جلیقه شنا دو حالته فومی بزرگسال

manner 72

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنای فومی دو حالته یکی از بهترین و با کیفیت ترین جلیقه های شنای مخصوص بزرگسالان بوده که ساخته شده از جنس فوم با رویه برزنت می باشد. جلیقه ای رگلاج دار از شرکت مانر که می تواند به نسبت حجم بدن تغییر سایز پیدا کند. این تغییر سایز توسط یک طناب با رگلاج مخصوص پلاستیکی صورت می گیرد. اما این محصول توسط دو حالت مختلف باز و بسته می شود. یکی توسط دو عدد قفل پلاستیکی و یکی دیگر نیز زیپ سرخود آن می باشد که استحکام قرار گیری در بدن را افزایش می دهد. اما جنس بدنه این کالا به قدری با کیفیت بوده که می تواند در برابر فشار آب و همچنین شرایط جوی مختلف مقاومت کند. از ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن قدرت بالا در شناور ماندن بر روی آب های آرام و مواج می باشد. این جلیقه می تواند در هنگام استفاده از قایق بادی نیز برای مصرف کننده ها استفاده شود.

  • جلیقه شنا دو حالته فومی بزرگسال
  • مناسب سنین بزرگسال
  • دارای یک قفل پلاستیکی
  • دارای زیپ
  • دارای طناب تنظیم کننده سایز
  • کد محصول: manner 72

جلیقه شنا دو حالته فومی بزرگسال از سری جلیقه های شنا حرفه ای و استاندارد فروشگاه تهران اینتکس می باشد که به واسطه ابعاد و سایزی که دارد مناسب برای بزرگسالان بوده و می تواند تا وزن های بالا را بر روی آب شناور نگه داشته و از غرق شدن آن ها جلوگیری کند . استفاده از جلیقه شنا می تواند ضامن سلامتی و ایمنی شما در تفریحات آبی باشد تا حتی در صورت استفاده از قایق نیز با پوشیدن جلیقه شنا بتوانید در صورت غرق شدن خود را نجات داده و به خشکی برسانید و حدالامکان زمان لازم را برای رسیدن کمک ایجاد کنید . همچنین استفاده از جلیقه شنا برای نجات نبوده و افراد می توانند با استفاده از آن بر روی آب شناور مانده و تمرین شنا کنند . با توجه به محبوبیت این مدل قصد داریم که در ادامه مطلب با نقد و بررسی کامل و جامع ویژگی ها و خصوصیات جلیقه شنا دو حالته فومی بزرگسال را مورد بررسی قرار دهیم .

طراحی و ساخت جلیقه شنا

طراحی و ساخت جلیقه شنا بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و خریداران در خرید جلیقه شنا نیز باید به مواردی چون نوع طراحی محصول ، جنس استفاده شده برای آن ، ویژگی ها و خصوصیات مدل ، وزن و سایز جلیقه شنا و ... توجه داشته باشند . جلیقه شنا دو حالته فومی بزرگسال به دو صورت زیپی و یا از طریق قفل بسته می شود . هر دو مدل بسته شدن جلیقه بسیار مقاوم بوده و فرد می تواند با اطمینان خاطر جلیقه را بپوشد . برای دوام و استحکام بیشتر توصیه می شود که هم کمربند قفلی و هم زیپ را ببندید تا در صورت پریدن داخل آب و یا برخورد با موج ها ، جلیقه از تن خارج نشود . بخش قفلی و کمربند این جلیقه شنا قابلیت ریگلاج شدن و تغییر سایز را دارد که شما می توانید بسته به آناتومی بدن خود سایز این جلیقه شنا را تغییر داده و آن را محکم کنید .

رنگ این جلیقه نجات نیز قرمز می باشد که رنگ روشن و متفاوت آن با محیط می تواند دیده شدن آن را بسیار ساده تر کند تا در صورت نیاز به امداد سریع پیدا شوید . این جلیقه هیچ آستینی نداشته و این طراحی بسیار خوب به شما اجازه خواهد داد تا در هنگام شنا بتوانید به راحتی دستان خود را تکان داده و شنا کنید . همچنین انعطاف پذیری این جلیقه بسیار زیاد بوده که استفاده از آن را بسیار راحت کرده است . جلیقه شنا دو حالته فومی بزرگسال توسط شرکت بزرگ و معتبر مانر طراحی شده است و در دسته مدل های اورجینال و اصلی فروشگاه تهران اینتکس قرار دارد . مانر پس از تولید محصولات آن ها را مورد تست و ارزیابی قرار می دهد تا پس از اطمینان از کیفیت محصول آن را به بازار عرضه کند بنابراین با اطمینان خاطر از این جلیقه شنا استفاده کنید .

جنس جلیقه شنا

جلیقه های شنا ممکن است از نظر جنس تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند به همین دلیل در هنگام خرید جلیقه شنا به این نکته توجه داشته باشید . مانر برای ساخت جلیقه شنا دو حالته بزرگسال از فوم انعطاف پذیر استفاده کرده است ، فوم شناور بسیار خوبی بر روی آب است که می تواند وزن های نسبتا زیاد را نیز بر روی خود تحمل کرده و آن را بر روی آب شناور نگه دارد ، از این رو شرکت مانر برای ساخت این محصول از فوم درجه یک استفاده کرده است . این جنس آسیب پذیری بسیار کمی داشته و در صورت برخورد اجسام تیز و برنده و آسیب دیدگی نیز به مانند گذشته می تواند کارایی داشته باشد .

بدنه فومی این جلیقه نیز از پوشش مقاوم و درجه یک برزنت استفاده شده است که می تواند از آسیب دیدن فوم جلوگیری کرده و از شکسته شدن و متلاشی شدن آن جلوگیری کند . برزنت پارچه ای ضد آب بوده که استفاده مداوم از آن و خیس شدن دائم آن نیز حتی در دراز مدت نیز موجب کهنه شدن و پوسیدگی نخواهد شد . جنس کمربند و قفل این محصول نیز پلاستیکی بوده و زنگ نخواهد زد . زیپ این محصول نیز ضد زنگ می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...