تخت خواب بادی یک نفره جیر بست وی

BESTWAY 67545

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره جیر بست وی

تخت خواب بادی یک نفره جیر بست وی یکی از محصولات زیبای این شرکت بوده که دارای ساختار داخلی الیاف دار می باشد. این محصول دارای پمپ باد برقی متصل به بدنه یا همان سر خود بوده که به راحتی و در عرض چند دقیقه می توان ان را باد کرده و استفاده کنید. باد کردن این محصول نیز از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی ان به راحتی انجام می شود. جنس رویه این تخت از نوع جیر ضد تعریق بوده که بسیار محکم و زیباست. هم چنین جنس بخش های کناری و زیر این محصول نیز از نوع PVC بوده که بسیار مقاوم است و به راحتی اسیب نمی بیند. این کالا دارای کیف حمل و نقل بوده که جا به جایی ان را بسیار اسان کرده است. وزن این تخت نیز 5.5 کیلو گرم است که در دسته تخت های بادی پرتابل قرار می گیرد. این محصول قادر است تا 227 کیلوگرم وزن را تحمل کرده که بسیار استاندارد است و مناسب برای تمام افراد می باشد. شما می توانید این محصول را با کیفیت فوق العاده و اصلی از نمایندگی محصولات بادی در ایران تهیه نمایید.

نقد و بررسی تخت خواب بادی یک نفره جیر بست وی

تخت خواب بادی یک نفره جیر بست وی یکی از مجلل ترین و راحت ترین تخت های بادی می باشد که توسط برند محبوب و مطرح بست وی روانه بازار شده است و از کیفیت بسیار بالایی در ساخت و طراحی بده برخوردار است . این تخت بادی از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این مطلب و با تحلیل تخت خواب بادی یک نفره جیر بست وی همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول مطابق با استانداردهای جهانی می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . رویه مواج این محصول باعث شده است تا در هنگام استفاده در فصول گرم سال به خوبی از تعریق بدن جلوگیری کرده و مانع از عرق کردن بدن شود که در بسیاری از ماه های سال یکی از ویژگی های کلیدی محسوب می شود . همچنین بر روی بدنه این تخت بادی یک عدد پمپ باد سرخود قرار داده شده است که توسط آن و به راحتی می توان تخت را باد کرده و از آن استفاده نمود و روز شادی را برای خود و خانواده در سفر  ها و کمپینگ ها فراهم آورد . تخت خواب بادی یک نفره در رنگبندی زیبا و شیک روانه بازار شده است که در این بخش برای  شما یکی از زیبا ترین و پرفروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول از پی وی سی  جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد از نرمی و لطافت خاصی برخوردار است و از محبوبیت بسیار بالایی در میان هواداران محصولات بادی برخوردار است . پی وی سی از جنس های رایج در تولید محصولات بادی توسط کمپانی های تولید تخت های بادی می باشد و دلیل این استفاده ی متداول مطالبی که در بالا به آن اشاره ردیم می باشد . همچنین در بخش کف این تخت بادی از پی وی سی مواج استفاده شده است که به خوبی از تعریق بدن جلوگیری کرده و در بسیاری از فصول سال نکته ای کاربردی به حساب می آید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

 ابعاد این تخت بادی به مشخصات ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 97 سانتی متر و ارتفاع : 36 سانتی متر ) می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و طراحی مهندسی شده ی آن دارد . ابعاد این محصول مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که در دسته بندی تخت های بادی فضای بسیار ایده آلی را برای شما فراهم می آورد . از دیگر ویژگی هایی که مهم می باشد وزن محصول است که در جا به جایی آن تاثیر بسزایی دارد ، وزن این تخت بادی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد 5.5 کیلو گرم می باشد که از این رو می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . اما از دیگر ویژگی های مهم و کلیدی در هنگام خرید تخت بادی توجه به قابلیت تحمل وزن آن می باشد که در استفاده شما از این محصول تاثیر بسزایی دارد . قابلیت تحمل وزن ایت محصول 227 کیلوگرم می باشد که در نوع خود بی نظیر می باشد و نشان از قابلیت های بالای آن دارد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

به همراه این تخت بادی زیبا یک عدد پمپ باد نیز وجود دارد که توسط آن و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که تخت را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا در  این صورت طول  عمر محصول کاهش پیدا کرده و کارایی لازم را نمی توانید از تخت بادی مشاهده نمایید . از نکته های دیگر در نگهداری صحیح از تخت های بادی عدم جامپینگ بر روی آن می باشد زیرا در این  صورت از طول عمر محصول کاسته می شود . همچنین از برخورد هر گونه اجسام تیز به این تخت بادی خودداری نمایید زیرا  محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی  دفاع می باشند و می توانید با ملاحظات لازم از این خطرات پیشگیری  نمایید و روز زیبای خود را بدون دغدغه سپری  نمایید .

جمع بندی :

تخت خواب بادی یک نفره جیر بست وی یکی از زیبا ترین و مقاوم ترین تخت های بادی می باشد که توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . این تخت بادی دارای بدنه ای از  جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر استحکام بالا دارای بدنه ای نرم و ظریف نیز می باشد و از محبوبیت بالایی در میان هواداران تخت های بادی برخوردار است . تخت خواب بادی یک نفره جیر بست وی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 227 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویهجیر ضد تعریق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC
 پمپدارد
 نوع پمپ برقی متصل به بدنه
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...