تشک بادی یک نفره رنگی اینتکس

intex 66803

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره رنگی اینتکس

تشک بادی یک نفره کودک طرح رنگی اینتکس از سری محصولاتی است که در سال 2020 میلادی شرکت اینتکس ان را روانه بازار کرده است. این محصول در سه رنگ گوناگون و شاد سبز ، صورتی و ابی تولید و عرضه شده است که باعث شده تا قدرت انتخاب شما افزایش یابد. ساختار این محصول به صورت شیاردار شکل گرفته است به گونه ای که پس از دراز کشیدن بر روی این تشک می توانید نرمی و راحتی را احساس نموده و در طولانی مدت نیز به هیچ عنوان خسته نشوید. هم چنین این طراحی سبب شده تا شما به هیچ عنوان تعریق نداشته باشید که این عامل یکی از دلایل اصلی خرید و انتخاب این تشک به شمار می رود. هم چنین بدر کنار این محصول یک عدد بالش بادی رنگی به صورت جداگانه نیز قرار داده شده است که سبب شده تا شما از تهیه جداگانه بالش برای فرزند خود بی نیاز باشید. راحتی در راه اندازی و هم چنین سبک وزن بودن این تشک بادی یک نفره هم از دیگر خصوصیات این محصول به شمار می رود که پیشنهاد می کنیم ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نمایید.

تشک بادی یک نفره کودک اینتکس

تشک های بادی این روز ها فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند و استفاده از ان ها نیز بسیار رایج گردیده است. این محصولات ویژگی های خوبی را دارا می باشند که خانواده ها خصوصا از این محصولات برای فرزندان خود نیز استقبال فوق العاده ای کرده اند. یکی از این محصولات که شرکت اینتکس ان را در سال 2020 میلادی روانه بازار کرده است ، تشک بادی یک نفره رنگی اینتکس می باشد که یک محصول زیبا با طراحی جدید و جذاب به شمار رفته و چشم هارا به خود خیره کرده است که در ادامه به بررسی ان خواهیم پرداخت.....

نوع طراحی و ساختار محصول

بحث طراحی این تشک یکی از مواردی است که باعث خاص بودن و چشم نواز تر شدن این محصول شده است و قطعا خیلی از افراد به همین دلیل اقدام به ثبت سفارش این تشک می کنند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصولات ظاهری مستطیلی شکل دارند و از این نظر همانند اکثر تشک های تک نفره می باشند. دیگر ویژگی این محصولات بحث رویه ان هاست که باید به این نکته اشاره کنیم که به صورت شیاردار و در اندازه های یکسان و موازی با هم این تشک ها شکل گرفته اند. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که شرکت اینتکس سعی کرده تا این محصول را در سه رنگ سبز ، صورتی و ابی روانه بازار کند که قطعا رنگ های شاد و زیبایی به شمار رفته و خصوصا در بین نوجوانان و جوانان استقبال خوبی از این محصول شده است. هم چنین در کنار این تشک یک عدد بالش بادی مجزا هم قرار گرفته است که با استفاده از ان شما می توانید از هر گونه بالش دیگر بی نیاز بوده و در بهترین شرایط ممکن از ان استفاده نمایید. طراحی این محصول هم کاملا ساده و شکیل است به گونه ای که هیچ گونه علائم خاص و یا طرحی بر روی ان به چشم نمی خورد و تنها نام تجاری شرکت اینتکس در بخش کناری این محصول نمایان می باشد.

کیفیت و جنس محصول

بحث کیفیت این کالا یکی از موارد مهمی است که باید به ان اشاره کنیم و در کنار زیبایی های این محصول مکمل فوق العاده ای برای خرید این تشک به شمار می رود. در همین راستا باید عنوان کرد که این تشک با بهره مندی از رویه ای با جنس PVC و هم چنین بهره مندی از نوع مخملی خود باعث شده تا یک طراحی و کیفیت فوق العاده را شاهد باشیم. هم چنین کف این محصول که تحمل وزن این تشک را هم بر عهده دارد از نوع دو لایه و از همان جنس PVC طراحی و تولید شده است.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که این تشک بادی در بسته بندی بسیار کوچکی روانه بازار شده است که این بسته بندی تنها 28 در 21 در 9 سانتی متر بوده و به راحتی می توانید ان را حمل و نقل کنید. هم چنین پس از راه اندازی کامل این تشک شما با طول 157 سانتی متر ، عرض 88 سانتی متر و همین طور ارتفاع 18 سانتی متر مواجه خواهید شد که یک ابعاد ایده ال به شمار می رود. این محصول تنها 2 کیلو گرم وزن دارد که فوق العاده پرتابل و سبک وزن بوده و بیشتر استفاده از این تشک هم در بین سنین 3 تا 10 سال رایج می باشد که فروش بالایی را طبق اطلاعات شرکت اینتکس این سنین به خود اختصاص داده اند.

نحوه راه اندازی

شما برای راه اندازی این محصول نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت که تهیه ان نیز کاری ساده و اسان بوده و در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید این کار را انجام دهید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که پس از تهیه پمپ باد با استفاده از دریچه باد این محصول به سادگی این کالا را در مدت زمان بسیار کوتاه باد نموده و از ان استفاده کنید. هم چنین خارج کردن باد و جمع کردن این محصول هم کاری ساده و اسان می باشد.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره رنگی اینتکس یک محصول با سه رنگ گوناگون و شاد و جذاب است که تولید جدید شرکت اینتکس بوده و با بهره مندی از طراحی جذاب و همین طور کیفیت فوق العاده در کنار قیمت مناسبی که دارد یک پیشنهاد عالی به شمار می رود که می توانید ان را از نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری کنید.

نوعخانگی، سفری
 سنین 3 تا 10 سال
 طول 157 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ------
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
ابعاد بسته بندی: 28×21×9 سانتی متر
 دارای یک عدد بالش
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...