تشک بادی 5 کاره

bestway 67356EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی 5 کاره

تشک بادی 5 کاره بست وی محصولی جدید و با کیفیت از شرکت بست وی می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مستحکم و مقاوم در برابر آب می باشد . این تشک بادی قابلیت ها و استفاده های بسیاری دارد که می توان به تبدیل شدن به کاناپه بادی ، تشک بادی پشت دار ، تشک بادی شیب دار و مبل بادی اشاره نمود . رویه مخملی و سطح مواج این محصول نیز به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود و استراحت لذت بخشی را بر روی آن تجربه کنید . ابعاد و تحمل وزن این تشک بادی 5 کاره نیز به گونه ای می باشد که مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد . از این تشک بادی می توان در منزل برای استفاده های موقت و یا طولانی مدت و همچنین در محل کار استفاده نمود . این تشک بادی 5 کاره جایگزین بسیار مناسبی برای کاناپه های چوبی می باشد که در محل کار و همچنین منزل از آن استفاده می کنید . 

تشک بادی 5 کاره

شرکت بست وی یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات بادی در سراسر دنیا می باشد که در سالهای اخیر توانسته است با تولید محصولات با کیفیت و همچنین طراحی های کم نظیر به یک برند محبوب بین استفاده کنندگان تبدیل شود و بتواند طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . تشک بادی 5 کاره بست وی نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به بیان مزایا و معایب آن و همچنین بررسی طراحی و کاربرد های این محصول خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید . 

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از نکات مثبت این محصول طراحی آن می باشد که کاملا هوشمندانه بوده و به سبب این طراحی مهندسی کاربرد های بسیاری نیز دارد . اولین و اصلی ترین کاربرد این تشک 5 کاره را می توان یک تشک با تکیه گاه و طول زیاد دانست که می توان از آن برای استفاده های طولانی مدت و حتی خواب استفاده نمود . کاربرد دیگر این تشک بادی 5 کاره تبدیل شدن به یک تشک بادی شیب دار اشاره نمود که با چرخاندن تشک این امر امکان پذیر می باشد . کاربرد دیگر تبدیل کردن تشک به یک کاناپه بادی با ارتفاع زیاد می باشد که می توانید از آن برای تماشای تلویزیون و همچنین استفاده های مقطعی از آن استفاده کنید . کاربرد دیگر این تشک 5 کاره تبدیل شدن به یک تشک بدون تکیه گاه می باشد که با خالی کردن باد قسمت تکیه گاه و دسته های آن ، این امر امکان پذیر می شود . همچنین این تشک بادی قابلیت تبدیل شدن به یک تخت خواب بادی یک نفره را نیز دارد . طراحی بی نظیر این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید از این تشک بادی 5 کاره در حالت های مختلف استفاده کنید . رنگ های جذاب این محصول نیز از ویؤگی های آن محسوب می شود که می توانید نسبت به سلیقه خود رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید . همچنین به سبب طراحی هوشمندانه ، قسمت اضافی بر روی این محصول وجود ندارد و از تمامی قسمت های آن به خوبی استفاده شده است . همچنین این تشک بادی 5 کاره به طوری طراحی شده است که بتوان از آن بر روی آب نیز استفاده نمود . به سبب بدنه ی ضد آب این محصول حتی قطره آبی نیز درون این تشک نفوذ نخواهد کرد و می توانید از آن با خیال راحت بر روی آب استفاده کنید . البته استفاده از این تشک در آبهای خروشان و عمیق توصیه نمی شود . 

جنس بدنه

بدنه این تشک بادی 5 کاره بست وی از پی وی سی مستحکم می باشد که در برابر وزن بالا و همچنین فشار ، مقاومت بالایی داشته و می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید . بخش رویه این محصول از پی وی سی با رویه مخمل می باشد که به سبب استفاده از مخمل ، تشک خاصیت ضد تعریق بودن را به خود گرفته است و در استفاده های طولانی مدت بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و استراحت لذت بخشی خواهید داشت . همچنین رویه مواج این محصول به رد و بدل شدن هوا در قسمت نشیمنگاه و همچنین تکیه گاه کمک بسزایی نموده است که این مواج بودن به قابلیت ضد تعریق بودن تشک نیز کمک کرده است . رویه ی این محصول به طور کاملا طبی می باشد و مناسب برای افرادی می باشد که دارای درد های گردن و کمر می باشند . بخش های کناری این محصول نیز از جنس پی وی سی می باشند که لایه های داخلی استفاده شده در این محصول نیز به شما کمک می کنند تا تشک بادی با تحمل وزن بالا و مقاوم داشته باشید . همچنین بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است که مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن بالا دارد . 

ابعاد و تحمل وزن

این تشک بادی 5 کاره دارای 193 سانتی متر طول ، 152 سانتی متر عرض و همچنین 64 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه بسیار مناسبی برای یک تشک بادی دو نفره می باشد . ارتفاع زیاد این محصول به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده از این مبل حس استفاده از یک تخت خواب چوبی با تشک را داشته باشید و استراحت لذت بخشی بر روی آن داشته باشید . همچنین این ابعاد در کاربرد های مختلف این محصول نیز متغیر می باشند . تحمل وزن این محصول 250 کیلوگرم می باشد که مناسب برای استفاده دو نفر می باشد . البته در تست های انجام شده توسط همکاران ما این تحمل وزن بالاتر از 250 کیل.گرم بود و تا 4 نفر نیز از آن استفاده کردند و مشکلی برای تشک پیش نیامد . البته باید توجه داشته باشید که وارد کردن فشار زیاد بر روی این محصول ممکن است به دیواره های داخلی این محصول آسیب وارد کند و تشک شکل کلی خود را از دست بدهد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه خود بر روی سطحی صاف و بدون وجود اشیاء اضافی و نوک تیز قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید و تشک را به مقدار دلخواه باد کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن محصول از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار لازم آن را باد کنید . البته شما می توانید برای افزایش تحمل وزن این محصول ، مقداری از باد آن را کم کنید . ممکن است این تشک در دو هفته ی اول استفاده مقدار بسیار کمی از باد خود را از دست بدهد که شما می بایست در این زمان آن را کمی باد کنید تا تشک حالت سفتی به خود بگیر . پس از گذشت دو هفته خواهید دید که مبل دیگر باد خود را از دست نخواهد داد و مدت ها به همان شکل باقی خواهد ماند . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از برخورد اشیاء تیز با این تشک بادی 5 کاره جلوگیری کنید زیرا در اثر برخورد ممکن است تشک دچار مشکل شود و یا حتی سوراخ شود . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن نیز می توانید به کمک برچسب تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

تشک بادی 5 کاره محصولی جدید از شرکت بست وی می باشد که دارای بدنه ای مستحکم و همچنین مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد که می توانید از آن برای استفاده های طولانی مدت و یا تماشای تلویزیون و حتی در محل کار برای استفاده های کوتاه استفاده کنید . کاربرد های مختلف ، بدنه ی ضد تعریق ، رویه مواج ، بدنه ضد آب و همچنین تحمل وزن بالا از ویژگی های این محصول محسوب می شود . در صورت داشتن هرگونه سوال درباره این محصول و یا محصولات دیگر و یا درخواست راهنمایی درباره محصولات می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید وسوالات خود را با ما در میان بگذارید . تهران اینتکس نمایندگس فروش تشک بادی اینتکس در ایران

https://iranintex-4.portal.ir/blog/blog-sample-1

 نوعخانگی، کاری
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ------
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
قابلیت چند کاره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...