تشک بادی منزل برای داخل قاب و فریم تخت

Wenzel 822526

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی منزل برای داخل قاب و فریم تخت

تشک بادی منزل چند کاره آبی رنگ محصولی جدید از شرکت ونزل می باشد که می توان آن را به شیوه های متنوعی باد کرده و استفاده کرد. این کالا که تنها در رنگ آبی تولید شده است. این محصول دارای پمپ باد برقی سرخود می باشد که تشک را به صورت خودکار در مدت زمان کمتر از 3 دقیقه باد می کند . این رویه به صورت خودکار و بدون دخالت شما انجام می شود. به علاوه با استفاده از دریچه تخلیه جداگانه آن می توانید این تشک را با استفاده از پمپ باد برقی خارجی و یا توسط پمپ دستی باد کرده و استفاده کنید علاوه بر این دو روش می توان آن را توسط پمپ پدالی قرار گرفته در قسمت کناری آن باد کنید، این پمپ به برق جداگانه نیاز نداشته و به سادگی در هر محلی قابل استفاده می باشد. این تشک بادی اولین محصول با قابلیت باد شدن از سه روش مختلف است که توسط کمپانی ونزل تولید و به بازار عرضه شده است. 

تشک های بادی یکی از پر فروش ترین و پرکاربرد ترین محصولات بادی فروشگاه تهران اینتکس می باشد که می توانید آن ها را با قیمت بسیار ارزان و با ضمانت اصالت و سلامت از فروشگاه خریداری کنید . توصیه مهم فروشگاه اینتکس این است که محصولات بادی خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به ویژگی های ساختاری و .... تشک بادی منزل برای داخل قاب و فریم تخت را به شما عزیزان معرفی کنیم . این تشک بادی دارای رنگ آبی یا کاربنی می باشد ، اما رنگبندی های دیگری نیز از این محصول وجود دارد که می توان به رنگ های سبز و کرمی اشاره کرد ، شما می توانید به دلخواه این تشک بادی را در رنگ های مختلف خریداری کنید . البته قبل از سفارش می توانید از موجود بودن محصول مطلع شوید ، برای اینکار با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید .

ویژگی های رویه کامفورت در تشک بادی

از سری طراحی های بسیار کاربردی در ساخت تشک های بادی و دیگر محصولات مانند تخت بادی و کاناپه بادی استفاده از طراحی کامفورت می باشد ، این طراحی که با نام دیگر طراحی رویه مواج شناخته می شود در واقع سطوح برجسته ای هستند که موجب انعطاف بسیار بالای تشک بادی می شوند ، با توجه به اینکه سطوح صاف می تواند خشک و ثابت باشد موجب اذیت اندام ها خواهد شد ، از این رو شرکت های تولید کننده تشک های بادی مانند ونزل با این نوع طراحی موجب افزایش انعطاف و فرم پذیری تشک های بادی خود شده است ، از این رو فشار بر روی اندام های بدن کاهش یافته و در نهایت فرد حس راحتی بیشتری را خواهد داشت . هر چه فشار بر روی اندام ها کاهش داشته باشد گردش خون بهتری جریان خواهد داشت بنابراین گرفتگی در رگ ها و عضلات که بار ها ممکن است با آن مواجه شده باشید را نخواهید داشت . طرح های پیاده شده مواج در تشک های بادی بسته به خلاقیت طراحان می تواند متفاوت باشد ، به طور مثال تشک های مواج می توانند به صورت مشبک و یا مواج طراحی شوند ، این محصول یعنی تشک بادی منزل برای داخل قاب یا فریم تخت به صورت مشبک طراحی شده است .

در واقع محصولاتی که به صورت مواج طراحی می شوند را طبی می گویند ، دلایل طبی بودن تشک های بادی نیز در پاراگراف قبل گفته شد . انتخاب یک بستر مناسب جهت خوابیدن بسیار مهم و حائز اهمیت است اما برخی از مردم به آن توجهی ندارند ، اما با یک حساب سر انگشتی می بینیم که یک فرد در طول شبانه روز 6 الی 8 ساعت را در خواب می گذراند که با احتساب طول عمر می بینیم این میزان یک سوم عمر ما خواهد بود ، بنابراین مهم است که به انتخاب تشک یا تخت خود اهمیت دهید . تحقیقات نشان داده است که هر چه بستر خواب استاندارد باشد موجب رشد بهتر کودکان و همچنین افزایش هوشیاری و یادگیری در روز بعد خواهد شد . این در حالی است که برخی از افراد ندانسته بستر های خشک و سفت را برای خود در نظر می گیرند .

