ایا جکوزی بادی خوب است ؟

تفریحات آبی یکی از مفرح ترین تفریحاتی است که بیشتر افراد ، از کودکان گرفته تا بزرگسالان دوستدار آن هستند . از جمله تفریحات شاد و دلچسب آبی این است که به سواحل دریا ، دریاچه ها و رودخانه ها بروید اما این مکان ها ایمن نبوده و استفاده از آن ها برای تفریحات آبی مخصوصا با رعابت نکردن نکات ایمنی به هیچ عنوان توصیه نمی شود ، اما در کنار آن استخر های تفریحی در سطح شهر ها وجود دارد که شما می توانید از آن ها بهره مند شوید و به آب تنی بپردازید . استخر های عمومی شامل امکانات تفریحی هستند که می توان به جز خود استخر به سونا و جکوزی ها اشاره کرد . اما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که یک استخر و جکوزی خانگی داشته باشید ؟ امروزه بسیاری از تولید کنندگان محصولات بادی با کسب تجربه بسیار بالا توانستند بسیاری از وسایل تفریحی و استراحتی را به صورت بادی تولید کنند ، به طوری که هیچ کاستی در آن ها دیده نمی شود ، در میان این محصولات بادی محصولاتی چون انواع استخر و جکوزی بادی دیده می شود ، این محصولات از طراحی های بسیار خوبی برخوردار اند که شما می توانید از وجود آن ها بهره مند شوید .

جکوزی های بادی نیز از بهترین محصولات بادی است که در بین عموم بسیار محبوب شده است ، علت اینکه جکوزی این چنین محبوب است ، خاصیت آب درمانی آن است ، چرا که شما می توانید با استفاده از جکوزی مفاصل و اندام های خود را با قرار دادن در آب سرد و گرم درمان کنید ، همچنین جکوزی یکی از بهترین روش های ریکاوری می باشد که بسیاری از ورزشکاران برای ریکاوری سریع خود از آن بهره می برند . شما می توانید با یک بار خرید جکوزی بادی سال های سال از داشتن چنین محصول بی نظیری در کنار خود و در منزل شخصیتان استفاده کنید . همچنین با داشتن یک جکوزی بادی دیگر نیاز نیست تا هر بار هزینه هایی را برای ورودی استخر ها بپردازید و نیز در هر زمانی که دوست داشتید می توانید از جکوزی خانگی خود بهره مند شوید .

با وجود تمام محبوبیت محصولات بادی چون جکوزی بادی برخی از افراد نگران این هستند که جکوزی های بادی نتوانند به مانند جکوزی های بتنی و یا فلزی مقاوم باشند و از خرید آن صرف نظر می کنند و ممکن است این سوال در ذهن آن ها پدیدار شود که آیا جکوزی بادی خوب است ؟ هدف از ارائه این مقاله نیز همین موضوع بوده تا با بررسی بیشتر این محصولات ویژگی های جکوزی بادی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با کسب اطلاع از مشخصات و نحوه ساختار این محصولات بادی آشنا شوید تا بتوانید به خوبی تصمیم بگیرید و جواب این سوال که آیا جکوزی بادی خوب است یا خیر را بگیرید و با خیال راحت محصولتان را تهیه کنید .

 

همانطور که گفته شد جکوزی ها به این دلیل طراحی شده اند که در داخل آن یا آب سرد قرار می گیرد یا آب گرم ، همچنین در استخر های عمومی دیده اید که جکوزی هایی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که در داخل یکی از آن ها آب گرم پر شده و در دیگری آب سرد ، به همین دلیل جکوزی های بادی باید به گونه ای طراحی شود و بدنه آن چنان مقاوم باشد تا بتواند در برابر آب سرد یا گرم که ممکن است بدنه بادی محصول را تحت تاثیر قرار می دهد به خوبی دوام داشته باشد . مهم ترین چیزی که در ساخت جکوزی های بادی مطرح است این است که جنس بدنه آن ها بایستی بسیار محکم و مقاوم باشد تا بتواند وزن آب را به خوبی تحمل کند ، هنگامی که جکوزی را با آب پر می کنید فشار هایی توسط آب به دیواره ها و کف جکوزی وارد می شود ، پس جکوزی های بادی دارای بدنه ای بسیار مقاوم باشند تا بتوانند وزن آب و وزن افراد را به خوبی تحمل کند . همانطور که در بالا نیز اشاره شد لازم است تا بدنه این محصولات بادی به گونه ای باشد تا بتواند در تغییرات دمایی آب به خوبی مقاومت کند و آسیب نبیند چرا که تغییرات دمایی می تواند به هر جنسی کم و بیش تاثیر بگذارد .  

شرکت های تولید کننده زیادی اقدام به تولید جکوزی بادی می کنند که در بین آن ها نام شرکت های bestway و intex نیز دیده می شود ، این دو شرکت از بزرگ ترین و قدیمی ترین شرکت های فعال در زمینه تولید و فروش جکوزی بادی می باشد که محصولاتی بسیار با کیفیت را تولید کرده است ، این شرکت و دیگر شرکت های مطرح با سال ها تلاش و تجربه با در نظر گرفتن استاندارد های یک جکوزی ایده آل توانست با بهره گیری از اجناس بسیار مرغوب ، بدنه این محصولات را مقاوم کند . pvc یکی از این اجناس مرغوب است که این شرکت ها برای تولید جکوزی بادی از آن بهره بردند ، پی وی سی از جمله اجناس بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است که می تواند به خوبی در برخورد و مجاورت با آب دوام بیاورد و بدون اینکه آسیبی ببیند سال ها مورد استفاده قرار گیرند .

