ترامپولین کودک خانگی زرد

t-87345

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین کودک خانگی زرد از محصولات ورزشی و تفریحی در منزل بوده است که برای کودکان طراحی شده تا فرزندان شما انرژی درونی خود را به آسودگی در منزل تخلیه کرده و سموم بدن خود را حذف نمایند . طراحی این محصول به صورت گرد بوده که در قسمت لبه های آن به رنگ نارنجی ، و تشک همراه با پایه ها به رنگ زرد می باشد که در قسمت میانی آن عکس یک خرس مشاهده خواهد شد و به همین دلیل این کالا در نزد کودکان شما بسیار زیبا و چشم نواز خواهد بود . وزن این کالا 7.2 کیلو گرم و تحمل وزن آن 108 کیلو گرم خواهد بود که افراد بزرگسال نیز می توانند از آن استفاده بکنند و لذت ببرند . لازم به ذکر است که قطر این محصول 100 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی خواهد بود که به آسودگی در هر محلی قابل نصب و استفاده می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوعخانگی
 قطر 100 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ pvc
 جنس پایه ها فلز آلومینیوم گالوانیزه
 سنین مورد استفاده نوجوانان و بزرگسالان
 تحمل وزن 108 کیلوگرم
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 5 سال به بالا
 قابلیت استفاده در منازل و سالن های ورزشی
اقلام همراهدفترچه راهنما

ترامپولین کودک خانگی زرد از محصولات زیبا و مفرح در منزل بوده است که به تازگی طراحی و ساخته شده است و هم اکنون در سایت تهران اینتکس قابل سفارش و خریداری می باشد . در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل این ترامپولین کودک خانگی زرد را نقد و بررسی کنیم تا شما از مزایا و معایب ان آشنا شده و سپس نسبت به خریدی که می خواهید انجام دهید ، تصمیم گیری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و لدنه ای به رنگ نارنجی و تشک همراه با پایه ها به رنگ زرد می باشد که در نزد هر کودکی بسیار جذاب و چشم نواز خواهد بود . در قسمت میانی این ترامپولین تصویر یک خرس مشاهده می شود که بدون شک به زیبایی این کالا افزوده است . این ترامپولین دارای هشت پایه بوده که نشان از استحکام بالای این کالا خواهد بود و به آسودگی فرزند شما می تواند بدون هیچ مشکلی از آن استفاده بکند .

جنس بدنه

اما در خصوص جنس بدنه این ترامپولین باید توضیح داد که به طور کلی جنس بدنه از مهم ترین قسمت های یک کالا می باشد و به همین منظرو هیچ خریداری تمایل به خرید محصولی با کیفیت پایین نخواهد بود . جنس بدنه این ترامپولین از پی وی سی بوده و پایه های آن از آلمینوم می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد پس خیال شما از لحاظ کیفیت و مقاومت این محصول آسوده باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، وزن و تحمل وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 100 سانتی متر ، ارتفاع : 22 سانتی متر ، وزن : 7.2 کیلو گرم و در نهایت تحمل وزن آن 108 کیلو گرم می باشد که به همین منظور به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد ، همچنین بزرگسالان نیز می تووانند از این کالای ارزشمند استفاده و لذت ببرند .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این ترامپولین تنها کافیست تا پایه های آن را نسبت به پیچ های مخصوص به بدنه متصل کرده و تشک را با فنر های داخل جعبه به بدنه آن اتصال داده تا این کالا راه اندازی شده و به آسودگی کودکان و بزرگسالان از آن استفاده بکنند . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه افرادی که وزن آن ها بالای 100 کیلو گرم بوده است از این محصول استفاده نکنند ، پس از اتمام استفاده از آن این ترامپولین را جمع کرده و در جایگاه خود قرار دهید ، و در آخر وسایل تیز را به بدنه و تشک این کالا نزدکی نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . برای تعمیر ترامپولین می تواندی آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین کودک خانگی زرد یک محصول با کیفیت و جذاب بوده است که به تازگی برای سنین 5 سال به بالا طراحی و ساخته شده که هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول بکنید . طراحی این ترامپولین به صورت گرد بوده که رنگ هایی نظیر زرد و نارنجی در آن به کار رفته است و در قسمت میانی این کالا تصویر یک خرس نمایاین می شود که بدون شک توجه هر کودکی را به سمت خود جلب خواهد کرد . همچنین جنس بدنه این کالا از pvc بوده که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...