تشک بادی مسافرتی کمپ اینتکس

intex 68708

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مسافرتی کمپ اینتکس

تشک بادی یک نفره مسافرتی کمپ یکی از جدید ترین تشک های بادی حرفه ای برای استفاده در انواع سفر های مختلف بوده که ساخته شده از جنس وینل با رویه طرح چرم می باشد. این محصول دارای رویه مواج با روکش برزنتی بوده که هنگام استفاده به خوبی اعضای بدن را فرا گرفته و به دلیل رد و بدل شدن هوا از تعریق زیاد جلوگیری می کند.

یکی از کاربرد های خوب این کالا قابلیت استفاده در انواع چادر های مسافرتی بزرگ بوده که این محصول را به یک وسیله مهم در مسافرت ها تبدیل نموده است. کالایی که در مدت زمان کمی توسط هر گونه پمپ باد محصولات بادی راه اندازی شده و جمع می شود. این تشک بادی به دلیل داشتن انعطاف بالا به راحتی جمع شده و حجم بسیار کمی را به خود می گیرد تا حمل و جا به جایی آن بسیار آسوده شود.

تشک بادی برزنتی مسافرتی یکی از بهترین انتخاب ها برای یک مسافرت لذت بخش و به یاد ماندنی است که میتواند در حین سفر یه خاطره خوب و خوابی آرامش بخش را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد یکی از دلایل این انتخاب برزنتی بودن آن است که میتوانید آنرا داخل چادر مسافرتی پهن کرده و استفاده نمایید

تشک بادی مسافرتی کمپ اینتکس

تشک بادی مسافرتی کمپ محصولی سبک و کاربردی از شرکت اینتکس برای سنین مختلف بوده که در میان جدید ترین تشک های بادی مسافرتی قرار می گیرد. این تشک کیفیت بسیار خوبی داشته و به دلیل داشتن حجم و وزن کم به راحتی در هر مکانی و توسط هر نوع وسیله نقلیه ای قابل حمل خواهد بود. محصولی که به دلیل استفاده از روکش های برزنتی در این تشک ها باعث افزایش کیفیت و مقاومت آنها شده است. این محصول یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در داخل چادر های مسافرتی نیز خواهد بود که در ادامه به بررسی و توضیحات بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت این تشک بادی به صورت مستطیلی به صورت گرد بوده که از طراحی رویه مواج و افقی شکل برخوردار می باشد. این نوع طراحی موجب می شود تا هنگام استفاده ای این تشک اعضای بدن را به خوبی در بر گیرد تا در نتیجه احساس راحتی به مصرف کننده خود بدهد. همچنین این نوع طراحی موجب عبور بهتر جریان هوا نیز خواهد شد. این ویژگی در جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان تا حدودی موثر خواهد بود. طراحی بدنه و ساختار درونی این تشک بادی به گونه ای بوده که در حالت راه اندازی شده نیز قابلیت تا شدن را خواهد داشت. تشکی که تنها از طریق یک دریچه مخصوص باد تعبیه شده روی بدنه قابل راه اندازی در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

جنس بدنه تشک : جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این تشک بادی کمپینگ مواج از نوع پلاستیک وینیل با رویه طرح چرم بوده که از روکش برزنتی برای مقاوم تر شدن بدنه برای قسمت رویه آن به کار برده شده است تا در برابر عواملی مانند ساییدگی های سطحی و همچنین در معرض تماس با خاک و یا سنگ ریزه مقاومت لازم را از خود نشان دهد. بدنه ای با کیفیت بسیار مناسب که از انعطاف بالایی برخوردار بوده تا امکان جمع شدن در حالت باد شده و حالت عادی را در حجم و اندازه های کوچکتر فراهم سازد. این قابلیت موجب می شود تا به راحتی این محصول را در هر مکان مورد نظری حتی به وسیله کوله پشتی حمل و جا به جا کرد. علاوه بر این قابلیت تعمیر بدنه در صورت آسیب دیدن نیز از دیگر مزیت های خوب جنس بدنه این محصول به شمار می رود. 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن : ابعاد تشک بادی کمپینگ یک نفره معادل (طول: 183 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 10 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین مختلف خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد راه اندازی شده این محصول بوده و تمام قسمت های بدنه را شامل می شود. البته در صورتی که این تشک را جمع کنید ابعاد ذکر شده این محصول بسیار کمتر خواهد شد تا امکان جای دادن در هر محل مورد نظری فراهم باشد.

این تشک بادی مسافرتی دارای تحمل وزن 136 کیلوگرمی بوده که مقداری بسیار مناسب برای این تشک به حساب می آید. این مقدار تحمل وزن با مقدار باد بدنه رابطه مستقیم دارد بنابراین هر چقدر باد آن را افزایش دهید به دلیل فشار روی بدنه تحمل ونز این تشک نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 1.2 کیلوگرم بوده که وزنی سبک برای این کالا محسوب می شود. ابعاد بسته بندی تشک کمپینگ اینتکس برابر 31 در 25 در 10 سانتی متر بوده که نشان دهنده حجم کم بسته بندی آن می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت : راه اندازی این کالا به وسیله پمپ های باد مخصوص محصولات بادی انجام شده و به دلیل اینکه این محصول پمپ بادی همراه خود نداشته بایستی از فروشگاه اینتکس اقدام به تهیه یک پمپ باد مناسب برای راه اندازی این کالا کرد. برای باد زدن کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. تا زمانی باید این تشک را باد زد که شکل و استحکام کامل را به خود بگیرد. البته دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. یکی از مهمترین روش هایی که در مراقبت و نگهداری این محصول باید در نظر داشت استاندارد باد کردن این تشک می باشد. همچنین می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و به هیچ عنوان روی بدنه پرش نداشته باشید.

جمع بندی

تشک بادی کمپینگ یک نفره اینتکس از جدید ترین و سبک ترین تشک های بادی مسافرتی با ساختار بدنه با کیفیت بوده که برای استفاده در فضای باز و چادر های مسافرتی به کار می رود. این کالا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن بوده و به راحتی توسط دست نیز قابل حمل خواهد بود. همچنین ضد آب بودن آن از دیگر ویژگی های بسیار خوب این تشک خواهد بود. تشک کمپینگ اینتکس توسط شرکت اینتکس از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر برخوردار بوده و قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

 نوعخانگی، سفری
تحمل وزن136 کیلو گرم
 طول183 سانتی متر
عرض76 سانتی متر
 ارتفاع10 سانتی متر
 جنس رویهوینیل
 جنس بخش کناریوینیل
 جنس کفوینیل دولایه
 پمپ
نوع پمپ-
ساک حمل
سایر ویژگی هادارای وزن بسیار مناسب
دارای سطح موج دار موازی
ضد تعریق
مناسب استفاده در تمام سفرها
ابعاد بسته بندی: 31 در 25 در 10 سانتی متر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...