ترامپولین گرد خانگی زرد

RMXMY_51476

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,120,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین گرد خانگی زرد یک محصول بسیار با کیفیت و ارزشمند برای کسانی می باشد که می خواهند تا در خانه ورزش کرده تا چربی های اضافی بدن خود را بسوزانند . این محصول که توسط کمپانی RMXMY طراحی و ساخته شده است دارای ساختاری گرد بوده و به رنگ زرد می باشد . این ترامپولین دارای 6 پایه بوده و به همین دلیل استحکام بالایی را در برابر ورزش شما دارا خواهد بود . جنس بدنه این کالا از پلی پرو پیلن بوده و پایه های آن از فلز فولادی می باشند که مقاومت این محصول را چند برابر کرده است . ابعاد و وزن ترامپولین به این شرح می باشد : قطر : 101 سانتی متر و وزن 10 کیلو گرم است که همانطور از وزن و ابعاد این محصول مشخص است شما به آسودگی می توانید این کالا را پس از استفاده در هر مکان دلخواهی گذاشته تا قسمتی از پذیرایی و یا اتاق شما را اشغال نکند . شما می توانید با این محصول در منزل خودتان ، ورزش کرده و اقداماتی نظیر کاهش وزن ، از بین بردن سموم بدن و تسریع چابکی را انجام دهید. اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 420 سانتی متر
 ارتفاع 270 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ pvc
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

ترامپولین گرد خانگی زرد

ترامپولین گرد خانگی زرد یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که توسط کمپانی RMXMY طراحی و ساخته شده است . ما در این نقد و بررسی قصد داریم تا با تجربه متخصصانمان به بررسی این محصول بپردازیم تا شما نسبت به هزینه ای که می خواهید بپردازید ، بهترین محصول را خریداری نمایید تا از خرید خود راضی شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ زرد می باشد که دارای شش پایه است تا این ترامپولین را با استحکام بالا نگه دارد . شما می توانید با ورزش های نظیر ایروبیک و ... در منزل خود کار هایی نظیر کاهش وزن ، از بین بردن سموم بدن ، کاهش وزن و تسریع چابکی را انجام دهید تا بدون پرداخت شهریه های باشگاه ، به سلامت بدن خود را تضمین کنید .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن و جنس پایه های آن از فلز فولادی ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 101 سانتی متر ، وزن : 10 کیلو گرم می باشد و همانطور که از ابعاد و وزن این محصول مشخص است ، شما می توانید آن را در هر مکان از منزل خود نظیر زیر تخت و یا کمد گذاشته تا فضای خانه شما را اشغال نکند .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول تنها کافیست تا پایه های این ترامپولین را با پیچ های مخصوصی که در داخل جعبه این کالا قرار دارد متصل کرده تا آن راه اندازی شده و بتوانید از محصول به آسودگی استفاده بکنید و از ورزش کردن در منزل خویش لذت ببرید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که حتما پس از اتمام ورزش ترامپولین را در جای مخصوصی گذاشته تا دچار صدمه ای نشود . همچنین وسایل تیز را در هنگام استفاده از این محصول دور نگه داشته تا دچار آسیب و یا صدمه ای نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا مشکلی بوجود آمد ، شما می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما ترامپولین خود را همانند روز اول تحیول گرفته و با خیالی آسوده از آن استفاده بکنید .

جمع بندی

ترامپولین خانگی زرد یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت بوده که توسط کمپانی RMXMY طراحی و ساخته شده است تا شما بتوانید در منزل خویش به ورزش بپردازید و چربی های اضافی را بسوزانید . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ زرد می باشد . جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن بوده و جنس پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای ورد نظرت خودتان را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...