تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی

bestway 67619

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی

تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی رنگ سبز از سری تشک های بادی طبی و بسیار عالی برند bestway می باشد که مخصوص سفر و کمپ های تفریحی طراحی شده است . این تشک بادی برای استفاده یک نفر در نظر گرفته شده و تمامی سنین به خصوص بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند که ابعاد درج شده در جدول زیر بیانگر آن است . حداکثر تحمل وزن این تشک بادی 150 کیلوگرم است که نشان از کیفیت بالای محصول دارد . بست وی برای ساخت این تشک بادی یک نفره کمپینگ از pvc ضخیم با لایه های 0.39 و 0.54 میلی متر استفاده کرده است که کیفیت تشک را به مراتب افزایش داده تا مسافرین بتوانند با خیال راحت از تشک بادی خود در سفر ها و کمپ های تفریحی استفاده کنند . این جنس در برابر رطوبت ، دماهای مختلف جوی و همچنین اشعه های مضر و آسیب رسان خورشیدی چون UV مقاوم است و پوسیده نمی شود . سطح این تشک بادی کامفورت بوده و انعطاف بسیار بالایی دارد . سطح محصول همچنین از یک رویه مخملی برخوردار است که به مراتب سطح تشک را نرم تر کرده است . از ویژگی های خوب این تشک بادی سفری می توان به ساک حمل و البته باد شونده اشاره کرد ، تا در صورت نیاز بتوانید ساک حمل را باد کرده و از آن به عنوان بالش بادی همراه برای استراحت کردن استفاده کنید . 

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی

تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی از نمونه تشک های بادی جدید مناسب برای سفر می باشد که بست وی با بهترین نوع طراحی آن را تولید کرده است . بست وی همواره مدل های بسیار متنوعی از تشک های بادی مخصوص خانه و یا مخصوص کمپینگ طراحی کرده است که این تشک بادی با طراحی بسیار عالی مناسب سفر شده است که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر ، سایر ویژگی ها و مشخصات محصول را به صورت جامع معرفی خواهیم کرد . پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

بست وی با در نظر داشتن اینکه این تشک بادی مخصوص سفر است ، آن را با ویژگی های خوب مناسب سفر طراحی کرده است . به عنوان مثال ابعاد نسبتا جمع و جور و بسته بندی کوچک محصول یکی از ویژگی های بسیار خوب این تشک بادی می باشد که حمل و نقل آن را ساده تر کرده است . این تشک بادی برخلاف تخت خواب های بادی دارای پمپ باد سرخود نمی باشد بنابراین نیاز است تا از پمپ های باد مجزا استفاده کنید . نبود پمپ باد برقی سرخود در این نوع از تشک های بادی که برای سفر مورد استفاده قرار می گیرند از مزیت های محصول هستند ، چرا که در محیط های خارج از شهر که برق وجود ندارد می تواند تشک بادی خود را با دیگر پمپ های باد دستی و غیر برقی راه اندازی کنید . رویه این تشک بادی از ساختار کامفورت و رویه مواج برخوردار است به همین علت انعطاف بسیار خوبی را از خود نشان داده و می تواند بستر نرم و طبی را برای افراد به ارمغان بیاورد . دریچه باد این تشک از نوع  Dual Lock می باشد . این تشک بادی کمپینگ دارای کیسه حمل بادی با قابلیت تبدیل شدن به بالش دارد که می توانید در سفر ها بدون به همراه بردن بالش های مجزا از کیسه حمل به عنوان بالش بادی استفاده کنید . تشک بادی فوق در دو رنگ ساخته شده است که این تخت بادی با رویه خاکستری و بخش های کناری سبز طراحی شده است .

