تعمیر تشک بادی داخل ماشین پراید

تشک بادی داخل ماشین پراید از تشک های بسیار پر فروش فروشگاه اینترنتی اینتکس در تهران می باشد که با توجه به محبوبیت بالا و کاربرد بسیار خوب ، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است . برای اینکه شما می توانید عقب پراید را تبدیل به یک تشک و تخت سیار کنید تا کودکان و حتی خودتان برای استراحت کردن و آسان تر کردن سفر استفاده کنید . این محصولات بادی کیفیت فوق العاده ای دارند و آسیب دیدگی در آن ها به ندرت پیش می آید ، ولی با این حال باز هم ممکن است تشک بادی داخل ماشین پراید شما در اثر استفاده نامناسب و یا برخورد اجسام تیز و برنده آسیب ببیند ، به همین منظور نیاز است که تشک بادی داخل ماشین خود را تعمیر کنید تا دوباره قابل استفاده شود . تمامی تشک های بادی داخل ماشین اعم از تشک بادی داخل ماشین پراید ، قابل تعمیر است و اگر بخواهید می توانید آن را با روش هایی که در ادامه این مطلب معرفی خواهیم کرد ، به بهترین شکل ممکن محصول را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

معمولا آسیب هایی که به تشک بادی داخل ماشین وارد می شود از بخش کف و یا رویه تشک می باشد . برای همین توصیه ما این است که قبل از استفاده کردن از تشک بادی داخل ماشین ، کف ماشین و قسمت زیرپایی ماشین را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید. تمیز کردن زیرپایی می تواند از آسیب رسیدن به تشک بادی جلوگیری کند . با رفتن به داخل ماشین ، سنگ ریزه ها و ... می تواند وارد کفی ماشین شود ، برای همین راه اندازی کردن تشک بادی در داخل ماشین و سپس استفاده از آن که موجب وارد شدن فشار به تشک خواهد شد ، منجر به آسیب دیدگی در قسمت کف تشک بادی خواهد شد . شما حتی می توانید از یک پارچه یا زیرانداز نرم در کف ماشین استفاده کنید و سپس تشک را راه اندازی کنید . 

البته که این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که تشک بادی داخل ماشین پراید بسیار مقاوم است و تولید کننده این محصول بادی ، قسمت کف تشک را به صورت دولایه تولید کرده است و از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده کرده است تا اینچنین در برابر آسیب دیدگی بتواند مقاوم تر باشد . دومین موردی که می تواند باعث آسیب رسیدن به تشک بادی شود ، برخورد اجسام تیز و برنده از بخش رویه تشک بادی می باشد . گاهی ممکن است که شما وسیله ای روی تشک قرار بدهید و در حین سفر ، همان وسیله سفت با ایجاد فشار باعث آسیب رسیدن به تشک بادی داخل ماشین شود . البته که بخش رویه تشک بادی نیز بسیار مقاوم و ضخیم است ، برای اینکه تشک بادی داخل ماشین پراید ، دارای رویه جیر بوده و می توان گفت که این بخش نیز به صورت دولایه است . 

دو لایه بودن تشک بادی که از پی وی سی و جیر ساخته شده است ، می تواند دوام تشک را چندین برابر کند و حتی از کف تشک نیز مقاوم تر باشد . بنابراین با رعایت نکات گفته شده ، سال های سال تشک بادی شما دچار آسیب دیدگی نخواهد شد و می توانید از آن استفاده کنید . با این وجود اگر تشک آسیب دیده باشد قابل تعمیر است . شما می توانید برای تعمیر کردن تشک بادی داخل ماشین پراید ، از فروشگاه اینتکس کمک بخواهید . فروشگاه اینتکس این محصولات بادی بی نظیر و دوست داشتنی را به بهترین شکل ممکن آپارات کرده و پنچرگیری تشک بادی داخل ماشین پراید را کاملا به صورت تخصصی انجام خواهد داد ، برای همین مشکلی در آینده برای شما به وجود نیامده و می توانید از محصول استفاده کنید . 

آپارات تشک بادی داخل ماشین پراید توسط افراد خبره و با تجربه در این زمینه صورت می گیرد و اگر شما حتی نتوانید سوراخ های تشک بادی داخل ماشین را پیدا کنید ، باز هم فروشگاه می توانید هر نوع آسیب دیدگی ریز را تعمیر کند . گاهی ممکن است تشک بادی داخل ماشین شما از چند ناحیه آسیب دیده باشد ، باز هم تعمیرات تشک بادی شما توسط فروشگاه اینتکس پذیرفته شده و می توانید با اطمینان محصول آسیب دیده خود را تحویل فروشگاه اینتکس بدهید . محصولاتی که تعمیر شوند ، توسط خود فروشگاه اینتکس مورد تست قرار می گیرند و در کارگاه تعمیرات ، این محصول برای چندین ساعت مورد تست قرار می گیرد تا از صحت تعمیر و پنچرگیری مطمعن شوند ، پس از آن است که با شما تماس گرفته خواهد شد تا محصول تعمیری خود را تعمیر بگیرید . 

قیمت تعمیر تشک بادی داخل ماشین پراید خیلی بالا نیست و می توانید با پرداخت هزینه بسیار کم ، تشک بادی داخل ماشین را پنچرگیری کرده و آن را تحویل بگیرید . برای همین نگران پرداخت هزینه زیاد از این بابت نباشید و محصول خود را به فروشگاه تحویل بدهید . شما می توانید محصول آسیب دیده خود را خودتان تحویل فروشگاه بدهید و یا آن را برای فروشگاه ارسال کنید . بدین ترتیب حتی اگر در شهر های دیگر ساکن هستید ، باز هم می توانید تشک بادی داخل ماشین را برای تعمیرات به فروشگاه اینتکس تحویل بدهید . تعمیرات تشک بادی داخل ماشین شما به محض رسیدن به دست فروشگاه شروع شده و ظرف مدت یک یا نهایتا دو روز تعمیرات محصول بادی شما انجام شده و برای شما ارسال خواهد شد . بنابراین تایم تعمیرات تشک بادی داخل ماشین پراید شما بسیار کوتاه و سریع خواهد بود . 

روش دیگر نیز این است که خودتان با استفاده از برچسب تعمیرات تشک بادی داخل ماشین ، تعمیر کردن تشک بادی داخل ماشین پراید را انجام دهید . این برچسب ها که در واقع یک بسته می باشد ، دارای برچسب و چسب مایع است ، برای همین شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن ، با استفاده از این برچسب ها در داخل منزل تعمیرات تشک بادی خود را انجام دهید . شما با خرید برچسب تعمیرات تشک بادی داخل ماشین ، می توانید تا چندین مرتبه تعمیرات تشک بادی داخل ماشین را انجام دهید . برای تعمیر کردن تنها نیاز است که برچسب را برش دهید و آن را با چسب مایع به بدنه تشک بادی داخل ماشین بسچبانید  و محل تعمیر شده را برای مدت طولانی تحت فشار قرار دهید تا بچسبد . پس از آن دوباره می توانید از تشک بادی داخل ماشین استفاده کنید .