تشک بادی یک نفره الیاف دار اینتکس

intex 64701

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره الیاف دار اینتکس

تشک بادی یک نفره الیاف دار 2018 محصولی جدید و با کیفیت ساخت بالا از شرکت اینتکس که مدلی بروز شده از تشک های بادی الیاف دار یا همان فایبرتک می باشد. این تشک بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که از ضخامت و انعطاف بالایی برخوردار می باشد. محصولی با وزن و حجم کم که علاوه بر استفاده در منزل قابل استفاده در مسافرت ها و چادر های سفری نیز خواهد بود.

همچنین به دلیل به کار بردن از روکش طرح چرم در قسمت های کف و دیواره ها می توان از آن روی آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها نیز استفاده نمود. از ویژگی های بسیار خوب این تشک بادی اینتکس می توان به داشتن رویه مواج و ضد تعریق اشاره نمود. ضد تعریق بودن این تشک به دلیل عبور جریان هوا در زمان استفاده و همچنین داشتن رویه جیر خواهد بود. تشکی که برای باد زدن از یک دریچه باد Dual Lock بهره می برد تا هنگام باز بودن دریچه از خروج هوا جلوگیری کند. این محصول توسط فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

این تشک بادی مدل الیاف دار نام دارد که در سال های اخیر جزو پر فروشترین و بهترین تشک بادی شناخته شده و بهتر از این مدل تا به امروز مدل مشابهی تولید و ساخته نشده است و عزیزانی که به دنبال یک تشک بادی عالی و مرغوب هستند این محصول بهترین گزینه و انتخاب است با اطمینان خاطر میتوانید آنرا خرید و استفاده نمایید.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره الیاف دار اینتکس

تشک بادی یک نفره الیاف دار اینتکس یکی از بهترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردادر است. این تشک بادی می تواند یک جایگزین خوب به جای تشک ها ثابت باشد که شما دیگر نیاز به پهن کردن و جمع کردن آن ندارید. پس در نتیجه بدنتان دچار فرسودگی کمتری شده و از درد کمر و زانو در امان می مانید. در ادامه به بررسی این تشک بادی خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت :

اینتکس یکی از بهترین کمپانی های تولید لوازم بادی در دنیا به شمار میرود که محصولات آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند. حال این کمپانی قدرتمند تشک بادی طراحی کرده که بسیار کاربردی در هر مکانی می باشد. طراحی این محصول به گونه این صورت بئده که دارای فرم مستطیلی است و سطح آن نیز به صورت مواج طراحی شده.

این سطح مواج سبب می شود که هنگامی که شما روی آن قرار می گیرید فضای کمی بین بدن شما و تشک ایجاد می شود که این فضا موجب جریات یافتن هوا شده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری میکند. همینطور ساختار این تشک به گونه ای ست که بسیار نرم تر از تشک های ثابت می باشد و تمامی استاندارد های جهانی را برای یک تشک خواب دارا می باشد. به این طریق شما با استراحت کردن بر روی این تشک به هیچ وجه دچار درد گردن، کمر و پا نمی شوید.

ابعاد و وزن :

یکی از مسائل مهم در طراحی تشک ابعاد و وزن آن می باشد. یعنی ابعاد آن باید به گونه ای باشد که فضای کمی را اشغال کند و همینطور وزن آن نیز باید طوری باشد که بتوان تشک را به راحتی جا به جا کرد. اینتکس در ابعاد و وزن این محصول هم مطابق با استاندارد های جهانی عمل کرده که آنها را با هم مرور می کنیم.

طول این تشک بادی 191 سانتی متر، عرض 99 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 25 سانتی متر می باشد. پس به راحتی و بدون هیچ گونه اشغال زیاد فضا می تواان از این تشک در منزل استفاده کرد. وزن این محصول نیز 2.7 کیلو گرم بوده که بسیار سبک تر از تشک های ثابت می باشد و شما می توانید به آسانی آن را حمل و جا به جا کنید. و اما مهم ترین نکته در ساخت تشک های بادی، تحمل وزن آنها می باشد. یعنی باید به قدری مقاوم باشند که بتوان با خیال راحت روی آن قرار گرفت و استراحت کرد. این تشک بادی قابلیت تحمل وزن تا 140 کیلو گرم را داراست.

جنس و کیفیت بدنه :

رویه این محصول همانند سایر تشک های بادی از PVC بوده که دارای روکش مخمل می باشد. این روکش مخمل باعث شده تا این تشک دارای سطح نرم تری باشد و شما بتوانید هنگام استراحت بر روی آن آرامش داشته باشید. قسمت های کناری آن از جنس PVC طرح چرم و کف آن نیز از PVC دو لایه می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. PVC به راحتی دچار پوسیدگی نمی شود. یعنی شما می توانید در مدت زمان بیشتری و در هر نوع دمایی از آن استفاده کنید و به هیچ وجه نگران تغییر حالت دادن تشک نباشید.

مراقبت و نگهداری:

با هم بررسی کردیم و دیدیم که در بسیاری از موارد تشک بادی، دارای مزیت های بیشتری نسبت به تشک های ثابت می باشد. اما تنها نکته ای که باقی می ماند این است که این تشک ها نیاز به مراقبت دارند چرا که تمامی وسایل بادی حساس هستند. منظور از مراقبت این است که باید از برخورد اشیاء نوک تیز با آن جلو گیری کنید و اجازه ندهید کودکان روی آن پرش داشته باشند. هر گونه فشار بیش از حدی موجب می شود تا تشک دچار پارگی شود.

روش نصب :

برای راه اندازی این تشک شما فقط به یک سطح صاف و یک عدد پمپ احتیاج دارید. به این گونه که تشک را از ساک در آورده و روی سطح صافی آن را پهن می کنید. دریچه ورودی هوا را باز کرده و پمپ را درون ورودی هوا قرار می دهید. حال تنها کاری که باید انجام بدهید انتظار است. صبر می کنید تا تشک باد شود. سپس پمپ را جدا کرده و رب ورودی هوای تشک را می بندید. حالا با خیال راحت می توانید از آن برای استراحت استفاده کنید.

جمع بندی :

تشک های بادی یک وسیله پر کاربرد در منازل محسوب می شود. با توجه به مزیت های بسیاری که نسبت به تشک های ثابت دارند، می توانند یک جایگزین خوب برای آنها باشند. با استفاده از این تشک بادی دیگر نیاز نیست همانند تشک های ثابت آن را پهن کنید و دو باره بعد از خواب آن را جمع کنید. در نتیجه بدن سالم تری دارید و از درد های کمر و زانو در امان می مانید.

از این محصول می توان در اتاق نشیمن یا اتاق خواب استفاده کرد. همچنین این تشک قابل استفاده در محیط کار ، خانه های دانشجویی و مخصوصا مسافرت های می باشد. برای این که بتوانید آن را با خود به مسافرت ببرید، باد تشک را خالی کرده و آن را درون ساک قرار می دهید و بدون هیچ گونه اشغال فضایی آن را با خود به سفر می برید. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...