جلیقه شنا بادی کودک جیلونگ

jilong 555

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنای بادی کودک جیلونگ یکی از محصولات تفریحی و غریق نجات این شرکت برای سنین کودکان بوده که برای استفاده در آب های مختلف طراحی و تولید شده است. این جلیقه شنا بادی ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام طرح چرم داشته که در برابر فشار و دمای مختلف آب مقاوم خواهد بود. محصولی که در مدت زمان بسیار کوتاهی توسط پمپ های باد دستی کوچک قابل راه اندازی خواهد بود. این جلیقه شنا بیشتر برای کودکان بین 3 تا 6 سال که وزنی بین 18 تا 30 کیلوگرم دارند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. همچنین دو قفل پلاستیکی به بدنه اصلی به شکل سرخود متصل بوده که این کالا را به شکلی مطمئن در بدن کودکان محکم می کند. محصولی در یک رنگ تولید شده و در صورت آسیب دیدگی به راحتی قابل تعمیر خواهد بود.

ویژگی ها و مزایا جلیقه شنا بادی کودک

جلیقه های شنا بادی از محبوب ترین مدل ها جهت آب تنی و آب بازی کودکان در استخر ها و سایر آب ها می باشد که به واسطه ویژگی ها و مزایا بسیار خوب خود به این محبوبیت افزوده شده است . جلیقه های شنا بادی یکی از ایمن ترین نوع وسایل و ابزار های تفریحات آبی برای اشخاص و کودکانی است که شنا کردن را آموزش ندیده اند و دوست دارند به بازی ها و تفریحات آبی در عمق های بالا تر بپردازند . جلیقه های بادی شناوری بسیار عالی داشته و می توانند به خوبی بر روی اب باقی بمانند ، همچنین به لحاظ اینکه می توان آن را پوشید ، در هنگام بازی و تفریح دست ها و پاها آزاده تکان خورده و کودک به راحتی می تواند شنا کند .

این محصولات در واقع نوعی لوازم کمک آموزشی برای امور شنا نیز به حساب می آیند . از مزایا بسیار خوب جلیقه های شنا بادی می توان به حجم کم بسته بندی آن ها اشاره کرد ، این محصولات را می توانید با تخلیه باد آن ها ، در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید ، این در حالی است که مدل های فومی غیر قابل تغییر حجم هستند . همچنین وزن این محصولات سبک تر از هر مدل دیگری است .

دوام جلیقه شنا بادی کودک

دوام این جلیقه شنا بادی کودک بسیار بالا بوده و با بدنه انعطاف پذیر خود به خوبی می تواند در برابر ضربه و فشار های وارده بر اثر موج های آب ، شیرجه زدن و یا ضربه های وارد شده توسط کودکان دیگر مقاوم باشد . همچنین جنس بسیار خوب بدنه و البته قفل بسیار عالی و مستحکم آن باعث شده است تا این محصول از دوام و کیفیت عالی برخوردار باشد . استفاده مداوم از این محصول در آب و همچنین قرار گرفتن آن در معرض نور خورشید هیچ آسیبی به جلیقه شنا بادی وارد نمی کند به همین دلیل می توان گفت که دوام این محصول بسیار بالاست .

توجه داشته باشید که علاوه بر داشتن استحکام و دوام بسیار بالا این جلیقه شنا در برابر اجسام و اشیاء تیز و برنده آسیب پذیر است به همین دلیل به سادگی ممکن است سوراخ شود . شرکت جیلانگ سعی کرده است تا با استفاده از لایه های ضخیم تر دوام این جلیقه شنا بادی را افزایش دهد که در این امر نیز کاملا موفق بوده است .

قیمت جلیقه شنا بادی کودک

قیمت جلیقه شنا بادی کودک بر اساس رده سنی ، نوع جنس ، ویژگی ها و نوع طراحی ، برند تولید کننده و ... متفاوت خواهد بود ، بنابراین نیاز است که در هنگام خرید جلیقه شنا بادی کودک به این نکات توجه داشته باشید . برند جیلانگ از دسته برند های اصل و اورجینال خارجی است که از نظر قیمت مناسب ترین و ارزان ترین گزینه برای خرید خواهد بود . همچنین جلیقه های شنا بادی نسبت به سایر جلیقه های فومی و ... ارزان تر هستند . از سوی دیگر فروشگاه تهران اینتکس با فروش بدون واسطه محصولات بادی خود از تولید کننده به مصرف کننده سعی کرده است تا قیمت محصولات خود را کاهش داده تا خریداران به راحتی بتوانند مدل های مد نظر خود را خریداری کنند .

تعمیرات جلیقه شنا بادی کودک

جلیقه های شنا بادی اگرچه ممکن است آسیب پذیر باشند اما قابلیت تعمیر داشته و اگر پارگی آن ها جزئی باشد و بر اثر حرارت ذوب نشده باشد می توانید آن ها را به سادگی تعمیر کنید . جیلانگ و سایر برند های تولید کننده برای تعمیرات محصولات خود ، برچسب هایی را طراحی کرده اند که با استفاده از آن ها می توانید آسیب دیدگی های محصولات را به سادگی تعمیر کنید ، برای اینکار شما می توانید تکه ای از برچسب تعمیرات را آغشته به چسب مخصوص تعمیرات کرده و بر روی قسمت آسیب دیده بچسبانید ، توجه داشته باشید که هر چسبی مناسب برای این کار نخواهد بود . در صورتی که این برچسب ها را ندارید و یا در کنار محصول موجود نمی باشد می توانید آن را از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کنید .

