جلیقه شنا یاماها سایز کوچک

yamaha LJ 28475

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا یاماها محصولی فوق العاده و با کیفیت از سری جت پایلت ساخته شده از پلی استر درجه یک. دارای سه گیره یا سگک اصلی و یک گیره بالایی اضافه برای اطمینان بیشتر و سفت کردن جلیقه بر روی بدن. بند گیره های جلیقه یاماها سایز کوچک قابل تنظیم نبوده و برای افراد بزرگسال یا جثه بزگ تر می بایت نوع متوسط یا بزرگ آن را خریداری کنید.. دارای دوخت سراسری جهت افزایش مقاومت، همراه اسفنج های جذب بالا با طول عمر و مقاومت بیشتر درون آب. دارای سه رنگ مشکی، قرمز و آبی

جلیقه شنا یاماها سایز کوچک از سری محصولات شنا و تفریحات آبی می باشد که توسط برند محبوب و جهانی یاماها روانه بازارهای جهانی شده است . این جلیقه شنا دارای بدنه ای از جنس پلی استر درجه یک می باشد که به خوبی از نفوذ آب به ساختار داخلی جلیقه جلوگیری به عمل می آورد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید جلیقه شنا راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل جلیقه شنا یاماها سایز کوچک همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

جلیقه های شنا در انواع و ابعاد مختلفی به بازار عرضه می شوند . این جلیقه شنا نیز در سایزهای کوچک ، متوسط و بزرگ و در سه رنگبندی آبی ، مشکی و قرمز وجود دارد که از این رو توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید . موراد استفاده از این جلیقه شنا متفاوت می باشد . اگر قصد شنا در آب های آرام و یا حتی آب های خروشان را دارید و یا به فکر استفاده از قایق های تفریحی درون دریا هستید و باید از جلیقه های نجات در اعماق بالای دریا استفاده کنید این محصول می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده باشد . در بخش جلویی این جلیقه شنا یک سه عدد نگهدارنده و همچنین یک عدد نگهدارنده در بخش بالایی سینه وجود دارد که در محکم نگه داشتن جلیقه نقش بسزایی را ایفا می کنند . لازم به ذکر است که به منظور بالا بردن استحکام این محصول ، دور تا دور آن دوخت شده است که خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین عواملی می باشد که در خرید محصولات شنا به آن توجه می شود و نقش بسزایی را در هنگام خرید و تصمیم گیری ایفا می کند . جلیقه های شنا نیز به دلیل اهمیت بالا و نقش حساسی که در هنگام شنا دارند باید به خوبی عملکرد خود را به نمایش بگذارند . این جلیقه شنا دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالا دارای نرمی و انعطاف پذیری مهندسی شده ای  نیز است . همچنین در ساختار داخلی این محصول از اسفنج فشرده استفاده شده است که انعطاف پذیری یکی از خصوصیت های آن می باشد و به همین خاطر در هنگام شنا نقش بسزایی را در راحتی فرد ایفا می کند .

جمع بندی :

اگر قصد شنا در آب های آرام و یا حتی آب های خروشان را دارید و یا به فکر استفاده از قایق های تفریحی درون دریا هستید و باید از جلیقه های نجات در اعماق بالای دریا استفاده کنید این محصول می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده باشد . این محصول در سال گذشته و توسط برند محبوب یاماها با ساختاری استاندارد روانه بازارهای جهانی شده است . جنس بخش رویه بیرونی این جلیقه شنا از پلی استر می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد ، دارای انعطاف پذیری ایده آل نیز است . وزن این محصول بالغ بر 3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر در هنگام شنا مزاحمتی برای بدن ایجاد نمی کند . جلیقه شنا یاماها سایز کوچک با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...