تشک جامپینگ بادی حفاظ دار بست وی

bestway 53310

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,560,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار بست وی یک محصول مهیج و جذاب است که این بار با ابعاد بزرگ و مناسب برای بازی و تفریح چند کودک به صورت هم زمان طراحی و تولید شده است. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کرد که تحمل وزن بالایی که این محصول دارد سبب شده تا هم زمان کودکان بتوانند در سر تا سر این محصول به بازی بپردازند. در کنار این موارد باید به دارا بودن یک عدد پمپ باد در بخش کناری این محصول هم اشاره کنیم. این پمپ باد به گونه ای طراحی شده استکه شما می توانید در کمترین زمان ممکن از این محصول استفاده نموده و لذت ببرید. در کنار این ها این تشک جامپینگ دارای انعطاف پذیری فوق العاده ای می باشد که با بهره مندی از کف مواج این محصول کودکان در بهترین حالت ممکن می توانند در داخل این محصول بازی کنند. هم چنین دور تا دور این محصول نیز به صورت حفاظ دار شکل گرفته است که کاملا ایمن بوده و به هیچ عنوان کودک از داخل محیط این محصول به جز گذر از درب ورودی این کالا نمی تواند خارج شود. بهره مندی از رنگ های شاد و ارتفاع مناسب هم از دیگر خصوصیات خوب این محصول می باشد.

نوع خانگی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 152 سانتی متر
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 جنس رویهPVC طرح چرم
پمپ خیر
 وزن 14.6 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار بست وی یک وسیله بسیار جالب بادی برای کودکان است که آن ها می توانند با استفاده از این تشک پرش هایی را داشته باشند و با آن بازی کنند . به دلیل اینکه کف تشکی این محصول خاصیت پرش دارد به آن تشک جامپینگ بادی گفته می شود ، جامپ زدن یعنی پریدن یا پرش ، به همین دلیل کودکان می توانند با استفاده از تشک جامپینگ بادی حفاظ دار بست وی در خانه و یا در یک محیط باز بپرند و بازی کنند . بزرگ بودن تشک جامپینگ بادی حفاظ دار بست وی می تواند برای استفاده دو کودک و حتی بیشتر مناسب کند . می توان گفت که تشک جامپینگ بادی حفاظ دار بست وی یک نمونه از ترامپولین ها می باشد ولی طراحی آن به صورت بادی است . 

بادی بودن تشک جامپینگ باعث شده است تا این محصول علاوه بر اینکه نرم و خاصیت پرشی را ایجاد کند ، یک سطح نرمی را برای بازی کودکان ایجاد کند تا آن ها بتوانند به راحتی از محصول استفاده کنند . بیشتر خانواده ها نیز به دلیل امنیت بسیار خوبی که تشک جامپینگ بادی حفاظ دار بست وی داشته و می توانند با اطمینانی بیشتر اجازه دهند تا کودکان از تشک جامپینگ بادی حفاظ دار بست وی استفاده کنند . برای اینکه حتی مشکلی برای کودکان در هنگام بازی کردن و پریدن با تشک جامپینگ بادی حفاظ دار بست وی ایجاد نشود شرکت بست وی حفاظی را برای این تشک در نظر گرفته است که تشکیل شده از چهار ستون بادی است که از پایین به تشک وصل شده اند و از بالا نیز با اتصال به یکدیگر مقاومت لازم را کسب کرده است . 

در میان این ستون ها همچنین توری وجود دارد که می تواند مانع از افتادن کودکان به بیرون از تشک جامپینگ بادی حفاظ دار بست وی شود . این تور بسیار کیفیت خوبی دارد و در برابر فشار هایی که ممکن است از سوی کودکان وارد شود بسیار عملکرد خوبی را دارد . برای همین است که تشک جامپینگ به صورت حفاظ دار توسط فروشگاه اینتکس معرفی شده است . شما می توانید به صورت دلخواه این حفاظ را از تشک جدا کنید که ما به شما اینکار را پیشنهاد نمی کنیم . ارتفاع تشک بسیار زیاد بوده و تحمل وزن بسیار بالایی را دارد تا پس از هر بار پریدن مشکلی برای قسمت تشک جامپینگ پیش نیاید . 

در سمتی از تشک جامپینگ بادی حفاظ دار بست وی ، یک سرسره بادی در نظر گرفته شده است که کودکان می توانند برای خارج شدن از تشک جامپینگ بادی حفاظ دار از قسمت سرسره به پایین سر بخورند . حتی سرسره این تشک جامپینگ بادی هم به صورت بادی طراحی شده است تا کودکان احساس بهتری را در هنگام سر خوردن داشته باشند . طول تشک جامپینگ بادی حفاظ دار بست وی 250 سانتی متر و عرض آن 210 سانتی متر است و همچنین ارتفاع تشک جامپینگ بادی حفاظ دار بست وی 152 سانتی متر می باشد . شما می توانید برای بازی کودکان ، تشک جامپینگ بادی حفاظ دار بست وی را در خانه و یا در حیاط راه اندازی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...