ترامپولین 4 متری ورزشی

iTS 016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین 4 متری ورزشی در مدل بدون حفاظ و دستگیره از ساده ترین نوع ترامپولین های جامپینگ برای تفریحات در فضای باز بخصوص در مکان های ورزشی بوده که توسط شرکت iTRAM تولید و عرضه شده است. این محصول دارای جنس بدنه ای از نوع پلی پروپیلن بوده که به وسیله فنر های مخصوص به پایه های فلزی ضد زنگ وصل شده و در کمتر از یک ساعت قابل نصب خواهد بود. این ترامپولین دارای بدنه با کیفیت و ضد سایش بوده و در برابر برخورد آب مقاومت بالایی خواهد داشت بنابراین با خیالی آسوده می توان در فضای باز استفاده نمود. این کالا از بزرگترین سایز های تولید شده ترامپولین ها بوده که از قابلیت تاشو بودن برخوردار خواهد بود. این محصول با تحمل وزن 150 کیلوگرمی مناسب سنین 8 تا 70 سال خواهد بود.

  • قطر: 4 متر
  • جنس کف از نوع پلی پروپیلن
  • دارای پایه های فلزی ضد زنگ
  • دارای فنر های مخصوص نصب
  • مناسب سنین 8 تا 70 سال
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • مقاوم در برابر آب و سایش
  • مناسب استفاده در فضای باز
  • کد محصول: iTS 016

ترامپولین 4 متری ورزشی

ترامپولین 4 متری ورزشی محصولی جدید و بسیار مقاوم است که از سازه های جدید شرکت ITRAM می باشد. این کالا فوق العاده مقاوم بوده و همین خصوصیت و جنس بدنه ان است که سبب شده تا خانواده ها به ان اطمینان کنند. در همین خصوص نیز قصد داریم تا برای اطمینان خاطر شما عزیزان این محصول را در این مطلب مورد نقد و بررسی کامل خود قرار دهیم تا پیش از خرید با تمام خصوصیات و جزئیات ان اشنا شوید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در خصوص ارگونومی ساخت این محصول باید به این نکته اشاره کرد که این ترامپولین به صورت گرد و کاملا زیبا طراحی و تولید شده است که همین عامل سبب شده تا بتوانید با اطمینان خاطر و به راحتی ان را در محیط های باز هم قرار داده و از ان استفاده کنید. در خصوص رنگ بندی این محصول نیز باید گفت که بدنه و قسمت اصلی و جامپینگ این ترامپولین ساخته شده از رنگ یکدست مشکی می باشد که بسیار شکیل بوده و به راحتی دچار کثیف شدن نخواهد شد. هم چنین بخش های کناری این محصول را هم رنگ ابی تشکیل داده است که رنگی فوق العاده زیبا و جذاب خواهد بود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول پایه های کف این کالاست که نگهدارنده این جامپینگ بوده و به صورت مستطیلی شکل به صورت دقیق در زیر این محصول نصب شده اند و همین عامل سبب شده تا این ترامپولین ارتفاع بیشتری را به خود بگیرد. رنگ این پایه ها هم به صورت یکدست مشکی می باشد. تمام این موارد نشان دهنده کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول است.

جنس بدنه

ترامپولین 4 متری ورزشی یکی از مقاوم ترین بدنه های موجود در بین ترامپولین ها را به خود اختصاص داده است. این کالا با بهره گیری از بدنه ای از نوع پلی پرو پیلن سبب شده تا به راحتی و با اطمینان خاطر بتوانید از ان استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین پایه های این محصول هم از نوع فلزی ساخته شده است که ضد زنگ بوده و در هر شرایطی می توانید از ان بهره ببرید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول مقاوم بودن در برابر سایش و اب می باشد که خصوصت مهم این محصول نیز به شمار می رود.

ابعاد و وزن

این محصول مناسب برای استفاده سنین 8 تا 70 سال می باشد. یکی از نکات مهم در خصوص این محصول وزن ان است که 38 کیلو گرم وزن دارد و همین عامل سبب شده تا نتوانید به تنهایی ان را جا به جا نمایید و پیشنهاد می کنیم تا ان را در فضایی ثابت قرار دهید که نیاز به جا به جایی ان نداشته باشید. هم چنین قطر این محصول هم 4 متر بوده و قادر است تا 150 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود به اسانی تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول ساده و اسان بوده و به راحتی خودتان هم می توانید این کار را انجام دهید و تنها کافی است تا در هنگام نصب دقت کنید تا ان را محکم و سفت ببندید. در همین خصوص هم باید در ابتدا تمام قسمت های مختلف این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس سعی کنید تا در گام اول ستون و پایه های این محصول را به دقت و محکم بسته و بخش اصلی بدنه این محصول را با استفاده از فنر های بخش های کناری این محصول محکم نمایید. هم چنین در انتها هم باید سعی کنید تا با نصب دقیق و صحیح پایه های این کالا به درستی و با بهترین کیفیت ممکن این محصول را نصب کنید. البته پیشنهاد می کنیم تا به دفترچه راهنمای این محصول هم در هنگام نصب دقت کنید تا به درستی این کار انجام گردد. هم چنین مراقبت از این محصول هم کاری ساده و اسان بوده و باید یک سری اصول ابتدایی نظیر قرار ندادن اجسام سنگین تر از تحمل وزن این کالا ، عدم وارد کردن اشیا نوک تیز به این محصول و ... اشاره نمود.

جمع بندی

ترامپولین 4 متری ورزشی یک محصول زیبا و در عین حال مقاوم است که مناسب برای استفاده در فضای باز و هم چنین محیط های تفریحی و ورزشی می باشد. این محصول هم چنین بدنه ای بسیار با کیفیت را هم داراست که به سادگی دچار اسیب نخواهد شد. پیشنهاد می کنیم هم اکنون این کالا را از طریق فروشگاه اینتکس در ایران در سبد خرید خود قرار دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...