ترامپولین حفاظ دار مستطیلی Exacme

Exacme B07MKTTV6C

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار مستطیلی Exacme نسل جدیدی از ترامپولین های محافظت شده و ایمن می باشد که توسط شرکت بزرگ و با تجربه exacme با بهترین کیفیت و طراحی ساخته شده است . استفاده از ترامپولین ها یا همان جامپینگ ها می تواند وسیله ای بسیار مناسب برای بازی های متحرک و ورزش شما باشد ، استفاده از ترامپولین فوق نه تنها محدود برای مصارف خانگی نیست بلکه از آن می توانید در اماکن ورزشی مانند باشگاه ها و نیز مهد کودک و مدرسه ها نیز بهره مند شوید . با داشتن یک ترامپولین می توانید فرزندان و کودکان خود را تشویق به بازی های سالم و پر تحرک کنید و آن ها را از بازی های رایانه ای و گوشی های هوشمند دور کنید . این محصول از استحکام بالایی برخوردار است و می تواند تا 152 کیلوگرم را تحمل کند به همین دلیل می توان گفت که بزرگسالان نیز می توانند از محصول استفاده کنند . ابعاد و فضای بزرگ تشک و کف محصول نیز اجازه استفاده بزرگسالان می دهد . طول این محصول 305 سانتی متر و عرض آن 213 سانتی متر می باشد که در ارتفاع کلی 235 سانتی متری طراحی و ساخته شده است .

کف محصول یا همان تشک که با استفاده از فنر ها به پایه متصل شده است نیز از جنس پلی پروپیلن ( poly propylene ) ساخته شده که در برابر وزن و ضربه های قوی می تواند مقاومت کند . استفاده از تعداد زیادی فنر فلزی مقاوم باعث شده است که انعطاف پذیری تشک برای جامپ زدن بسیار بالا برود به همین دلیل شما می توانید تا ارتفاع زیادی را بپرید . فریم آلومینیومی این محصول که آبکاری شده است می تواند در برابر رطوبت ، پوسیدگی و ... مقاوم باشد . بی شک ترامپولین حفاظ دار مستطیلی Exacme یکی از برترین ترامپولین های موجود در فروشگاه اینتکس است چرا که دارای استاندارد های بین المللی و ضمانت ایمنی و کیفیت از TUV می باشد .

  • طول : 305 سانتی متر
  • عرض : 213 سانتی متر
  • ارتفاع کلی : 235 سانتی متر
  • ارتفاع کف از سطح زمین : 65 سانتی متر
  • تحمل وزن : 152 کیلوگرم
  • مناسب تمامی سنین
  • جنس کف : پلی پرو پیلن (poly propylene) 
  • جنس پایه : آلومینیوم
  • دارای پایه های ضد زنگ
  • همراه با حفاظ توری
  • نردبان فولادی
  • مقاوم در برابر ساییدگی
  • دارای ضربه گیر برای پایه ها
  • فریم فولاد آبکاری شده ضد زنگ
  • حفاظ پلی پروپیلن
  • دارای استاندارد بین المللی
  • کد محصول : Exacme B07MKTTV6C

ترامپولین حفاظ دار مستطیلی Exacme نمونه جدیدی از سری ترامپولین های بزرگ ویلایی و خانگی می باشد که برای تمامی سنین قابل استفاده است . ترامپولین ها از نمونه وسایل و دستگاه های بازی و ورزش می باشند که با استفاده از آن ها می توانید جامپ ها و پرش های بلند تری را انجام دهید تا به همراه بازی ، ورزش مفیدی نیز داشته باشید . ترامپولین ها با طراحی های مختلفی ساخته شده اند . استفاده از ترامپولین طبق تحقیقات انجام شده می تواند بار ورزشی داشته باشد چرا که بدن در حال تحرک بوده و می تواند در دراز مدت و استفاده مداوم چربی سوزی داشته باشد . همچنین عظلات و ماهیچه های ران ، ساق و دیگر قسمت های بدن تقویت شده و کشش در بدن صورت می گیرد . استفاده از ترامپولین تنها برای کودکان نبوده و بزرگسالان نیز می توانند از ترامپولین ها استفاده کنند . ترامپولین حفاظ دار مستطیلی Exacme به دلیل ابعاد بزرگی که دارد برای تمامی سنین مناسب بوده و شما می توانید از آن بدون نگرانی استفاده کنید . در ادامه مطلب با نقد و بررسی تخصصی ترامپولین حفاظ دار مستطیلی Exacme همراه ما باشید .

