ترامپولین جامپینگ با قطر 3 متر

iTS 011-H

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین جامپینگ با قطر 3 متر یکی از بزرگترین و مقاوم ترین ترامپولین های پرش برای ورزش و همچنین تفریحات مختلف بوده که می تواند برای هر سنینی به خصوص بزرگسالان مناسب باشد. محصولی که از تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار بوده و به دلیل داشتن ابعاد بسیار مناسب می تواند تا چند نفر را در خود جای دهد. اما این ترامپولین نیز همانند بسیاری از ترامپولین های دیگر ساخته شده از جنس PVC چند لایه ضخیم بوده که داخل آن را الیاف های مقاوم تشکیل می دهد. پایه های نگهدارنده آن نیز از نوع آهن سبک و ضد زنگ بوده که می تواند به خوبی این کالا را تا وزن بسیار بالاتر تحمل کند. اما وجود یک محافظ توری با قدرت در کناره ها و دیواره های این جامپینگ می تواند خیالمان را بابت استفاده از این محصول راحت تر کند. زیرا که در برابر پرتاب شدن افراد از روی تشک به خوبی جلوگیری می کند. این ترامپولین یکی از بهترین گزینه های استفاده در فضای باز مانند شهر های بازی بوده و همچنین می توان از آن در باغ و ویلا ها نیز استفاده نمود.

  • ترامپولین جامپینگ با قطر 3 متر
  • قطر: 3 متر
  • جنس بدنه از PVC زخیم چند لایه
  • جنس پایه ها از آهن ضد زنگ
  • دارای حفاظ توری
  • کد محصول: iTS 011-H

ترامپولین جامپینگ با قطر 3 متر از نمونه ترامپولین های دوست داشتنی و محبوب شرکت iTram می باشد که در ابعاد نسبتا بزرگی تولید شده است ، این ترامپولین از ساختار بسیار عالی برخوردار بوده و استحکام آن بالاست ، با خرید ترامپولین یا جامپینگ فنری می توانید وسیله ای بسیار شاد و جذابی را برای تفریح و حتی ورزش داشته باشید ، استفاده مرتب از ترامپولین می تواند به سوزاندن کالری کمک کند همچنین جنبه ورزشی داشته و می تواند برای لاغری و تقویت پاها نقش بسیار مهمی داشته باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با سایر ویژگی های ترامپولین جامپینگ با قطر 3 متر آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

اغلب ترامپولین های بادی به صورت گرد ، مربع و یا مستطیلی ساخته می شود ، ترامپولین های گرد یکی از محبوب ترین نوع ترامپولین ها می باشد که شرکت iTram نیز با تنوع بسیار بالای خود انواع ترامپولین جامپینگ های گرد را با ابعاد مختلف تولید کرده است ، این محصول از استحکام بالایی برخوردار است چرا که پایه ها و سازه محصول به بهترین شکل ساخته شده و تعداد پایه های زیاد آن باعث شده تا وزن افراد به خوبی در بین آن ها پخش شود . از مهم ترین ویژگی های ترامپولین فوق حفاظ بسیار عالی و ایمن آن است تا افراد بتوانند با اطمینان خاطر بیشتر از ترامپولین استفاده کنند . توری استفاده شده نیز می تواند به خوبی با اتصال به ستون ها مانع از پرت شدن افراد به بیرون شود . در داخل قسمت پوشش آبی رنگ محصول فنر هایی قرار گرفته است که کف را به پایه متصل کرده و خاصیت فنری را به تشک محصول داده است .

جنس

پایه های این ترامپولین یا جامپینگ از فلز آهن آلیاژ شده با ضخامت زیاد ساخته شده به همین دلیل محصول می تواند در برابر وزن های بسیار بالا مقاومت کند . آهنی که در ساخت این محصول استفاده شده است به صورت آبکاری شده می باشد به همین دلیل در برابر زنگ زدگی و یا پوسیده شدن مقاوم است ، به همین دلیل شما می توانید از محصول در فضای باز استفاده کنید و نگران خیس شدن تراموپولین نباشید . جنس کف این محصول نیز از پلی پروپیلن می باشد که در برابر وزن های بالا و ضربه مقاوم است و به خوبی می تواند در برابر اشعه های خورشیدی ایستادگی کند ، این کف با استفاده از فنر ها به پایه های فلزی متصل شده است که برای محافظت از فنر ها نیز از یک روکش چند لایه pvc استفاده شده است تا فنر ها نیز در برابر رطوبت و دیگر شرایط آب و هوایی مقاوم باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این ترامپولین جامپینگ حفاظ دار زیبا و محبوب در قطر 300 سانتی متر یا همان 3 متر ساخته شده است به همین دلیل می تواند فضای خوبی را برای پریدن در اختیار شما قرار دهد ، هر چه مساحت تشک ترامپولین بیشتر باشد شما به آسانی می توانید به پریدن ادامه دهید چرا که فضای بیشتری را در اختیار دارید . وزن کلی این محصول در بسته بندی خود به 30 کیلوگرم می رسد به همین دلیل شما می توانید به سهولت آن را در ابعاد کوچک تر بسته بندی کرده و آن را جابجا کنید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

این ترامپولین را می توانید در کمتر از 30 دقیقه نصب و راه اندازی کنید ، از آن جا که ابعاد محصول زیاد است شاید نیاز باشد که فرد دیگری به شما در جهت نصب کردن ترامپولین کمک کند . شما می توانید با مطالعه دفترچه راهنمای محصول ترامپولین جامپینگ با قطر 3 متر خود را به راحتی نصب کنید . در ضمن شما می توانید از ترامپولین خود بدون راه اندازی محافظ ها نیز استفاده کنید . لازم به ذکر است که می بایست ترامپولین خود را در محل مناسب و هموار راه اندازی کنید تا آسیبی به پایه ها نرسد . در صورت استفاده از محصول در فضای باز توصیه می شود که از یک سایه بان استفاده کنید و یا در هنگام بارش باران ترامپولین را در معرض خیس شدن قرار ندهید .

سخن پایانی

فروشگاه تهران اینتکس از بزرگترین نمایندگی های فروش ترامپولین و جامپینگ های فنری و بادی می باشد که می توانید ترامپولین جامپینگ با قطر 3 متر را با قیمت مناسب و با ضمانت به صورت اینترنتی ، تلفنی و حتی حضوری خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...