ترامپولین بزرگسال نارنجی

t-735427

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین بزرگسال نارنجی از سری محصولات با کیفیت و مفرح ورزشی بوده است که هم اکنون در سایت تهران اینتکس آماده سفارش و خریداری می باشد . طراحی این محصول به صورت استوانه ای شکل بوده و بدنه آن به رنگ نارنجی و تشکی به رنگ مشکی را دارا خواهد بود که بسیار زیبا و چشم نواز می باشد . جنس تشک این ترامپولین از پلی پرو پیلن و قسمت های اطراف آن از PVC می باشد ، همینطور پایه های آن از آلمینیوم ضد زنگ بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی است .

در دور تا دور این ترامپولین یک محافظ توری طراحی و ساخته شده است تا از شما در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید و آسیب هایی نظیر پرت شدن ناگهانی در حین استفاده از این ترامپولین طراحی و ساخته شده تا به آسودگی از این کالا استفاده کرده و لذت ببرید . لازم به ذکر می باشد که به هیچ وجه به صورت دو یا چند نفری به طور همزمان از این ترامپولین استفاده نکرده تا محصولی با طول عمر بالایی را داشته باشید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوعخانگی
 قطر 185 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها آلمینیوم ضد زنگ
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

ترامپولین بزرگسال نارنجی از سری محصولات پرشی و ورزشی بوده است که به همراه آن می توانید یک ورزش مفرح و دلنشین را تجربه نمایید . این محصول همانطور که مشاهده می کنید هم اکنون در سایت تهران اینتکس قابل سفارش و خریداری می باشد و به همین منظور ما قصد داریم تا آن را به طور کامل نقد و بررسی کرده تا از نکات مثبت و منفی آن به طور کامل آشنا شده و سپس برای هزینه ای که می خواهید بپردازید ، تصمیم گیری نمایید . پس با ما و یک نقد وبررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این ترامپولین بزرگسال به صورت گرد و استوانه ای شکل بوده است که دارای شش پایه می باشد و به همین منظور دارای استحکام بالایی خواهد بود . این ترامپولین به رنگ نارنجی بوده و که بسیار جذاب و چشم نواز است و دور تا دور پایه های آن را یک توری محافظ طراحی و ساخته شده ا در برابر حوادثی نظیر پرت شدن ناگهانی در حین استفاده از این محصول جلوگیری و محافظت بکند .

جنس بدنه

به طور کلی جنس بدنه از مهم ترین نکات یک محصول بوده است و کالایی که دارای کیفیت بالایی باشد بدون شک فروش بسیار بالا تری را خواهد داشت . به همین دلیل جنس تشک کششی این ترامپولین از پلی پرو پین ، قسمت بخش کناری از PVC و پایه های آن از آلمینیوم ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی خواهد بود .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این ترامپولین به ترتیب به این شرح می باشد : قطر : 185 سانتی متر ، ارتفاع : 30 سانتی متر ، تحمل وزن : 110 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 18 کیلو گرم بوده است که نسبت به ابعادی که داراست بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی خواهد بود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این ترامپولین در ابتدا باید پایه های آن در منطقه ای که می خواهید نصب نمایید ، به بدنه متصل کرده ، سپس تشک را نسبت به فنر های مخصوص به ترامپولین وصل کرده و در آخر محافظ آن را به پایه های این محصول نصب می نمایید تا این ترامپولین راه اندازی شده و به آسودگی بتوانید از آن استفاهد کرده و لذت ببرید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه به صورت دو یا چند نفری به صورت همزمان از این ترامپولین استفاده نکنید ، همچنین وسایل تیز را به آن نزدکی نکرده تا آسیبی به بدنه و یا تشک وارد نشود و محصولی با طول عمر بسیار بالایی را داشته باشدی و از استفاده آن لذت ببرید . برا تعمیر ترامپولین می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل  بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین بزرگسال نارنجی از سری محصولات با کیفیت و مفرح بوده که هم اکنون در سایت تهران اینتکس آماده سفارش و خریداری می باشد . طراحی این محصول به صورت استوانه ای شکل بوده و به رنگ نارنجی می باشد که بسیار زیبا و چشم نواز خواهد بود . این کالا دارای شش پایه بوده و به همین دلیل استحکام بالایی را دارا می باشد و در دور تا دور این پایه ها یک محافظ طراحی و ساخته شده است تا در برابر شخص استفاده کننده از این محصول در برابر صدات احتمالی نظیر پرت شدن ناگهانی در حین استفاده جلوگیری و محافظت می کند . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...