جنس محصول

تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی فوق از جنس بسیار مرغوب و با کیفیت pvc ساخته شده است ، pvc ها به دلیل ویژگی های بسیار خوبی که دارند از مناسب ترین اجناس برای تولید محصولات بادی به ویژه تخت خواب ها و تشک های بادی می باشند . پی وی سی ها از نمونه اجناس مقاوم در برابر رطوبت ، فشار های بالا ، نور خورشید و اشعه های مضر آن مانند UV می باشد که با توجه به شرایط گفته شده مناسب ترین جنس برای تولید تشک بادی کمپینگ می باشد تا بتوانید بدون نگرانی از تشک بادی خود در تمامی شرایط محیطی استفاده کنید . ضد آب بودن تشک بادی فوق موجب شده تا بتوانید از ان بر روی آب نیز استفاده کنید . ضخامت لایه های مختلف بدنه تشک بادی 0.39 و 0.54 میلی متر می باشد که در مقایسه با نمونه های دیگر بسیار ضخیم تر و با دوام تر است . رویه این تشک بادی همچنین دارای یک روکش از جنس پارچه جیر می باشد که موجب شده تا سطح تشک لطیف تر باشد . جنس کیسه حمل تشک بادی نیز از همان pvc با رویه جیر ساخته شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تشک بادی کمپینگ برابر با ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر ، ارتفاع : 22 سانتی متر ) می باشد که بست وی طبق استاندارد های لازم این ابعاد را در نظر گرفته و تشک بادی یک نفره کمپینگ فوق را تولید کرده است . همانطور که از نام محصول مشخص است این تشک بادی برای استفاده یک نفره و برای تمامی سنین مناسب می باشد . وزنی که این تشک بادی می تواند بر روی خود تحمل کند 150 کیلوگرم می باشد که نشان از کیفیت بالای بدنه و جنس استفاده شده در ساخت محصول می باشد . وزن کلی تشک بادی فوق در بسته بندی به 2.47 کیلوگرم می رسد و حجم بسته بندی آن 16*55*16 سانتی متر می رسد که به آسانی می توانید آن را با ساک حمل مخصوص جابجا کنید .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این تشک بادی بسیار ساده است ، همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد ، این تشک بادی دارای پمپ باد برقی یا سرخود نمی باشد و تنها دارای یک دریچه باد از نوع Dual Lock بر روی بدنه است که می توانید با تهیه پمپ های باد از آن طریق تشک بادی خود را راه اندازی کنید . مناسب ترین پمپ باد برای تشک های بادی کمپینگ پمپ های دستی می باشد چرا که نیازی به برق نداشته و در هر محلی می توانید از آن برای راه اندازی تشک بادی خود استفاده کنید . از آن جا که از این تشک بادی بیشتر در محیط های بیرون از خانه و در سفر استفاده می شود استفاده از یک زیرانداز می تواند بسیار مفید باشد و از آسیب دیدن کف تشک جلوگیری شود ، بنابراین بسیار توجه داشته باشید تا تشک بادی خود در برخورد با اجسام تیز و یا ساییدگی بر روی زمین های نامناسب آسیب نبیند . در صورت سوراخ شدن بدنه می توانید تشک بادی خود را تعمیر کنید ، برای این کار برچسب های تعمیراتی در کنار تشک قرار داده شده است که طبق راهنمایی های آورده شده در دفترچه راهنما می توانید تشک بادی خود را تعمیر کنید .

سخن پایانی

با توجه به ابعاد این تشک بادی ، جنس بدنه بسیار مقاوم و با کیفیت ، طراحی رویه مواج و آرگونومی ساخت بی نظیر ، اگر به دنبال تشک بادی کمپینگ برای استفاده یک نفره هستید ، بدون شک تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود ، شما می توانید محصول خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC ضخیم مخملی
 جنس بخش کناری PVC ضخیم چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ -
 نوع پمپ -
ساک حمل دارد ( نوع بادی )
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 مناسب سنین مختلف
 قابل استفاده در سفر های کمپینگ
 دارای دو رنگبندی
 دارای ساک حمل بادی جهت استفاده به عنوان بالش
حجم بسته بندی : 16*55*16 سانتی متر
اقلام همراه برچسب تعمیرات تشک بادی، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...