تشک بادی یک نفره 2018 بست وی با عرض 76

bestway 67223

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره 2018 بست وی با عرض 76

تشک بادی یک نفره 2018 بست وی با عرض 76 سانتی متر کوچکترین مدل از تشک های بادی کمپینگ جدید شرکت بست وی برای استفاده در مسافرت های مختلف بوده که دارای طراحی و ساختار با کیفیت در کنار قیمت مقرون به صرفه می باشد. این تشک بادی دارای وزن و حجم بسیار مناسبی بوده و امکان حمل آن توسط کوله پشتی ها نیز فراهم خواهد بود. این تشک بادی بست وی ساخته شده از جنس PVC با دو روکش طرح چرم و جیر بوده و به دلیل طراحی مواج و مشبک در سطح رویه موجب پوشش اعضای بدن و عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا خواهد شد. در قسمت فوقانی تشک یک بالش بادی سرخود تعبیه شده که با باد زدن به بدنه اصلی این قسمت نیز به شکل خودکار راه اندازی خواهد شد. همچنین برای راه اندازی آسان و سریع تر یک پمپ باد پدالی در داخل بدنه تعبیه شده و از طریق دریچه باد وصل شده روی بدنه باد آن تخلیه خواهد شد.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره 2018 بست وی با عرض 76

تشک بادی یک نفره 2018 بست وی با عرض 76 از دیگر محصولات شرکت بست وی میباشد که در سال اخیر روانه بازار های جهانی شد که از ابعاو د اندازه ی کوچک تری نسبت به سایر تشک های یک نفره ی بادی برخوردار می باشد که این ویژگی باعث شده تا تشکی قابل حمل باشد و بتوان علاوه بر مصارف خانگی در مسافرت های خود نیز این محصول را استفاده کنیم. در ادامه ی این مطلب با نقد و بررسی بیشتر این محصول قصد داریم تا شما عزیزان را در امر خرید تشک بادی محبوبتان راهنمایی کنیم . پس با ما همراه باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

این تشک ها به نسبت طراحی منحصر به فردی که دارند توانسته اند حتی جای تخت خواب ها و تشک های سنتی را بگیرند چرا که فضای کمتری را اشغال می کنند و میتوان پس از استفاده آنرا در حجم کوچکتری جمع کرد . سطح این تشک به صورت مواج طراحی شده که علت ان علاوه بر زیبایی باعث انعطاف پذیری بیشتر آن می شود  ، در هنگام قرار گیری بدن روی آن ، تشک فرم بدن را به خود میگیرد و فرد احساس راحتی خوشایندی را می کند و در استفاده ی طولانی از آن فرد احساس خستگی نکرده و به اندام ها و کمر هیچگونه فشاری وارد نمی شود. علت دیگر این سطوح مواج این است که جریان هوا در بین بدن فرد و تشک وجود داشته باشد و این امر باعث می شود تا بدن تعرق نکند و سطحی خنک تر را داشته باشد. در طراحی این تشک بالش سرخودی در آن تعبیه شده است که هنگام باد کردن تشک ، بالش نیز راه اندازی می شود که ارتفاعی که این بالش دارد ارتفاعی استاندارد و آرگونومیک می باشد و سر را زیاد در بالا و یا پایین تر از حد معمول قرار نمی دهد. در قسمت پایین تشک پمپ پدالی سرخود قرار گرفته است که از آن قسمت می توان اقدام به راه اندازی تشک نمود.

جنس بدنه

جنس بدنه ی این محصول مانند تشک های مشابه از pvc  فشرده ساخته شده است . لازم به ذکر است که بدانید این ماده یکی از بهترین مواد در تولید محصولات بادی به خصوص در تولید تشک بادی دارد چرا که مقاوم بوده و کیفیت بالایی را داشته و خاصیت ضد آبی دارد . به طوری که حتی می توان آن را بر روی آب نیز راه اندازی کرد. بیشتر تولید کنندگان تشک های بادی نیز از این جنس در تولیدات خود استفاده می کنند تا محصولی با عمر طولانی بالاتری را به مشتری عرضه کنند . قسمت رویه ی این تشک جیر بوده که زیبایی چشم گیری به محصول داده و علاوه بر آن خاصیت ضد تعریقی نیز دارد . وجود رویه ی جیر آن باعث شده است سطحی نرم و لطیف را بر روی تشک داشته باشیم . بخش کناری بدنه ی تشک نیز طرحی چرمی دارد که زیبایی تشک را دو چندان کرده است . کف تشک نیز  از دو لایه مقاوم pvc تشکیل شده است که کیفیت بالایی دارد و مقاومت تشک را در برابر وزن بیشتر می کند.

ابعاد  ، وزن و تحمل وزن 

ابعاد این محصول (طول : 183 سانتی متر ، عرض : 76 سانتی متر و ارتفاع : 28 سانتی متر ) می باشد که از اندازه های استاندارد در ساخت تشک های بادی تبعیت می کند و به راحتی می تواند فرد در آن جای بگیرد . وزن کلی این محصول با بسته بندی های مدرن و شیک خود که در ابعاد کوچک طراحی شده است به 2.4 کیلوگرم می رسد و با توجه به وزن بسیار کم آن ، مناسب برای سفر ها و نیز استفاده در کمپینگ های تفریحی دارد . می توان حتی این محصول را با توجه به ابعاد آن در چادر های مسافرتی نیز راه اندازی کرد. وزنی که این تشک می تواند متحمل شود 136 کیلوگرم است . پس به راحتی می تواند در برابر وزن افراد بالغ نیز به خوبی مقاومت کند . 

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این تشک بسیار ساده است و به راحتی می توان با استفاده از پمپ پدالی سرخودی که بر روی تشک تعبیه شده است اقدام به راه اندازی کنید . بهتر است قبل از باد کردن محل استقرار تشک بادی را تعیین کنید و محل را از هرگونه آلودگی و اجسام برنده و تیز و همچنین وسایل حرارتی و داغ پاک کنید چرا که این محصولا در برابر این اجسام بسیار اسیب پذیر خواهند بود . برای باد شدن سریع تشک بهتر است آنرا به طور کامل پهن کنید . در حفظ و نگهداری محصول کوشا باشید تا عمری طولانی تر داشته باشد . اگرچه محصول شما دچار اسیب دیدگی شد نگران نباشید چرا که با استفاده از برچسب های تعمیراتی که با عنوان بسته ی تعمیرات توسط شرکت اینتکس ارائه شده است به راحتی می توانید قسمت آسیب دیده را تعمیر کنید . برای نحوه ی راه اندازی و مراقبت از محصول می توانید از دفترچه ی راهنمایی که همراه محصول برای شما ارسال می شود استفاده کنید.

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که گفته شد پی میبریم که تشک های بادی امروزه از وسایل پر طرفدار و پر کاربرد از دید افراد به حساب می آیند . از این رو فروشگاه اینترنتی اینتکس ، بزرگ ترین تولید کننده و فروشگاه تشک های بادی انواع متوعی من جمله تشک بادی یک نفره 2018 بست وی با عرض 76 را در اختیار شما عزیزان قرار داده است  تا با خیالی راحت از کیفیت بالا و با قیمتی ارزان تر ، محصول مورد علاقه ی خود را خریداری کنید..\

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 انعطاف بدنه بالا و حجم کم
 مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...