جلیقه شنا بادی طرح دار کودک

intex 58673

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
580,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه نجات بادی طرح دار کودک یکی از جدیدترین جلیقه های بادی برای تفریحات و نجات غریق کودکان در هر نوع آب های آرام و آزاد بوده که در میان جدیدترین نوع جلیقه ها نیز قرار گرفته است. این کالا از سه قسمت متصل به هم طراحی شده و از سه محفظه باد بهره می برد. قسمت دست در واقع به صورت پشیده شده بر دست ها بوده و قسمت میانی نیز همانند دست ها توسط یک قفل پلاستیکی به بدنه متصل می شود. این کالا بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم داشته که به خوبی در برابر دما و فشار آب مقاوم خواهد بود. از دیگر ویژگی های این جلیقه داشتن وزن بسیار مناسب و سبک می باشد. البته گفتنی است که قسمت قفل پلاستیکی این محصول از قابلیت رگلاج و تغییر سایز نیز بهره می برد.

 نوع نجات غریق ، تفریحی
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد محفظه باد 3
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 200 گرم
 سایز بندی 
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای یک قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

جلیقه شنا بادی طرح دار کودک از سری جلیقه های شنا با کیفیت و محبوب برند اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی توانسته جای خود را در میان هواداران لوازم شنا باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این جلیقه شنا نماییم و شما را در خرید جلیقه شنا بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل جلیقه شنا بادی طرح دار کودک همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به توصیف مشخصات ظاهری این محصول نماییم . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این جلیقه شنا دارای بدنه ای زرد رنگ همراه با طرح هایی فانتزی بر روی بدنه می باشد که از زیبایی منحصربفردی برخوردار می باشد و به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب نماید . همچنین این جلیقه شنا کودک در طرح ها و رنگ های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش می توانید یکی از پر فروش ترین این رنگ ها را با برترین قیمت تهیه نمایید . همچنین وزن این محصول 0.2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو از خستگی کودک به هنگام گذراندن مدت زمان زیاد در آب به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین در بخش پشتی این محصول یک عدد بند تنظیم سایز نیز وجود دارد که علاوه بر محکم کردن جلیقه در بدن کودک می توانید از آن در جهت تنظیم سایز جلیقه استفاده نمایید . همچنین در صورت درخواست شما برای شما عزیزان یک عدد برچسب تعمییرات نیز به همراه محصول ارسال می شود که در صورت بروز مشکل و توسط آن در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و روز زیبای خود را بدون دغدغه سپری کنید .

جنس بدنه :

جنس رویه این جلیقه شنا بادی از پی وی سی با روکش طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و همچنین از محبوب ترین جنس ها در ساخت محصولات بادی به شمار می آید . یکی از دلایل عمده محبوبیت بالای پی وی سی ، کیفیت و مقاومت فوق العاده در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و در بدن کودک شما ساییدگی نیز به وجود نمی آورد . همچنین رده سنی استفاده از این محصول برای کودکان 3 الی 6 سال می باشد .

جمع بندی :

جلیقه شنا بادی طرح دار کودک یکی از برترین جلیقه های شنا می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . جنس بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت ایده آلی برخوردار می باشد . همچنین رده سنی استفاده از این محصول برای کودکان 3 الی 6 سال و همچنین وزن آن 0.2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . جلیقه شنا بادی طرح دار کودک با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که می توانید همین حالا این محصول را تهیه کرده و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...