ترامپولین خانگی کوچک گرد

RMXMY_51367

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی کوچک گرد یک محصول  زیبا و کم جا بوده که شما با استفاده از آن می توانید در منزل خود ورزش های هوازی را انجام داده و چربی های اضافی و سموم بدن خود را از بین ببرید . این کالا که به تازگی توسط برند RMXMY طراحی و ساخته شده است که دارای ساختاری گرد بوده و دو رنگ مشکی و طوسی در آن به کار رفته است . جنس بدنه این ترامپولین از پلی پرو پیلن بوده و جنس پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ می باشد که قابل شستشو است و در مقابل ساییدگی و صدمات احتمالی دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد . این ترامپولین دارای شش پایه بوده و قطری بالغ بر 1 متر دارد که تحمل وزن آن 150 کیلو گرم است ، به همین دلیل به هیچ وجه افرادی که وزن آن ها از این مقدار بیشتر است ، از این کالا استفاده نکنند ، تا محصول شما طول عمر بالایی را داشته باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوعخانگی
 طول و عرض1.5 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ pvc
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

ترامپولین خانگی کوچک گرد

ترامپولین خانگی کوچک گرد یک محصول استثنایی بوده که نسبت به جای کمی که می گیرد ، کاربرد بسیار بالایی را دارا خواهد بود . این ترامپولین که به تازگی وارد بازار شده است ، خریداران و مشتریان شگفت انگیزی را را در مدت زمان کوتاهی جذب خود کرده است . ما در این مقاله قصد داریم تا با بررسی این محصول به تمام نکت آن پرداخته تا دلیل خرید بالای این محصول را دریابیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

این ترامپولین دارای ساختاری گرد بوده و در آن دو رنگ طوسی و مشکی به کار رفته است . در زیر تشک این محصول ، هفت پایه نصب می شود تا استحکام و ایمنی این محصول بالا برود . شما با این ترامپولین می توانید در منزل خویش چربی و سموم بدن خود را سوزانده و بدون پرداخت شهریه ماهیانه باشگاه ، همیشه سلامت بمانید ....

جنس بدنه

اما در خصوص جنس بدنه این محصول باید ذکر کرد که بدون شک هیچ شخصی علاقه ندارد تا محصولی که خریداری می کند ،  دارای کیفیت پایینی باشد زیرا کیفیت پایین نمایان گر عمر پایین محصول است . به همین دلیل جنس بدنه این کالا از پلی پرو پیلن بوده و جنس پایه های آن از فلز فولادی ضد زنگ است که مقاوم در برابر ساییدگی و قابل شستشو می باشد .

ابعاد و وزن

همانطور که از نام این محصول مشخص است ، این ترامپولین دارای ابعاد کوچکی بوده و شما به آسانی می توانید آن را در هر محلی از خانه گذاشته ، و پس از اتمام استفاده و ورزش از آن ، در جایگاه مخصوصی مانند زیر تخت و یا کمد دیواری بگذارید تا فضای منزل شما را اشغال نکند . به همین منظور ابعاد ، وزن و تحمل وزن این کالا به ترتیب به این شرح است : قطر : 100 سانتی متر ، وزن : 8 کیلو گرم و در نهایت تحمل وزنی بالغ 150 کیلو گرم را دارا می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول تنها کافیست تا هر شش پایه آن را نسبت به پیچ های مخصوصی که در جعبه موجود است به بدنه ترامپولین اتصال داده و محصول شما راه اندازی شده و آماده استفاده باشد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این کالا باید ذکر کرد که حتما پس از اتمام استفاده محصول را در جایگاه مخصوصی قرار داده تا دچار مشکلی نشود ، همچنین همانطور که در بالا ذکر شد تحمل وزن ترامپولین 150 کیلو گرم است پس به هیچ وجه اشیا و یا افرادی که بالای 150 کیلو گرم می باشند بر روی این محصول نباشند و استفاده نکنند تا طول عمر کالای شما ، بالا باشد . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا مشکلی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را درب منزل دریافت نمایید .

جمع بندی

ترامپولین خانگی کوچک گرد از مححصولات بسیار با کیفیت و ارزشمند بوده که توسط برند RMXMY طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن از دو رنگ طوسی و مشکی استفاده شده است . جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن بوده و جنس پایه های آن از فلز فولادی ضد زنگ است که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد . قطر ترامپولین 100 سانتی ، وزن 8 کیلو گرم و تحمل وزن آن 150 کیلو گرم است . اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این کالا کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...