 

pvc ها به صورت لایه ای برش داده شده اند که می توان آن را در لایه های ضخیم و یا نازک استفاده کرد ، از آنجا هم که مقاومت بدنه جکوزی های بادی بسیار مطرح است تولید کنندگان نیز از لایه های ضخیم تر pvc برای تولید این محصولات استفاده کردند . از سایر ویژگی های پی وی سی می توان به طول عمر بالای آن اشاره کرد به طوری که در مجاورت طولانی مدت و تغییرات دمایی آب خاصیت خود را از دست نمی دهد و پوسیده یا ضعیف نمی شود .

 

از دیگر اقدامات تولید کنندگان جکوزی های بادی استفاده از چندین لایه برای ساخت بدنه جکوزی ها بود ، به طوری که شما می توانید محصولاتی را پیدا کنید که دارای بدنه ای سه لایه و حتی بیشتر هستند . همچنین بسیاری از مدل های خوب چکوزی های بادی می توانید این محصولات را با دیواره ها و لایه های برزنتی نیز بیابید . برزنت نیز از مقاوم ترین اجناسی است که لایه های آن به مراتب مقاوم تر از اجناس دیگر است و استفاده از آن برای ساخت جکوزی بادی می تواند به مقاومت محصول در برابر سایش ، برخورد وسایل خطرناک و آسیب رسان مقاومت کند . استفاده از برزنت همواره در کنار پی وی سی می تواند محصول را با کیفیت کند و استفاده این دو به صورت جداگانه چندان نمی تواند جکوزی بادی را مقاوم سازد .

 

در میان این اجناس محصولاتی دیده می شود که از لایه های تریتک  ( tre tech ) ساخته شده است ، این جنس که ساختاری بسیار ضخیم و چند لایه دارد یکی از دیواره های قوی برای ساخت جکوزی های بادی می باشد که در نسل سوم محصولات تولید شده توسط شرکت بست وی به وفور دیده می شود . پس می بینیم که تولید کنندگان این محصولات آبی ، جکوزی های بادی را تولید کردند که توانسته از هر نظر مقاوم باشند ، پس دیگر نگران خرید جکوزی بادی نباشید چرا که بدنه این نوع جکوزی ها بسیار مقاوم است و می تواند به خوبی رضایت شما را جلب کند .

 

جکوزی های بادی نیز به مانند جکوزی های بتنی دارای پمپ های گرم کن و هیتر های آبی هستند تا به وسیله آن ها بتوانید آب داخل جکوزی را گرم کنید . برخی از مشتریان نیز نگران این موضوع هستند که این پمپ های گرم کن نتواند به خوبی آب داخل جکوزی را گرم کند ، اما این باور اشتباه است و چه بسا پمپ های گرمکن طراحی شده برای جکوزی های بادی بسیار مدرن و با کیفیت هستند و می توانند آب جکوزی را در مدت زمان بسیار کم به 40 درجه برساند ، دمای 40 درجه یکی از دماهای استاندارد برای آب های گرم جکوزی می باشد که شما می توانید از آن استفاده کنید و چه بسا دمای بالا تر از این نمی تواند قابل تحمل باشد و ممکن است باعث گرما زدگی شما شود 

شما قادر هستید تا به نسبت نیاز خود این درجه را کم و یا زیاد کنید چرا که در بدنه تمامی جکوزی های بادی خوب و مرغوب نمایشگر دیجیتالی قرار گرفته است که با استفاده از آن می توانید پمپ گرم کن جکوزی را کنترل کنید و دمای آب را اندازه گیری کنید و یا اقدام به بالا بردن و یا پایین بردن دما از آن استفاده کنید . پمپ های گرم کن و هیتر های هر یک از جکوزی ها به نسبت ابعاد و ظرفیت جکوزی طراحی شده است و می تواند به خوبی آن مقدار از آب را گرم کند .

جکوزی های بادی نیز به مانند استخر های بادی دارای ابعاد و اشکال مختلفی هستند ، شما می توانید این محصولات را در اشکال هندسی مربع ، مستطیل ، دایره ، بیضی ، شش ضلعی ، هشت ضلعی و ... تهیه کنید ، همچنین طول ، عرض و ارتفاع این محصولات متنوع است و شما می توانید بنا به نیاز و فضایی که دارید جکوزی بادی خود را تهیه کنید . این محصولات از نظر ظرفیت افراد از دو نفر تا هشت نفر تولید شده اند تا شما بتوانید به دلخواه جکوزی مد نظرتان را خریداری کنید . جکوزی هایی که دارای ابعاد کمی هستند ظرفیت کمتری را نیز داشته و پمپ گرمایشی آن ها نیز کوچک تر است ، از طرفی جکوزی های بادی که دارای ابعاد بزرگی هستند دارای پمپ های گرمکن آب بزرگ تر و قوی تر می باشند .

 

این پمپ ها با اتصال به برق شهری کار می کنند و می توان به راحتی عملیات گرم کردن آب جکوزی را انجام داد . انواع مختلف این جکوزی های بادی در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به وبسایت و وارد شدن به دسته بندی جکوزی بادی انواع مختلف آن ها را با مشخصات کامل مشاهده کنید و از قیمت جکوزی بادی مدنظرتان مطلع شوید . این فروشگاه بهترین جکوزی های بادی را که توسط شرکت های معتبر ساخته شده اند را در لیست فروش خود قرار داده است تا هموطنان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند .