تشک بادی جامپینگ با طرح فضا بست وی

bestway 14253

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی جامپینگ با طرح فضا بست وی محصولی استثنایی با ساختاری جذاب بوده که به تازگی توسط این کمپانی بزرگ طراحی و به بازار های جهانی عرضه شده است. محیط فضایی و سفینه ها همواره برای کودکان مهیج بوده به همین دلیل در طراحی بدنه این محصول از این تصاویر منحصر به فرد استفاده می شود. در بخش ابتدایی این محصول یک سرسره بادی سرخود تعبیه شده تا کودکان اوقات فرغت شادی را سپری نمایند. به همین دلیل این محصول توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. دیواره این محصول مجهز به حفاظ توری بوده که ایمنی کودکان را با ایجاد مانع از پرتاب شدن حفظ خواهد کرد. بدنه این محصول دارای رنگبندی شادی بوده که بر اساس علایق کودکانه انتخاب شده است. این محصول مجهز به یک سقف بادی سرخود بوده تا از پوست کودک در برابر پرتو نورخوشید حفاظت کند. این محصول را با بدنه ای از نوع پی وی سی تولید کرده اند که از طول عمری بالا برخوردار است. این ساختار را می توانید در تمامی فضاهای باز و یا حتی سرپوشیده استفاده نمایید. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

نوع خانگی
 طول 470 سانتی متر
 عرض 385 سانتی متر
 ارتفاع 260 سانتی متر
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 جنس رویهPVC طرح چرم
پمپ خیر
 وزن 30 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی جامپینگ با طرح فضا بست وی

تشک بادی جامپینگ با طرح فضا بست وی از نمونه های جذاب و منحصر به فرد محصولات بادی و تفریحی برای کودکان بوده که به تازگی توسط این شرکت بزرگ طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بدنه فانتزی و کودکانه بوده و طول عمری بسیار بالا دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید محصولی مطابق با علایق فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای کودکان تولید شده نیاز به طراحی شاد و نواورانه داشته که بر حسب روحیات ان ها انتخاب شود. از سوی دیگر این گروه از محصول نیاز به ارگونومی ساخت بدنه استاندارد بر اساس استاندارد های موجود بوده تا ایمنی کودکان را در زمان استفاده تضمین کند. با توجه به این نکات مهم تشک بادی جامپینگ با طرح فضا بست وی به بازار های جهانی معرفی می شود. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که برای بازی های گروهی کودکانه طراحی شده و با توجه به رنگبندی فوق العاده شاد بدنه توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. تشک جامپینگ بادی این محصول دارای رنگ ابی بوده که در هرگوشه ان یک ستون سبز رنگ بادی تعبیه شده است. بر روی این ستون های بادی تصاویر زیبایی از موشک های فضایی به چشم می خورد. در بخش ابتدایی این محصول یک سرسره بادی سرخود برای تردد اسان کودک وجود دارد. در این قسمت یک حفاظ مات به رنگ ابی وجود داشته که بر روی ان تصاویر زیبایی از فضا و سیارات ترسیم شده است. این نوع ساختار بدنه متناسب با روحیات کودکانه انتخاب می شود. بقیه دیواره های این محصول حفاظ توری بوده و با ایجاد مانع از پرتاب شدن افراد در زمان بازی به فضای خارجی جلوگیری می کند. این محصول مجهز به یک سقف بادی سرخود بوده تا از پوست کودک در برابر پرتو مستقیم نور خورشید حفاظت کند.

جنس بدنه

برای احترام به اعتماد مصرف کنندگان محترم و عرضه محصولی با بالاترین سطح طول عمر شرکت بست وی بدنه این محصول را از بادوام ترین نوع پی وی سی طرح چرم که ساختاری انعطاف پذیر داشته تولید می کند. کف محصول وزن بالایی را تحمل کرده و همواره با سطح زمین در تماس خواهد بود. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. این ساختار را می توانید با خیالی اسوده در فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با وزن بدنه 30 کیلوگرمی خود دارای ساختاری پرتابل بوده و قادر است وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. ارگونومی ساخت مستطیل شکل بدنه این محصول دارای طولی برابر 470 سانتی متر با عرضی معادل 385 سانتی متر بوده و ارتفاعی در مقیاس 260 سانتی متر دارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک محیط صاف باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد برقی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به باد کردن ان نمایید. در مرحله اخر تنها کافی ست حفاظ توری محصول را متصل سازید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از 180 کیلوگرم به بدنه ان خودداری کنید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه جدا بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی می توانید در صورت بروز هرگونه اسیب برای انجام تعمیرات تخصصی این محصول را به دفتر نمایندگی ارسال نمایید.

جمع بندی

تشک بادی جامپینگ با طرح فضا بست وی یکی از محصولات زیبا برای تفریحات مهیج و گروهی کودکان بوده که با ساختاری پرتابل و طول عمری بالا تولید می شود. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...