تشک بادی یک نفره مسافرتی با عرض 56

bestway 67014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره مسافرتی با عرض 56

تشک بادی یک نفره مسافرتی با عرض 56 محصولی جدید از شرکت بست وی برای سفر های مختلف از جمله استفاده در مسافرت های کوهستانی بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه برزنتی می باشد. این محصول دارای بالش بادی متصل به بدنه بوده که توسط دریچه های باد مجزا در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود. این تشک بادی در دو مدل تولید شده که دارای ابعاد متفاوت از هم می باشند. این مدل که نوع کوچک تشک های یک نفره محسوب شده به دلیل داشتن حجم کم در حالت بسته بندی شده به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

تشک بادی یک نفره مسافرتی با عرض 56

یکی از محصولاتی که می توانید برای استفاده در سفرهای خود از ان استفاده کرده و بر روی ان به استراحت بپردازید تشک بادی یک نفره مسافرتی با عرض 56 می باشد. این محصول رنگ فوق العاده زیبا و همین طور کیفیت فوق العاده ای دارد که باعث شده تا بتوانید با خیال راحت به ان اطمینان کنید. ما را دنبال کنید تا خصوصیات کامل این محصول را برای شما در ادامه بازگو کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که این محصول ساختاری دقیقا شبیه به تشک های بادی دیگر دارد. ساختار این محصول به صورت مستطیلی شکل طراحی گردیده است که دقیقا اکثر تشک های موجود در بازار هم از همین ارگونومی ساخت بهره می برند. بخش زیرین این محصول کرم رنگ بوده و رویه اصلی این کالا هم یکدست ابی می باشد که به زیبایی این محصول افزوده است. علاوه بر این ها رویه این محصول دارای شیارهایی است که این تشک را به پنج قسمت مساوی تقسیم کرده است. این شیار ها به دو دلیل بر روی این محصول طراحی شده اند. دلیل اول برای جلوگیری از تعریق بیش از اندازه شخص استفاده کننده از این محصول بوده و دلیل دوم برای ایجاد نرمی و لطافت است که خوشبختانه با این نوع طراحی هر دوی این عوامل براورده شده است. هم چنین قسمت بالایی این تشک هم بالش بادی ان قرار گرفته است که ان هم به چهار بخش تقسیم شده است که شما را از حمل کردن یک بالش جداگاه بی نیاز کرده است.

جنس بدنه

یکی از خصوصیات مهمی که هر شخص در هنگام خرید به ان توجه ویژه ای دارد نوع ساخت و بدنه یک محصول است که باید مقاومت لازم را داشته باشد تا به نسبت هزینه ای که برای یک محصول پرداخت می کندی بتوانید به ان اتکا کنید. در خصوص این کالا هم باید گفت که این تشک بدنه ای از نوع PVC داشته و کف ان هم به صورت دو لایه طراحی شده است که بسیار با کیفیت و مقاوم بوده و از استحکام قابل قبولی برخوردار است.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید عنوان کرد که این تشک تنها 1.2 کیلو گرم وزن دارد که فوق العاده سبک بوده و به سادگی می توانید ان را با خود حمل و نقل کنید. طول این محصول 184 سانتی متر و همین طور عرض این تشک هم 56 سانتی متر است. علاوه بر این ها ارتفاع این کالا نیز 11.5 سانتی متر می باشد. نکته مهم در این بخش تحمل وزن این کالاست که 110 کیلو گرم را می تواند بر روی خود تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک عدد پمپ باد دارید. در ابتدا باید این پمپ باد را تهیه کرده و سپس اقدام به خارج کردن این کالا از داخل بسته بندی کنید. پس از این کار بهتر است تا این محصول را بر روی یک سطح صاف و هموار قرار داده تا اسیب نبیند. پس از ان به دنبال محفظه باد این محصول بگردید که روی این تشک تعبیه شده است. با استفاده از پمپ باد و همین طور این محفظه شما می توانید به سادگی این کالا را باد کرده و استفاده کنید. نکته مهم این است که نباید بیش از اندازه این کالا را باد کنید چون از تحمل وزن ان می کاهد. هم چنین ازپریدن و جامپینگ بر روی این تشک خودداری کنید تا اسیب نبیند. علاوه بر این ها این محصول تا 110 کیلو گرم وزن را می تواند تحمل کند و نباید دو نفر و یا حتی یک نفر سنگین وزن تر از این مقدار بر روی این تشک دراز بکشد چون امکان اسیب های جدی وارد شدن به این محصول وجود دارد.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره مسافرتی با عرض 56 یک محصول فوق العاده زیباست که دارای بالش بادی سرخود بوده و رویه ای مواج و ضد تعریق دارد. علاوه بر این ها این محصول کاملا ضد اب طراحی شده است که می توانید از ان بر روی اب هم استفاده کنید. این محصول با کیفیت را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوع سفری
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 184 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
 ارتفاع 11.5 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی
 نوع بدنه ساده
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
 دارای سطح موازی
 دارای رویه ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
 بدنه کاملا ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...