تشک جامپینگ بادی حفاظ دار کودک با طرح سفینه

bestway 52286

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار کودک با طرح سفینه از سری باداوم تربن محصولات بادی و تفرحی کارخانه بست وی در سال 2020 برای کودکان 3 الی 6 سال بوده که از طراحی ظاهری فانتزی و کیفیت بدنه بسیار بالایی برخوردار می باشد. این محصول زیبا که کاربرد بسیار مهمی در میان لوازم ورزشی داشته موجب تخلیه هیجان کودکان و تقویت سیستم عصبی بدن آن ها می شود. ارگونومی ساخت بدنه تشک جامپینگ بادی بیضی شکل بوده که بدنه اصلی آن کاملا آبی رنگ می باشد. رویه تشک جامپینگ ساختاری مواج داشته و به موجب ضدتعریق بودن این محصول شده است. این تشک جامپینگ از یک حفاظ بادی سرخود نیز برخوردار بوده که با ایجاد مانع از پرتاب شدن کودک به فضای خارجی جلوگیری کرده و ایمنی آن ها را در زمان استفاده مهیا می کند. این حفاظ بادی به دلیل علاقه کودکان به فضا با طراحی ظاهری سفینه تولید شده است. این تشک جامپینگ بادی امکان استفاده در داخل آپارتمان و منزل و یا حتی فضاهای باز را نیز دارد. زیرا جنس بدنه آن از مرغوب ترین نوع پی وی سی طراحی و تولید شده است. این نوع جنس بدنه به دلیل کیفیت بالا و توان تحمل وزن بسیار زیاد انتخاب کرده اند. وزن بدنه محصول 4 کیلوگرم بوده و تحمل وزنی بالغ بر 55 کیلوگرم را بر روی خود دارد. با توجه به ابعاد ایده ال این تسک جامپینگ کودکان می توانند دو نفره به صورت همزمان از این محصول استفاده کنند. برای خرید تشک جامپینگ بادی کودک می توانید به فروشگاه مرکزی محصولات بادی مراجعه نمایید.

نوع خانگی
 طول 155 سانتی متر
 عرض 142 سانتی متر
 ارتفاع 142 سانتی متر
 جنس بخش کناری pvc رنگی
 جنس کف pvc دو لایه بادی
 جنس رویه pvc طرح چرم
پمپ خیر
 وزن 4 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار کودک با طرح سفینه

تشک های جامپینگ بادی برای کودک در واقع محصولاتی مناسب تفریحات ایمن ججهت تخلیه انرژی آن ها و همچنین انجام ورزشی مناسب می باشد. این نوع ورزش موجب تقویت سیستم عصبی بدن کودک شده و کارایی در زمینه کاهش وزن نیز دارد. تشک جامپینگ بادی حفاظ دار کودک با طرح سفینه محصولی زیبا با ظاهری شیک و فانتزی بوده که کارخانه بزرگ بست وی در ابتدای سال 2020 طراحی و تولید کرده است. این تشک جامپینگ ساختاری پرتابل داشته و به راحتی و در کمترین زمان ممکن راه اندازی و یا جمع اوری می شود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و انتخاب و خرید تشک جامپینگ بادی برای فرزند خود پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه با ما باشید.

طراحی ظاهری تشک جامپینگ بادی کودک

این محصول از جمله شیک ترین تشک های جاپینگ بادی مناسب کودکان در رده سنی 3 الی 6 سال بوده که از طراحی بدنه بیضی شکل برخوردار می باشد. بخش جامپینگ محصول کاملا گرد بوده و با سطح زمین فاصله بسیار کمی دارد. این تشک جامپینگ در بخش مرکزی از رنگ ابی کم رنگ و در اطراف از رنگ آبی تیره تولید شده است. رویه محصول ساختاری مواج با خطوطی گرد دارد. این نوع طراحی بدنه با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق بدن فرزند شما در هنگام استفاده اجتناب می کند. در بخش انتهایی محصول یک دیواره بادی با ارتفاعی مناسب وجود داشته که با طرح یک سفینه زیبا تولید شده است. دلیل انتخاب این طرح مربوط به علاقه کودکان به فضا می باشد. در تمامی اطراف محصول نیز حفاظ های بادی سرخودی تعبیه شده است. این حفاظ ها ایمن و استاندارد بوده و مانع از پرتاب شدن کودک به قضای خارجی در زمان استفاده می شود. ابعاد محصول به گونه ای بوده که دو کودک به طور همزمان نیز می توانند در داخل این تشک جامپینگ بادی به تفریح مشغول شوند.

کیفیت و جنس بدنه تشک جامپینگ بادی کودک

پارامتر بسیار مهم در زمان خرید تشک جامپینگ بادی در واقع مربوط به کیفیت جنس بدنه آن بوده زیرا در صورت دوام بالای جنس بدنه می تواند از طول عمر مفید محصول اسوده خاطر بود. این محصول را نیز به همین دلیل از بهترین نوع جنس بدنه پی وی سی رنگی طراحی و تولید کرده اند. بخش کف محصول به دلیل تماس با سطح زمین و تحمل پرش های کودکان و وزن بسیار زیاد از نوع پی وی سی دولایه بادی می باشد. شما می توانید به دلیل مرغوبیت جنس بدنه این تشک بادی جامپینگ از محصول در فضاهای باز نیز استفاده کنید. زیرا تابش مستقیم نور خورشید به بدنه محصول و یا تغییرات شرایط آب و هوایی موجب افت کیفیت بدنه محصول نخواهد شد.

سایر ویژگی ها

این محصول شیک و بادوام با طولی برابر 155 سانتی متر و عرضی معادل 142 سانتی متر طراحی و تولید شده است. ارتفاع محصول بالغ بر 145 سانتی متر بوده که تنها 20 سانتی متر آن مربوط به فاصله تشک جامپینگ تا سطح زمین می باشد. وزن بدنه محصول تنها 4 کیلوگرم بوده که موجب حمل و جا به جایی اسان آن می شود. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این تشک جامپینگ تا 55 کیلوگرم را می تواند بر روی خود تحمل کند.

برای راه اندازی محصول شما نیاز به تهیه یک پمپ باد دستی مخصوص اینتکس را دارید. سپس تنها کافی بوده محصول را از بسته بندی خارج کرده و در یک فصای مسطح باز کنید. با استفاده از این پمپ باد اینتکس و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه می تواند محصول را در کمتر از 5 دقیقه برای فرزند خود اماده نمایید.

خرید تشک جامپینگ بادی کودک

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار کودک با طرح سفینه جدیدترین محصول کارخانه بست وی برای تفریحات کودکان و انجام ورزشی سالم و مفید می باشد. برای خرید تشک جامپینگ بادی کودک می توانید به فروشگاه انحصاری محصولات بادی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...