگسال

باید توجه داشته باشید که حلقه شنا را در مقابل تماس با سطوح زبر و همچنین برخورد جسام تیز و برنده حفظ نمایید ، زیرا موجب آسیب رسیدن به محصول خواهد شد . پس از قرار دادن حلقه شنا بر روی سطح تمیز می بایست اقدام به اتصال پمپ باد کرده و محصول را راه اندازی کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن آن از میزان باد آن مطلع شوید و به میزن دلخواه آن را باد کنید .

توجه داشته باشید که نباید میزان باد حلقه شنا بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد . چرا که باد کم عملکرد حلقه شنا را با اختلال مواجه خواهد کرد و نمی توان شناوری خوبی را از محصول انتظار داشت ، همچنین باد زیاد می تواند بدنه حلقه شنا را تحت فشار قرار داده و به آن آسیب وارد کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...