حلقه بادی پشتی دار استخر

SC-344

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
210,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه بادی پشتی دار استخر از سبک و ترین و ارزان ترین محصولات بادی شناور برای تفریحات آبی در استخر ها و آب های آرام بوده که تولید شده در سه رنگ مختلف (قرمز ، زرد و آبی) می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC وینیل بوده که مقاومت خوبی در برابر دمای مختلف آب خواهد داشت. بر روی بدنه یک تکیه گاه بادی تعبیه شده و دو دستگیره پلاستیکی نیز برای ایجاد تعادل بیشتر روی بدنه وصل می باشد. از ویژگی های دیگر محصول می توان به راه اندازی با کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی اشاره کرد ، زیرا با توجه به دریچه ای که محصول دارد شما می توانید آن را با پمپ های باد در کمترین زمان راه انداززی کنید . حمل و نقل این محصولات نیز بسیار ساده و اسان بوده و به سادگی می توانید آن را تا استخر ها و همچنین در سفر ها به همراه داشته باشید و در هر جایی استفاده کرد . کیفیت ساخت محصول بسیار بالا بوده و می توان گفت طول عمر بالایی نیز خواهد داشت . در رابطه با جنس محصول و ویژگی های آن در بخش نقد و بررسی توضیحاتی ارائه شده است .

 نوع تفریحی
 طول 127 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع  30 سانتی متر
 جنس بدنه  PVC وینیل
 تعداد دستگیره  2
 تحمل وزن  80 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
 نوع پمپ  -
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای دو دستگیره سرخود
 مناسب آب های آرام
دارای نشیمنگاه بادی سرخود
 اقلام همراه -

حلقه بادی پشتی دار استخر از زیبا ترین محصولات بادی طراحی شده به منظور استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها می باشد که می توانید با خرید آن ، وسیله ای بسیار دوست داشتنی را برای شناور ماندن بر روی آب داشته باشید . حلقه های شنا بادی ، قابل استفاده برای تمامی سنین بوده و شرکت های بزرگی مدل های متنوعی از آن ها را برای بزرگسالان و کودکان طراحی کرده اند که با علاقه بسیار زیاد تمامی سنین ، حلقه بادی پشتی دار استخر برای سنین بزرگسال طراحی گردیده است و به خوبی می تواند توسط هر فردی مورد استفاده قرار بگیرد . در ادامه این مطلب نیز فروشگاه تهران اینتکس به نقد و بررسی حلقه بادی پشتی دار استخر پرداخته است .

طراحی و تولید حلقه بادی پشتی دار استخر

تصاویری مرتبط با محصول در بخش بالا قرار گرفته است که می توانید با مشاهده آن به نوع طراحی و شکل حلقه بادی پشتی دار استخر پی برده و آن را مشاهده کنید . حلقه های شنا بادی همانطور که از نامشان مشخص است ، به صورت حلقوی طراحی شده اند و متفاوت از شناور های دیگر هستند ، برخی از شناور ها به مانند تشک بادی روی آب ، برای ریلکس کردن بسیار عالی هستند ، اما به مانند حلقه های شنا نمی توانند تعادل خوبی را داشته باشند از این رو حلقه بادی پشتی دار استخر با توجه به ساختار حلقوی شکل خود به خوبی می تواند بر روی آب های تقریبا مواج نیز کارایی داشته باشد .

از سوی دیگر در بخش بدنه حلقه بادی پشتی دار استخر از دو دستگیره سرخود نیز استفاده شده است که می توانید با گرفتن آن ، تعال خود را به خوبی حفظ کنید تا اینچنین از روی حلقه بادی نیوفتاده و به خوبی تعادل خود را حفظ کنید . از سوی دیگر در بخش پشتی این محصول ، تکیه گاه بادی قرار دارد که با وجود نشیمنگاه گود ، شما می توانید در حالت بسیار خوبی قرار گرفته و ساعت ها به بازی و تفریح بپردازید . در کناره حلقه بادی پشتی دار استخر محلی برای قرار دادن بطری ها و نوشیدنی ها قرار گرفته شده است که می توانید از آن استفاده کرده و نوشیدنی های خود را در آب نیز به همراه داشته باشید . 

جنس حلقه بادی پشتی دار استخر

برای تولید حلقه بادی پشتی دار استخر به مانند سایر محصولات بادی درجه یک و با کیفیت از لایه های pvc وینیل استفاده شده است . این جنس در واقع پلاستیک طبیعی منعطف است که با نام هایی همچون وینیل یا پی وی سی نیز شناخته می شود ، علت طبیعی نامیدن آن نیز عدم استفاده از مواد شیمیایی و سمی می باشد که این موضوع سبب شده است تا حلقه شنا بادی هیچگونه حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نکرده و از این نظر کاملا سازگاری با سلامت انسان داشته باشد .

از ویژگی های بسیار خوب و عالی دیگر وینیل می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد که طول عمر محصول را در برابر رطوبت افزایش داده است . لازم به ذکر است که این مواد در برابر اشعه های خورشیدی و دماهای مختلف نیز مقاوم خواهد بود . البته اجسام داغ و آتش می تواند به آن آسیب وارد نماید که از این نظر بایستی به خوبی از محصولات بادی خود مراقبت کنید .

نگهداری و مراقبت از حلقه بادی پشتی دار استخر

همانطور که در بخش قبل اشاره شد ، حلقه بادی پشتی دار استخر نیازمند مراقبت و نگهداری است ، بنابراین بایستی توجه داشته باشید که اجسام تیز یا برنده به بدنه این محصولات برخوردی نداشته باشد . عوامل دیگری همچون ساییدگی ، فشرده شدن حلقه شنا ، باد کردن زیاد محصول نیز می تواند منجر به آسیب دیدن حلقه بادی شود . با مراقبت درست سال های سال می توانید از حلقه های شنا خود استفاده کنید ، بدون اینکه آسیبی به محصول وارد شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...