ترامپولین خانگی ورزشی مشکی

RMXMY_514367

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,140,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی ورزشی مشکی یک محصول بسیار ارزشمند برای کسانی می باشد که می خواهند در منزل خود ، چربی خود را بسوزانند و سلامتی خود را حفظ کنند . این محصول که توسط RMXMY طراحی و ساخته شده است . در خصوص طراحی این محصول باید ذکر شود که دارای ساختاری گرد بوده و دسته ای با قابلیت تغییر ارتفاع را دارا می باشد . رنگ هایی مشکی و قرمز در این محصول به کار رفته است و به همین منظور بسیار جذاب می باشد .

جنس بدنه این ترامپولین از پلی پیلن و پارچه آکسفورد بوده و جنس پایه های آن از فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی است . ارتفاع این کالا از 75 تا 95 سانتی متر ، نسبت به قد شما تغییر کرده تا به آسودگی در منزل یک ورزش هوازی لذت بخش را تجربه بکنید ، همچنین قطر این ترامپولین 101 سانتی متر می باشد . وزن این محصول 10 کیلو گرم بوده و تحمل وزن آن بالغ بر 150 کیلو گرم است . اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوعخانگی
 طول و عرض 420 سانتی متر
 ارتفاع 270 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ pvc
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

ترامپولین خانگی ورزشی مشکی

ترامپولین خانگی ورزشی مشکی یک محصول بسیار با کیفیت بوده که توسط کمپانی RMXMY طراحی و ساخته شده است . این ترامپولین مخصوص کسانی می باشد که می خواهند ورزش هوازی را در منزل خود تجربه کنند و چربی های اضافی و سموم بدن را از بین ببرند . ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با این محصول آشنا کرده و با نگاهی دقیق نکات مثبت و منفی آن را برای شما بیان بکنیم ، تا نسبت به خریدی که می خواهید انجام دهید ، بهترین محصول را خریداری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ مشکی می باشد که دارای یک دسته قابل تغییر ارتفاع را دارا است تا شما نسبت به قد خویش ، محصول مورد نظرتان را  تنظیم کنید . شما با این محصول می توانید به آسانی در منزلتان به ورزش پرداخته و چربی ها اضافی و سموم بدن را از بین ببرید تا همیشه بدنی سلات داشته باشید .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پلی پیلن و پارچه آکسفورد بوده و جنس پایه های آن از فلز فولادی ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، وزن و تحمل وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد : ارتفاع ترامپولین از 75 تا 95 سانتی متر تنظیم می شود ، قطر : 101 سانتی متر ، وزن : 10 کیلو گرم و در نهایت تحمل وزن این ترامپولین 150 کیلو گرم است . هشدار : به هیچ وجه افرادی که وزن آن ها بالای 150 کیلو گرم است از این محصول استفاده نکنند تا صدمه ای به محصول وارد نشود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول باید به این مراحل پیش بروید : 1_ پایه های ترامپولین را نسبت به پیچ های مخصوص به تشک متصل می کنید . 2 _ تشک را نسبت به فنر هایی که در داخل جعبه موجود بوده به بدنه فلز نصب کرده و در آخر دسته این محصول را به بدنه نصب کرده تا محصول شما راه اندازی شده و آماده استفاده باشد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر شود که وسایل تیز را به این کالا نزدیک نکنید تا صدمه ای به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا مشکلی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین خانگی ورزشی مشکی یک محصول بسیار با کیفیت و جذاب بوده که توسط برند rmxmy طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ مشکی می باشد که شما با آن می توانید در منزل خود ، ورزش های هوازی را انجام داده و چربی های اضافی و سموم بدن را از بین ببرید . جنس بدنه این محصول از پلی پیلن و پارچه آکسفورد بوده و جنس پایه های آن از فلز فولادی ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . ارتفاع این ترامپولین از 75 سانتی متر تا 95 سانتی متر قابل تغییر است . اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش محصول کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...