نوع تولید و ساخت ترامپولین

از استاندارد های ترامپولین اورجینال و اصلی می توان به حفاظ آن ها اشاره کرد . وجود حفاظ مخصوصا در مدل های بزرگ ترامپولین می تواند از پرت شدن افراد غیر حرفه ای به بیرون در هنگام استفاده جلوگیری کند ، به همین منظور وجود حفاظ می تواند تا حد بسیار  زیادی به ایمنی ترامپولین کمک کند . این ترامپولین دارای حفاظ توری بوده که ارتفاع بسیار خوبی نیز دارد ، به همین دلیل پوشش خوبی را خواهد داشت . ترامپولین فوق دارای 4 پایه می باشد که به صورت دو ستونه طراحی شده اند ، این نوع پایه می تواند به خوبی وزن های بالا و ضربه های وارده را تحمل کند . همچنین نوع ساختار پایه ها موجب شده تا ترامپولین ثبات بیشتری داشته باشد تا در هنگام استفاده از آن ، کمتر حرکت کرده و در جای خود ثابت بماند . قسمت تشک ترامپولین نیز با استفاده از فنر های ضخیم و انعطاف پذیر به فریم متصل شده است . فریم ترامپولین به صورت مستطیل است . قسمت فنر های تشک ترامپولین نیز توسط یک لایه محافظت شده قرار دارد که وجود روکش می تواند از خیس شدن فنر ها و یا گیر کردن پا در هنگام جامپ و پرش جلوگیری کند . پایه ها دارای ضربه گیر می باشند .

جنس ترامپولین

قسمت های مختلف ترامپولین حفاظ دار مستطیلی Exacme ، از اجناس متفاوتی ساخته شده است که در این بخش به هر یک از آن ها اشاره خواهیم کرد . مهم ترین قسمت های ترامپولین جنس فریم و پایه ها به همراه تشک یا کف آن می باشد ، از این رو هر چه جنس درجه یک باشد ، محصول نیز کیفیت خوبی را خواهد داشت . جنس پایه های ترامپولین فوق از فلز آلومینیوم می باشد ، استفاده از این نوع فلز وزن بسیار سبک آن است ، از این استفاده از آلومینیوم باعث شده است تا ترامپولین علاوه بر داشتن استحکام و دوام بالا ، وزن سبک و قابل حملی را داشته باشد . جنس فریم کناری ترامپولین که محل تلاقی و اتصال تشک است از جنس فولاد آبکاری شده ضد زنگ ساخته شده است . آلومینیوم و فولاد طول عمر خوبی دارند و در مجاورت با رطوبت پوسیدگی به مراتب کمتری از فلز آهن دارند . جنس کف یا همان تشک ترامپولین نیز پلی پروپیلن می باشد ، پلی پرو پیلن موادی با ساختار شبیه به لاستیک می باشد که در برابر رطوبت و حتی نور و اشعه های مضر خورشید مقاوم است ، از این رو استفاده از ترامپولین در فضای باز هیچگونه آسیبی را به ترامپولین نخواهد رساند .

توصیه های راه اندازی و استفاده از ترامپولین

برای راه اندازی و استفاده از ترامپولین بایستی توصیه هایی را رعایت کنید تا محصول دچار آسیب نشود و یا خود افراد به مشکل نخورند . بهتر است زمین های همواره و مسطح را برای راه اندازی ترامپولین در نظر بگیرید .

بهتر است ترامپولین را در زمین های چمن راه اندازی کنید و یا در غیر این صورت از تشک های ابری و تاتمی ها برای کف زمین استفاده کنید تا در صورت بروز اتفاق ، در هنگام برخورد با زمین زخمی نشوید .

همواره از محکم شدن پایه ها و اتصال تشک به فریم کناری اطمینان حاصل فرمایید .

اگر فرد مبتدی هستید ، حفاظ توری ترامپولین را راه اندازی کنید تا از افتادن شما به بیرون از ترامپولین جلوگیری کند . 

از روکش کناری تشک که فنر ها را پوشش می دهد استفاده کنید تا در هنگام پریدن پای شما میان فنر گیر نکند .

بهتر است از ترامپولین در مواقع بارانی استفاده نکنید .

از آن جا که ترامپولین دارای محدودیت تحمل وزن می باشد ، بزرگسالان حدالامکان به صورت تک نفره و یا دو نفره از ترامپولین استفاده کنند .

از ضربه گیر پایه ها استفاده کنید .

برای بالا رفتن از ترامپولین از نردبان فلزی محصول استفاده کنید .

شما می توانید ترامپولین مدنظر خود را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی خریداری کنید تا محصول برای شما ارسال گردد . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...