پمپ تشک بادی

برای تشک های بادی انواع پمپ باد باد در نظر گرفته شده است که می توان در این میان به انواع پمپ های باد دستی ، برقی ، شارژی ، پدالی و فندکی اشاره کرد ، اما در کمتر تشک بادی وجود دارد که این پمپ ها به صورت سرخود بر روی محصول متصل باشند . معمولا از پمپ های باد برقی یا پدالی سرخود در تشک های بادی استفاده می شود که این محصول دارای پمپ باد پدالی سرخود بر روی خود است . این پمپ همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، در گوشه تشک بادی قرار گرفته است که می توانید با فشردن و برداشتن تلمبه آن با پا موجب پمپاژ باد به داخل تشک بادی شود ، از این با وجود چنین پمپ بادی دیگر از داشتن پمپ های باد مجزا بی نیاز خواهید شد . لازم به ذکر است که این پمپ های باد نیازی به برق نداشته و این موضوع به شما اجازه خواهد داد تا از محصول در مسافرت نیز استفاده کنید . این در حالی است که در لبه کناری تشک بادی دریچه بادی وجود دارد که به هر دلیلی می توانید از پمپ های باد دیگر از آن دریچه محصول را باد کنید و حتی باد تشک را خالی کنید . کمتر تشک بادی دارای پمپ باد پدالی می باشد ، بنابراین اگر به دنبال تشک بادی با راه اندازی آسان هستید ، تشک بادی منزل گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود .

مقایسه تشک بادی با تخت بادی

تشک های بادی نزدیک ترین محصولات به تخت های بادی می باشند که شاید تفاوت کمی را میان آن دو مشاهده کنید ، اما هر یک از این محصولات دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود هستند که قصد داریم با یک مقایسه بین این دو محصول بادی شما را در خرید تشک بادی و تخت بادی یاری کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید . عمده تفاوت در میان این دو محصول ارتفاع آن ها می باشد ، به طور معمول تخت های بادی ارتفاعی دو برابر تشک ها دارند ، از این رو شما می توانید بسته به سلیقه خود محصول را انتخاب کنید ، از نظر نرمی و انعطاف پذیری تفاوت چندانی میان این دو محصول وجود ندارد و هر دو آن ها کاملا طبی هستند ، اما به دلیل ارتفاع بالایی که تخت خواب های بادی دارند شاید انعطاف و خاصیت فنری آن ها بیشتر از تشک های بادی باشد . البته برای لرزش کمتر تخت های بادی نیز از طراحی فایبرتک و ساختار لایه لایه در قسمت میانی استفاده شده است به طوری که می توان گفت تخت بادی از روی هم قرار گرفتن دو تشک بادی تشکیل شده است و قسمت داخلی آن ها توخالی نیست .

در تشک های بادی عمدتا از پمپ باد سرخود استفاده نمی شود بلکه برخی مدل های خاص مانند تشک بادی منزل برند ونزل دارای پمپ هستند ، این در حالی است که 95 درصد تخت های بادی دارای پمپ باد برقی سرخود هستند ، اما نبود پمپ در تشک های بادی و یا استفاده از پمپ های مجزا به شما اجازه می دهد تا بتوانید از تشک ها بهتر در مسافرت ها استفاده کنید ، این محصولات به دلیل ابعاد و حجم بسته بندی کوچک و وزن سبکی که دارند برای مسافرت بسیار مناسب تر هستند ، شما می توانید حتی این محصولات را در مکان های خارج از شهر و در جاهایی که برق وجود ندارد نیز استفاده کنید و محصول را راه اندازی کنید . با توجه به ارتفاع کمتر تشک بادی شما می توانید از آن در داخل چادر مسافرتی نیز استفاده نمایید . این در حاللی است که ارتفاع بالای تخت ها ممکن است قابل راه اندازی در چادر مسافرتی نباشد .

آیا تشک بادی ضد آب است و می توان بر روی آب استفاده کرد ؟

با توجه به شباهت بسیار بالایی که تشک های بادی منزل و خانگی  با تشک های بادی روی آب در طراحی دارند و همچنین جنس بدنه مشابه آن ها ، این سوال در ذهن مشتریان ایجاد می شود که آیا تشک بادی ضد آب است و می توان بر روی آب استفاده کرد ؟ لازم به ذکر است که هر دو تشک بادی با استفاده از پی وی سی ساخته می شوند و می توان گفت هر دو محصول کاملا ضد آب هستند ، اما عمده تفاوتی که میان آن تشک بادی خانگی و تشک بادی روی آب وجود دارد استفاده از یک لایه جیر برای تشک های خانگی می باشد تا افراد عرق نکنند و لطافت خاصی را بر روی تشک احساس کنند ، همچنین موجب زیبا تر شدن این محصولات می گردد ، این رویه ممکن است بر اثر خیس شدن ایجاد لکه کند ، با این حال استفاده از آن بر روی آب بلامانع است چرا که طراحی آن به مانند تشک های بادی روی آب بوده و می تواند به خوبی حفظ تعادل کند . این در حالی است که استفاده از تشک بادی روی آب در استخر ها که آب تمیز تری دارند ممکن است ایجاد لکه نکند . در بخش نگهداری از تشک بادی با نحوه صحیح خشک کردن و یا پاک کردن لکه ها آشنا خواهید شد .

نکات مهم در نگهداری تشک بادی

تشک های بادی محصولاتی هستند که ساختار بادی دارند و بدنه آن ها به صورت لایه لایه بوده و از این نظر بیش از هر محصول دیگری آسیب پذیر می باشند ، لذا توصیه مهم این است که در نگهداری تشک بادی خود کوشا باشید و به درستی از این محصولات استفاده کنید تا موجب آسیب دیدن آن ها نشوید . طول عمر این محصولات بسیار بالا بوده و سال های سال می توانید از آن ها استفاده کنید به طوریکه رطوبت ، فشار ، دماهای مختلف آب و هوا ، نور آفتاب و ... آسیبی به محصول وارد نمی کنند بلکه اجسام تیز و برنده هستند که می تواند باعث سوراخ شدن و آسیب دیدن تشک بادی شوند . از این رو توصیه این است که تشک های بادی خود را در زمین های زبر مانند آسفالت و زمین های سنگی ، خاکی که سنگ ریزه و شاخ و برگ درخت در آن وجود دارد استفاده نکنید و یا حدالامکان از زیرانداز استفاده کنید . بهتر است این محصولات را در کنار بخاری و یا شومینه راه اندازی نکنید و وسایل داغ فلزی را بر روی آن قرار ندهید . 

هیچگاه برای پاک کردن و شستن ، تشک بادی را داخل ماشین لباسشویی نیاندازید ، برای پاک کردن لکه ها بهترین راه استفاده از دستمال نمناک و برای پاک کردن لکه از قسمت های جیر تشک بادی از شامپو فرش استفاده کنید . برای اینکار مقداری شامپو فرش را داخل آب ریخته و محلولی رقیق را ایجاد کنید ، سپس پارچه تمیزی را به آن آغشته کرده و بر روی تشک بکشید تا زمانی که لکه پاک شود ، بهتر است تمامی تشک را به صورت یکنواخت و کلی پاک کنید تا هیچ لکه ای باقی نماند . برای خشک کردن تشک نیز تنها کافی است تا آن را روی طناب آویزان کنید و در معرض نور خورشید و باد قرار دهید تا خشک شود . 

تعمیرات تشک بادی

تشک های بادی را می توانید پس از تعمیر پاک کنید و چه بسا که این محصولات یک بار مصرف نیستند و با پنچرگیری مجددا می توانید از آن ها به مانند روز اول استفاده کنید . برای تعمیر نیاز است تا بسته تعمیراتی تشک بادی را تهیه کنید . در بیشتر محصولات بادی تعدادی برچسب تعمیرات وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید ، اما در صورت ناموجود بودن این برچسب ها می توانید بسته ها را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . این بسته ها شامل برچسب و چسب مایع مخصوص هستند که عمدتا جنس لیبل یا برچسب ها از پی وی سی است ، برای پنچرگیری نیاز است تا تکه ای از آن را برش داده و سپس آغشته به چسب مخصوص کنید ، میزان چسب نباید بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد ، پس از چسباندن برچسب به بدنه تشک بادی بایستی آن را به مدت 24 ساعت به طریقی تحت فشار قرار دهید تا به خوبی بچسبد ، برای اینکار می توانید از وزنه یا سنگ و هر چیز دیگری استفاده کنید . همچنین شما می توانید جهت تعمیرات تشک بادی ، محصول خود را برای فروشگاه ارسال کنید تا فروشگاه تهران اینتکس روند تعمیر را انجام دهد .

نقد و بررسی تشک بادی منزل برای داخل قاب و فریم تخت

تشک بادی منزل دو نفره آبی رنگ محصولی از شرکت ونزل یکی از بهترین و کامل ترین تشک های بادی تولید شده برای استفاده در منزل ، محل کار و حتی مسافرت ها بوده که از ساختار بدنه و کیفیت بالایی برخوردار می باشد. یکی از ویژگی های اصلی این محصول داشتن دو پمپ باد سرخود بوده که باعث متمایز کردن این تشک با دیگر تشک های بادی می شود. محصولی با ساختار بدنه کم حجم که به راحتی امکان جا به جایی را فراهم ساخته به نوعی بزرگترین مزیت آن محسوب می شود. اما در ادامه مطلب به بررسی بیشتر جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت بدنه این تشک بادی همانند دیگر تشک های بادی دو نفره به شکل مستطیلی بوده که از رویه ای مواج و مشبک بهره مند می باشد. طراحی رویه ای که برای در بر گرفتن کامل اعضای بدن بوده و باعث عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق مصرف کننده خواهد شد. طراحی لایه های درونی که وظیفه تحمل فشار ناشی از وزن و باد زیاد را داشته به شکل گرد و منظم بوده تا موجب افزایش استحکام بدنه و جلوگیری از فرو رفتن آن در زمان استفاده شود. همچنین یک پمپ باد پدالی در داخل بدنه تشک به کار رفته که همانند پمپ باد برقی روی دیواره افقی بدنه قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی را نخواهند داشت.این تشک تنها در یک رنگ تولید شده و رنگ های دیگری از آن موجود نخواهد بود.

جنس بدنه تشک

جنس بدنه ای برای این تشک بادی وزن ل در نظر گرفته شده از نوع پلاستیک PVC بوده که دارای دو نوع روکش جیر و طرح چرم می باشد. بدنه ای با ضخامت بالا که در برابر برخورد آب و همچنین نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را به همراه خواهد داشت. استفاده از روکش جیر در این تشک موجب ایجاد محلی راحت و نرم برای خواب شده و روکش طرح چرمی که در قسمت های کف و دیواره ها به کار رفته امکان مقاومت در برابر مواردی مانند برخورد آب را فراهم خواهد ساخت. در صورتی پمپ باد برقی روی بدنه به خوبی پوشش داده شود می توان از این تشک بر روی آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها استفاده کرد. از دیگر ویژگی های این جنس بدنه می توان به انعطاف بالا رای جمع شدن در حجم کوچکتر اشاره کرد. قابلیتی که برای حمل و جا به جایی آسوده تر این کالا بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

تشک بادی ونزل ابعادی معادل (طول: 203 سانتی متر ف عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 23 سانتی متر) داشته که در اکثر تشک های بادی نیز به کار رفته است. این ابعاد در واقع ابعاد راه اندازی شده این تشک بوده که در صورت جمع کردن تشک این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا امکان جای دادن در کوچکترین محل ها نیز فراهم باشد. این تشک همانند بسیاری از تشک های بادی دو نفره تحمل وزنی برابر 273 کیلوگرم بوده که برای هر تشک دو نفره مقداری بسیار مناسب محسوب می شود. البته در صورتی که باد بدنه بیش از حد افزایش داشته باشد به دلیل فشار روی بدنه از مقدار تحمل وزن نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی این تشک حدود 3 کیلوگرم بوده که وزنی سبک برای این محصول محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک در داخل منزل به دلیل داشتن دو پمپ باد کار آسوده ای در پیش خواهد بودف زیرا که پمپ های باد برقی تا حدی استاندارد این نوع محصولات را باد کرده اما پمپ های غیر برقی می توانند تا هر اندازه دلخواهی این تشک بادی را باد کنند. البته استفاده پمپ پدالی برای مسافرت ها بیشتر مرسوم بوده به دلیل اینکه دسترسی به برق وجود نخواهد داشت. هنگام باد زدن نیز دقت داشته باشید کهع بدنه بیش از حد سفت نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهند دید. بنابراین استاندارد باد زدن به هر نوع محصول بادی می تواند در سلامتی آنها تاثیر گذار باشد. از دیگر روش های مهم برای جلوگیری از آسیب رسیدن به این تشک می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی روی تشک اشاره نمود.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره منزل با دو پمپ باد برقی و پدالی سرخود یکی از معدود تشک های بادی با کیفیت و پر کاربرد برای استفاده در مکان دلخواه بخصوص در مسافرت های کمپینگ بوده که دارای رویه ای ضد تعریق می باشد. این محصول حجم و وزن بسیار خوبی داشته که امکان حمل به صورت دستی را نیز فراهم کرده است. همچنین از این محصول می توان بر روی آب های استخر نیز استفاده کرد. تشکی که دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپبرقی و پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 با پمپ برقی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...