  • جلیقه شنا بادی کودک جیلونگ
  • جنس بدنه از PVC طرح چرم
  • دارای دو قفل پلاستیکی
  • مناسب سنین 3 تا 6 سال
  • کد محصول: jilong 555

جلیقه شنا بادی کودک جیلونگ از سری جلیقه های بادی پر طرفدار و پر فروش اورجینال می باشد که توسط شرکت بزرگ جیلونگ طراحی شده است . جیلونگ از بزرگ ترین و معروف ترین برند های تولیدی محصولات بادی از جمله لوازم تفریحی آبی و شنا مانند جلیقه شنا بادی ، استخر بادی ، حلقه و بازو بند بادی می باشد که می توانید با خیال راحت محصولات این برند را خریداری کنید . کودکان می توانند با استفاده از جلیقه شنا بادی به خوبی بر روی آب شناور مانده و به بازی و شنا کردن بپردازند ، با توجه به عدم تعادل کودکان و همچنین خطرناک بودن استخر های نسبتا عمیق ، بهتر است از جلیقه های شنا استفاده کنند تا بدون نگرانی بر روی آب شناور مانده و در کنار دوستان خود به بازی و تفریح بپردازند .

نوع طراحی جلیقه شنا

با توجه به اسم این جلیقه شنا می توان به بادی بودن محصول پی برد . جلیقه های بادی ای بهتری طراحی های این محصولات هستند که به واسطه هوایی که در داخل جلیقه وجود دارد ، کودک می تواند با پوشیدن آن ، بر روی آب شناور مانده و به بازی بپردازد . این جلیقه شنا همچنین می تواند وسیله ای کمک آموزشی برای شنا کردن باشد ، چرا که کودک بر روی آب مانده و با آرامش بیشتری می تواند دست و پا زده و خود را به اطراف حرکت دهد ، سپس با تمرین بیشتر حتی بدون جلیقه نیز بتواند در آب شنا کند . این جلیقه شنا حتی قابل استفاده در آب های خروشان و مواج می باشد اما توصیه می شود که برای ایمنی بیشتر کودکان ، تنها در استخر از آن استفاده کنید . 

جلیقه شنا بادی فوق دارای چندین محفظه باد شونده دارد که این طراحی بسیار عالی می تواند حتی ایمنی جلیقه شنا را افزایش دهد چرا که در صورت آسیب دیدن و سوراخ شدن یکی از محفظه ها سایر محفظه ها پر مانده و می تواند کودک را بر روی آب نگه دارد . با توجه به اینکه کودکان از این محصول استفاده می کنند طراحی چند محفظه ای یکی از بهترین نوع ساختار برای این محصولات خواهد بود . این جلیقه شنا دارای دو قفل پلاستیکی بسیار مقاوم می باشد که حتی خود کودک نیز می تواند به راحتی آن را باز کرده و یا ببندد . با توجه به سایزی که این جلیقه شنا دارد ، جیلونگ رده سنی 3 تا 6 سال را برای آن مناسب دانسته است . برای خرید جلیقه شنا بادی در سایز های بزرگ تر می توانید با مراجعه به دسته بندی مربوطه در فروشگاه اینتکس ، مدل مد نظر خود را یافته و آن را خریداری نمایید .

جنس جلیقه شنا بادی کودک جیلونگ

جلیقه شنا بادی کودک جیلونگ از جنس درجه یک pvc ساخته شده است که یکی از بهترین و کاربردی ترین اجناس برای ساخت محصولات بادی می باشد . پی وی سی با نام دیگر وینیل نیز شناخته می شود که در واقع نوعی پلاستیک طبیعی است که بر خلاف سایر پلاستیک ها از مواد اولیه سمی و شیمایی ساخته نشده است به همین دلیل نیز هیچگونه حساسیتی را برای پوست به خصوص پوست کودکان که بسیار لطیف است ایجاد نخواهد کرد . این جنس طراحی چرمی داشته و از ضخامت بالایی برخوردار می باشد . پی وی سی در برابر رطوبت و نور آفتاب مقاوم بوده و طول عمر بسیار بالایی دارد . اما در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر می باشد .

نحوه راه اندازی و استفاده از جلیقه شنا

نوع این جلیقه شنا به صورت بادی بوده و به همین دلیل شرکت جیلونگ در بدنه این محصول تعدادی دریچه هوا قرار داده است که می توانید از آن طریق محصول را راه اندازی کنید . حجم کوچک این محصول شما را از داشتن هر نوع پمپ بادی بی نیاز کرده است و شما می توانید حتی با باد دهان نیز آن را باد کنید . پس از استفاده حتما از بسته شدن دریچه ها مطمعن شده و سپس آن را به تن کودک بپوشانید . به کودکان توصیه کنید که هرگز در داخل آب ، جلیقه را از تن باز نکنند و حتما کمربند را قفل نمایند . پس از هر بار استفاده ، جلیقه را به خشک کرده و سپس آن را بسته بندی و نگهداری کنید .


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...