ترامپولین کودک همراه با تاب

T-62487

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین کودک همراه با تاب از سری محصولاتی با طراحی جدید و نوآورانه بوده که با طراحی ساخت بسیار زیبایی که داراست توانسته است تا مشتریان و خریداران زیادی را به سمت خود جلب کند . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده که دارای دو پایه می باشد و در درون آن یک تاب طراحی و ساخته شده است تا فرزند شما از استفاده ازاین کالای ارزشمند خسته نشده و به آسودگی از آن استفاده کرده و لذت ببرد . رنگ هایی که در این ترامپولین به کار رفته است عبارت است از نارنجی ، مشکی ، سرمه و سفید که آن را بسیار جذاب و چشم نواز می کند . قطر این محصول 203 سانتی متر بوده و ارتفاع آن 180 سانتی بوده است که به اسودگی در منزل و یا مناطق بیرونی قابل استفاده است . جنس قسمت جامپینگ این ترامپولین از پلی پرو پیلن بوده و قسمت های بدنه آن از PVC می باشد که کیفیت ساخت بالایی را دارا خواهد بود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوعخانگی
 قطر 203 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها آلمینیوم ضد زنگ
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

ترامپولین کودک همراه با تاب از محصولات زیبا و خاص بوده است که با طراحی جذابی و نوآورانه ای که دارا بوده ، خریدارا و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده است . ما در این مقاله به کمک و همراهی متخصصانمان به بررسی این محصول پرداخته و مزایا و معایب آن را به طور کلی برای شما شرح می دهیم تا از خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده است و در آن رنگ های نارنجی ، سرمه ای ، مشکی و سفید به کار رفته است که بسیار جذاب و چشم نواز می باشد . درون این ترامپولین یک تاب طراحی و ساخته شده است تا تنوع این کالا بالا بوده و فرزند شما به غیر از استفاده پرشی و ورزشی از این کالا از آن به عنوان یک تاب نیز استفاده کرده و لذت ببرد . در دور تا دور این ترامپولین یک محافظ طراحی و ساخته شده است تا از فرزند شما در برابر اشعه ماورا بنفش و پرت شدن ناگهانی در هنگام استفاده از این کالا محافظت نماید .

جنس بدنه

جنس تشک این محصول از پلی پرو پیلن بوده و بدنه آن از PVC می باشد ، همچنین پایه های این کالا از پستیک بوده است که دارای استحکام بالایی خواهد بود و متخصصان ما به جنس بدنه این محصول نمره بالا و قابل قبولی را داده اند .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این ترامپولین به ترتیب به این می باشد : طول : 203 سانتی متر ، عرض : 203 سانتی متر ، ارتفاع : 180 سانتی متر ، تحمل وزن : 405 کیلو گرم و در نهایت وزن 32 کیلو گرم بوده است که به آسودگی می توانید آن را حمل و یا جا به جا نمایید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول در ابتدا هر دو پایه آن را به بدنه متصل کرده ، سپس تشک کششی آن را نسبت به فنر های داخل جعبه این محصول به بدنه ترامپولین وصل کرده و در آخر محافظ و تاب این محصول را در جایگاه های خود قرار داده تا این کالا راه اندازی شده و به اسودگی فرزند شما از آن استفاده بکند . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه افرادی بالغ و یا کسانی که وزن آن ها از 45 کیلو گرم بیشتر است از این ترامپولین استفاده نکنند ، همچنین وسایل تیز را به آن نزدکی نکرده تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود و کالایی با طول عمر بالایی را داشته باشید . برا تعمیر این ترامپولین می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین کودک همراه با تاب از جمله محصولاتی با طراحی جذاب بوده که هم اکنون در سایت تهران اینتکس آماده سفارش و خریداری می باشد . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و در آن رنگ هایی نارنجی ، سرمه ای ، مشکی و سفید به کار رفته است که این ترامپولین را تبدیل به یک کالای جذاب خواهد کرد . جنس تشک این ترامپولین از پلی پرو پیلن بوده و بدنه آن از PVC می باشد که دارای کیفیت بلایی است . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...