ترامپولین بزرگسال گرد zupapa مدل 2019

zupapa-51247

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
26,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین بزرگسال گرد zupapa مدل 2019 یک محصول بسیار با کیفیت و جذاب بوده که در سال 2019 توسط کمپانی zupapa طراحی و ساخته شده است . طراحی این کالا به صورت گرد بوده و در آن رنگ های آبی ، سرمه ای ، فسفری و مشکی به کار رفته ، که موجب زیبا تر شدن این ترامپولین شده است . در اطراف تشک این کالا یک پارچه توری نصب شده تا از شما و فرزندانتان در برابر اشعه ماورا بنفش و صدمات احتمالی مانند پرت شدن از ترامپولین جلو گیری و مراقبت می کند .

جنس بدنه تشک این محصول از پلی پرو پیلن و جنس پایه های آن از فلز فولادی گالوانیزه ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاوم بسیار بالایی است . ابعاد این محصول به ترتیب به این شرح می باشد : عرض : 4 متر ، طول : 4 متر و در نهایت ارتفاع : 2.7 متر است که حتما قبل از خرید و سفارش این کالا ، به ابعاد و سایز آن دقت کنید تا دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن ترامپولین نشوید . اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این کالا کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظر خود را درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 400 سانتی متر
 ارتفاع 270 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

ترامپولین بزرگسال گرد آیترام مدل 2019 یک محصول مفرح و با کیفیت بوده بوده که در سال 2019 توسط کمپانی معروف zupapa طراحی و ساخته شده است . ما در این مقاله قصد داریم تا با نگاهی دقیق و ریز بینانه به بررسی این محصول پرداخته تا شما با هزینه ای که می خواهید بپردازید ، بهترین محصول را خریداری نمایید ، پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده که در آن رنگ های سرمه ای ، آبی ، فسفری و مشکی به کار رفته است . در دور این محصول  یک پارچه توری محافظ طراحی شده تا از شما و فرزندانتان در برابر اشعه ماورا بنفش و صدمات ناگهانی نظیر پرت شدن از ترامپولین محافظت می کند . همچنین به همراه این محصول یک نردبان از جنس فولاد ضد زنگ بوده تا شما از این کالا به راحتی و با آسودگی استفاده کنید و لذت ببرید .

جنس بدنه

همیشه خریداران جذب محصولاتی میشوند که دارای کیفیت و مقاومت بسیار خوبی باشد ، به همین دلیل محصولاتی که دارای کیفیت و جنس عالی باشند ، قطعا طول عمر بالایی را دارا خواهند بود . جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن و جنس پایه ها و نردبان آن از فلز فولادی ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی است .

ابعاد و وزن

تذکر : کسانی که قصد خرید این محصول را دارند حتما قبل از خرید سایز و ابعاد این محصول را به دقت مشاهده و نسبت به محل مورد نظر سنجیده تا بعد از تحویل گرفتن کالا ، دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن ترامپولین در مکان خواسته شده نباشید . به همین دلیل ابعاد ، وزن و تحمل وزن این ترامپولین به ترتیب به این شرح می باشد : طول : 400 سانتی متر ، عرض : 400 سانتی متر ، ارتفاع : 270 سانتی متر ، وزن : 87 کیلو گرم و در نهایت تحمل وزن این کالا 170 کیلو گرم است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا پایه های آن را با پیچ های مخصوصی که درون جعبه موجود است متصل کرده ، سپس تشک را با توجه به تعداد فنر های موجود ، به پایه ها وصل کرده و سپس توری محافظ را بر روی تشک قرار داده تا محصول شما راه اندازی شده و آماده استفاده بشود . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که وسایل و اشیا تیز را به هیچ وجه به این ترامپولین نزدیک نکنید تا به تشک و بدنه این کالا صدمه ای وارد نکند . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا مشکلی بوجود آمد شما می توانید با تماس به مشاوران ما آدرس محل خود را داده تا متخصصان ما محصول شما را با تعمیرات تخصصی ، تعمیر کرده و کالای خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین بزرگسال گرد zupap مدل 2019 یک محصول بسیار زیبا و شیک بوده که توسط برند محبوب zupapa  طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به همراه یک نردبان موجود می باشد تا از این کالا به آسودگی و با اطمینان استفاده بکنید . دور تشک این ترامپولین را پارچه مخصوص پوشانده شده تا از شما و فرزندانتان از اشعه ماورا بنفش و صدمات ا حتمالی نظیر پرت شدن از ترامپولین در حین استفاده ، جلوگیری نماید . جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن و جنس پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت کرده و از استفاده آن با اعضای خانواده و دوستان لذت ببرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...